Telecom News - יבמ: רק פחות מ-10% מהארגונים מוכנים לאתגרי הענן

יבמ: רק פחות מ-10% מהארגונים מוכנים לאתגרי הענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ: רק פחות מ-10% מהארגונים מוכנים לאתגרי הענן
יבמ: רק פחות מ-10% מהארגונים מוכנים לאתגרי הענן
מאת: חיים חביב, 26.5.14, 00:21עננים

החברה מציגה מערכות אחסון ושרתים חדשים המספקים מענה לאתגרי הענן לצד כלי ניתוח אנליטי.

יבמ חשפה ממצאי סקר מקיף בהשתתפות 750 ארגונים בעולם, לפיהם רק פחות מ-10% מארגונים אלה מוכנים באופן משביע רצון להתמודד עם אתגרי השימוש בכלי ענן מחשוב, ניתוח אנליטי, התקנים ניידים ורשתות חברתיות. תוצאות ראשונות של הסקר מצביעות גם, ש-70% ממשתתפיו מכירים במקומה המרכזי של תשתית טכנולוגיות המידע ככלי להשגת יתרון תחרותי וליצירת תזרים הכנסות חדש.

במטרה להתמודד עם אתגרים אלה ובהמשך להצגת כלי תוכנה חדשים המאפשרים לארגונים גישה לכל סוג של נתונים מכל מקום בעולם ובעזרת כל מכשיר קצה, מציגה עתה IBM יכולות משופרות גם לרוחב כל קווי מוצרי האחסון שלה. חידושים במערכות Storwize ,XIV, ספריות קלטות ומוצרי האחסון בטכנולוגיית פלאש, מציעים אופטימיזציה של מערכי ענן בהיקפים גדולים באמצעות וירטואליזציה, דחיסת נתונים בזמן אמת, חלוקה חכמה בין רמות אחסון, הקמת עותקי מראה ומבטיחים גישה מהירה יותר לנתונים.

מערכת אחסון הענן XIV לספקי שירותי ענן מציעה תשתית חסכונית ומודל תמחור וחיוב עפ"י צריכה בפועל לשותפים עסקיים באופן המצמצם את עלויות ההפעלה הראשוניות בשיעור של עד 40%. בנוסף, הציגה יבמ גם יכולות חדשות דוגמת "ריבוי דיירים" – שיתוף משתמשים במערכת אחת, תוך שיפור אבטחת הנתונים ואפשרות להשפיע על המודל הכלכלי של סביבת הענן בעזרת הקמת מחיצות לוגיות ומתחמים לוגיים נפרדים ע"ג שרת XIV בודד. מערכת האחסון בשבבי פלאש DS8870 תומכת עתה בנפחים גבוהים עד פי 3 ומקצרת את זמני העבודה בשיעור כמחצית, תוך צמצום בשיעור 50% בשטח הנדרש ו-12% בצריכת האנרגיה.

לצד מערכות האחסון החדשות חשפה יבמ גם שרתי Flex בעלי 8, 4 ו-2 צמתי עיבוד. השרתים החדשים מבוססים על ארכיטקטורת X6 של מערכות System x מבית יבמ ומערכות PureSystems. השרתים משלבים עיצוב מודולרי של שרתי להב המאפשר הרחבה שקופה ללא צורך בהחלפת רכיבים קיימים, ביצועים משופרים בשיעור כ-300% וכלים ייחודיים להבטחת יתירות, עמידות ווירטואליזציה. כל אלה לצמצום עלות ומורכבות התפעול השוטף. פתרון נוסף, שחשפה ,IBM הוא עיבוד מקבילי לסביבת PureFlex, שמאפשר לספקי שירות חופש מלא בשילוב יישומי Web, תשתיות כשירות ותכונה כשירות ללקוחותיהם בסביבה חסכונית הניתנת להפעלה מהירה.
ענן

 



 
 
Bookmark and Share