Telecom News - VoiceITT זכתה הערב בתחרות Telekom Innovation Contest הישראלית

VoiceITT זכתה הערב בתחרות Telekom Innovation Contest הישראלית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> VoiceITT זכתה הערב בתחרות Telekom Innovation Contest הישראלית
VoiceITT זכתה הערב בתחרות Telekom Innovation Contest הישראלית (מטעם Deutsche Telekom) ותצא לתחרות העולמית, שתיערך בחודש הבא בפולין, עם חשיפה עולמית ואפשרות לפרס כספי גבוה. 
מאת: אבי וייס, 27.5.14, 22:30מין קים מאק

ראשונים לדווח: באירוע חגיגות השנה לאקסלרטור hub:raum של דויטשה טלקום בישראל, שנערך הערב בתל-אביב, על גג Lool Ventures ביוזמתו של גילי צגלה, שותף-עמית ב-hub:raum תל-אביב, הכריזו מין-קין מאק (Min-Kin Mak) (בתמונה), סגן נשיא בכיר לעסקים חדשים ב-Deutsche Telekom, שעומד בראש hub:raum ואקסל מננקינג, מנהל הפעילות הבינלאומית של hub:raum, על בחירת הסטארטאפ הישראלי VoiceITT כזוכה בתחרות Telekom Innovation.

המיזם הזוכה ייסע לאליפות הגמר, שתיערך בפולין, שם תינתן לו האפשרות לזכות בהשקעות של עד 150 אלף אירו מטעם Deutsche Telekom וחשיפה למקבלי ההחלטות בחברה ובחברות הענק ברחבי אירופה, שתגענה לתחרות הזו.

VoiceITT הוא מיזם בתחום זיהוי הקול עבור אוכלוסיות בעלות בעיות בתחום הדיבור, ששוכן ברמת גן וכולל את צוות המפתחים: 
דני וייסברג (מנכ"ל), סטאס טיומקין (מייסד משותף ו- CTO), רומן פרנקל, פיני רווה, חגית רובין, אנדרה וייסברגר ועוד. הצוות מפתח מערכת לשליטה באמצעות הקול לכל אפליקציה שהיא. מנוע, שעליו יש פטנט המזהה אינטונציה בזמן אמת ומאפשר יצירה קלה של יישומים מבוססי זיהוי אינטונציה. VoiceITT יוצרים (לדבריהם) את הגל הבא של ממשק מבוסס קול בהסתמך על המנוע הייחודי שלהם. המערכת כבר מאפשרת לבעלי בעיות בתחום הדיבור (שהם 1.5% מאוכלוסיית העולם) להתקשר בינם לבין עצמם ועם אנשים רגילים וגם עם אפליקציות סלולריות, בצורה טבעית, למרות המגבלה שלהם. אגב, החברה נכנסה לאחרונה לחממה של פרטנר, Orange 4G innovation lab, כמפורט כאןפירוט נוסף על האירוע יוצא הדופן של שת"פ טכנולוגי ישראלי-גרמני ועל הסטארטאפ הזוכה, יובא בהמשך. בתמונה למטה (מימין): גילי צגלה, אקסל מננקינג, דני וייסברג ומין-קין מאק
hub:raum
טכס הכרזת הזוכה



 
 
Bookmark and Share