Telecom News - אודיוקודס מכריזה על פתרון ניתוב שיחות ארגוני קולי מבוסס ענן

אודיוקודס מכריזה על פתרון ניתוב שיחות ארגוני קולי מבוסס ענן

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> אודיוקודס מכריזה על פתרון ניתוב שיחות ארגוני קולי מבוסס ענן
אודיוקודס מכריזה על פתרון ניתוב שיחות ארגוני קולי מבוסס ענן
מאת: מערכת Telecom News, 26.5.14, 19:12אודיוקודס

VocaNOM מוצע לראשונה כשירות ענן ארגוני המאפשר ניתוב שיחות קולי לשימוש בדרכים ובמשרד.
  
חברת אודיוקודס, ספקית מוצרים ופתרונות המאפשרים לספקי תקשורת וארגונים מעבר למערכות תקשורת וקול מבוססות IP ומתמחה, בין השאר, בפתרונות לזיהוי קולי,  הודיעה על השקת חבילת פתרונות בענן הכוללת את  הפתרון VocaNOM.
 
מערכת VocaNOM מאפשרת ביצוע ניתוב קולי תוך ארגוני לעובדי הארגון בדרכים או במשרד ולמתקשרים מזדמנים המתקשרים אל הארגון. אספקת השירות מהענן מאפשרת הטמעה מהירה ביותר של השירות ויכולת התאמת התשלום החודשי למספר המשתמשים.
 
השירות מבוסס על מערכת קיימת המותקנת בארגונים במשק ממגזרים שונים לרבות האקדמיה, ההייטק, תעשייה וארגונים מוניציפליים.
 
מערכת VocaNOM מאפשרת לעובדי ארגונים ולמתקשרים חיצוניים לבצע התקשרות קולית אינטואיטיבית וניתוב קולי אוטומטי ישירות אל האדם המבוקש בארגון באמצעות אמירת שמו מכל מקום ומכל מכשיר נייח או נייד. המערכת מבטלת את הצורך בחיפוש מספרי טלפון, חיוג מספרי שלוחות או מעבר דרך מרכזנית.
 
המערכת מייעלת את התקשורת הטלפונית בתוך הארגון ומחוצה לו ומאפשרת לקצץ משמעותית את עלויות השיחות הפנים-ארגוניות הבינלאומיות מהניידים, להפחית את עלויות המרכזניות, לספק חוויית שיחה בטוחה יותר בעת נהיגה ולשפר את יעילות העובדים. המערכת תומכת במגוון שפות, כך שאם השיחה הנכנסת מגיעה מארה"ב לדוגמא, הדיאלוג יתקיים באנגלית. כמו כן, המערכת מספקת יכולת IVR המשלבת עבודה בדיבור ו/או ב-DTMF  ומייתרת במקרים רבים צורך ב-IVR נוסף לצורכי הארגון.
 
שירותי ענן



 
 
Bookmark and Share