Telecom News - שירותי בריאות כללית משיקה את פרויקט ה-CRM הגדול בישראל

שירותי בריאות כללית משיקה את פרויקט ה-CRM הגדול בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> שירותי בריאות כללית משיקה את פרויקט ה-CRM הגדול בישראל
שירותי בריאות כללית משיקה את פרויקט ה-CRM הגדול בישראל
מאת: חיים חביב, 26.5.14, 17:16שירותי בריאות כללית

המערכת לניהול קשרי לקוחות תנהל את מאגר מבוטחי הקבוצה. תהיה זמינה בכ-1,000 מרפאות ותשמש כ-3,500 משתמשים. קבוצת יעל ניהלה וביצעה את הפרויקט, שהיקפו מוערך בעשרות מיליוני ש"ח.

שירותי בריאות כללית השיקה לאחרונה מערכת קשרי לקוחות מתקדמת, הגדולה מסוגה בישראל, שמיועדת לנהל את מאגר המבוטחים שלה. קבוצת יעל ניהלה וביצעה את הפרויקט, במסגרתו הוטמעה טכנולוגיית SIEBEL CRM  של חברת אורקל. המערכת תנהל מידע של כ-4.5 מיליון מבוטחי הקופה, תיפרס בכ-1,000 מרפאות הכללית ותשמש כ-3,500 משתמשים. היקף הפרויקט, שהחל בדצמבר 2011 והסתיים בימים אלה, מוערך בעשרות מיליוני ש"ח.

המערכת תשמש כמערכתCRM  המרכזית בשירותי בריאות כללית, תחליף מספר מערכות מקומיות ותתבסס על פתרון MDM של סיבל. המערכת מספקת תמונה מלאה של נתוני המבוטחים בכל התקשרות לקופה ותאפשר לנהל את מאגר המבוטחים, שכולל את כלל נתוני הלקוחות של הקופה, במערכת CRM ארגונית אחת רחבה.

בפרויקט הוטמע מודול ייעודי לטיוב ואיחוד מאגר הלקוחות ,Universal Customer Master (UCM)  שיאפשר אינטגרציה מובנית למאגר והתמודדות עם ריבוי מידע ממקורות שונים. המערכת מאפשרת לארגון לנהל את המידע לאורך כל מחזור חיי הלקוח, כולל: איתור הנתונים, סטנדרטיזציה ותיקון של שמות וכתובות, זיהוי ומיזוג של רשומות כפולות, העשרת פרופיל הלקוח, אכיפה של מדיניות וסיכונים והפצה של גרסת פרופיל לקוח אחת מהימנה למערכות התפעוליות.

שחר קורן, מנהל אגף אורקל בקבוצת יעל: "הפרויקט הוא פרויקט ה-CRM מהגדולים שבוצעו בשוק המקומי. במערכת הוטמעו תהליכי CRM מובנים של הקופה. זאת, במטרה לתת שירות טוב ומקיף יותר ללקוחותיה. המערכת יושמה תוך שימוש במנחי ומעצבי UX לקבלת חווית משתמש יעילה ומהנה. אנו ממשיכים כעת להשלמת שלב ב' של הפרויקט במסגרתו נבצע את מעבר כל תהליכי עדכון הנתונים הדמוגרפים של המבוטחים  למערכת. שלב זה צפוי להסתיים בשנת  2015".

יחיאל גפנר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית: "מדובר בפרויקט אסטרטגי עבור הכללית. אנשי מערכות המידע בכללית ביצעו עם חברת יעל תהליך ארוך, מורכב ומקצועי ביותר, שהסתיים בהצלחה בימים אלה. המערכת תשמש את המרפאות, בתי החולים ואת החברות הבנות של הכללית, דוגמת מערך ביטוחי המושלם. מעצם היותנו ארגון הבריאות הציבורי השני בגודלו בעולם, שמשרת למעלה מ-4 מיליון לקוחות ב-1,300 מרפאות קהילתיות וב-14 בתי חולים, ומונה יותר מ-40 אלף עובדים,  חשוב לנו לקבל תמונה אחת כוללת על המטופלים בזמן קצר, כשהנתונים מגיעים ממערכות מידע שונות הפועלות במחשבים שונים ובאתרים שונים".

 
שירותי בריאות כללית
 
 



 
 
Bookmark and Share