Telecom News - הצלחה למשלחת חב' הזנק מישראל - נפגשה עם בכירים בתעשייה האמריקאית

הצלחה למשלחת חב' הזנק מישראל - נפגשה עם בכירים בתעשייה האמריקאית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הצלחה למשלחת חב' הזנק מישראל - נפגשה עם בכירים בתעשייה האמריקאית
הצלחה חשובה למשלחת חברות סטארטאפ מישראל - נפגשה עם בכירים בתעשיית המדיה וההשקעות האמריקאית בניו יורק
מאת: מערכת Telecom News, 28.5.14, 07:00עופרה ריקלין

חברת מרקטינג אינוויישן בחסות אתר Telecom News, קיימה בתאריך ה-14 למאי 2014 אירוע רב משתתפים, שהפגיש מקבלי החלטות בתעשיית המדיה האמריקאית ומשלחת בת 15 חברות הזנק מישראל.

בין הגופים המובילים, שנטלו חלק באירוע ובחנו את הפתרונות של באי המשלחת מישראל היו FOX NEWS CHANNEL, HBO, NBC UNIVERSAL וכן גופי השקעה ומדיה רבים.
 
בין נותני החסות והמציגות באירוע היו גם מספר חברות הזנק מישראל, בהן:
 
Carambola – חברת ההזנק קרמבולה הציגה פלטפורמה לסרטוני וידאו היוצרת באופן אוטומטי עבור בעל התוכן שכבה המכילה מידע רלוונטי לווידאו.
 
Expobee - חברת ההזנק אקספובי הציגה מערכת מידע המבוססת על תגיRFID . המערכת מיועדת למבקרים בתערוכות בסין, שהם בדרך כלל קניינים של חברות או בעלי עסקים הרוכשים בסיטונאות, ועל ידי התג יוכלו ליצור לעצמם קטלוג של מוצרים אותם מבקשים לרכוש. מארגני התערוכה מצדם יקבלו את פרטי המבקר ע"י השימוש שלו בתג. לחברה הסכם בלעדיות מול הממשלה הסינית.
 
Awaer Solutions – החברה הציגה פלטפורמה חדשה לאימות, זיהוי ורכישה אימפולסיבית של פריטי אופנה. השיטה: כל אחד עם סמארטפון הנתקל בפריט אופנה ברחוב, גם מרחוק, על כל אדם שהולך ברחוב, מצלם אותו מייד מקבל את הפריט מהקטלוג עם הצעת רכישה ישירה.
 
עפרה רקלין (בתמונה), מנכ"ל חברת מרקטינג אינוויישן וורלדוייד - MIW: "זוהי משלחת חמישית, שאנו מוציאים ומקיימים בארה"ב בשנה האחרונה. הטכנולוגיות מישראל מעוררות עניין רב בקרב בכירים בתעשיית המדיה האמריקאית וכן בקרב גופי השקעה, אנג'לים וקרנות".
 
עפרה מוסיפה ומציינת, שביולי 2014 מתוכננות 4 משלחות לסן פרנסיסקו, שתתמקדנה במפגשים עם גופי השקעה. חברות הזנק ישראליות, שמעוניינות בחשיפה הבינלאומית הזו, יכולות לפנות ולקבל את המענה המתאים לצרכיהן. 
MIW LOGO



 
 
Bookmark and Share