Telecom News - PTC תקים בטכניון מרכז רובוטיקה ותוכן דיגיטלי

PTC תקים בטכניון מרכז רובוטיקה ותוכן דיגיטלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> PTC תקים בטכניון מרכז רובוטיקה ותוכן דיגיטלי
PTC תקים בטכניון מרכז רובוטיקה ותוכן דיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 28.5.14, 11:28זיו בלפר

ההסכם כולל אופציה להרחבה עתידית של הקשר גם למוסדות הטכניון בארה"ב ובסין. היקף ההשקעה 7 מיליון דולרים.

חברת PTC האמריקאית תתמוך בהקמת מרכז רובוטיקה ותוכן דיגיטלי במחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון, בהשקעה של 7 מיליון דולרים. במסגרת ההסכם תממן החברה את עלות ההקמה והתפעול של המרכז ב-3 השנים הקרובות. חברת PTC פועלת בישראל מעל 20 שנה והמרכז הישראלי שלה נמנה על אחד מ-3 מרכזי הפתוח המובילים שלה בעולם. עובדי מרכז הפיתוח של PTC  בישראל ייטלו חלק בפעילויות שונות במרכז הרובוטיקה. בנוסף, תוכנות שלה תשמשנה את הסטודנטים במרכז החדש בטכניון. 

2 הצדדים רואים בחיוב את האפשרות להרחבה עתידית של הקשר ביניהם גם למוסדות הטכניון בארה"ב ובסין.

PTC היא חברה אמריקאית, שבסיסה בבוסטון, שמעסיקה מעל 6,000 עובדים. מחזור המכירות שלה ב-2013 הסתכם בכ-1.3 מיליארד דולרים. בין לקוחותיה מצויות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם בהן: טויוטה, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה, מוטורולה ועוד.

מרכז הפיתוח של PTC  בישראל פועל מאז 1991 כמרכז הראשון של החברה מחוץ לארה"ב. המרכז בישראל מעסיק כ-250 עובדים בהרצליה ובחיפה. בשנים האחרונות הגדירהPTC  את מרכז הפיתוח בישראל כמרכז אסטרטגי ושילשה את גודלו בתוך פחות מעשור.
תוכנה של PTC מאפשרת לתכנן מוצרים בתלת מימד ולנהל את כל חיי המוצר משלב הרעיון, התוכן והיצור עד התמיכה אצל הלקוח. ניתן לראות את המוצר בשלבי הפיתוח בתלת מימד, לבחון כיצד מרכיביו משתלבים יחד ולאפשר ללקוחות וספקים לבחון אותו בשלבי התכנון ולשנות אותו בקלות יחסית עוד בטרם הגיעו לשלבי הייצור.
 
זיו בלפר, (בתמונה למעלה), מנהל מרכז הפיתוח של PTC בישראל: "אנו שמחים על חתימת ההסכם עם הטכניון ועל כך, שנסייע בקמת המרכז החדש. כחברה המפתחת טכנולוגיות לפתוח מוצרים, אנו רואים בחינוך הטכנולוגי כדבר יקר ערך. הטכניון נחשב לאחד המוסדות האקדמיים המובילים בעולם בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה ושיתוף פעולה כזה הוא צעד נוסף לקידום החינוך לטכנולוגיה בישראל ובעולם". 

פרופ' בועז גולני, (בתמונה משמאל), סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים: "הטכניון מקדם בברכה שת"פים עם חברות טכנולוגיה המעשירות אתבועז דולני תכני הלימוד ותורמות גם לחוויית הלמידה של הסטודנטים. ההסכם הוא נדבך נוסף במערכת ענפה של קשרים קיימים בין הטכניון למוסדות הוראה ומחקר במדינת מסצ'וסטס. התרומה של חברת PTC היא עדות נוספת למוניטין הטכניון ולהכרה הבינלאומית בו כאחד המוסדות המובילים בעולם במדע וטכנולוגיה". 



 
הסכם



 
 
Bookmark and Share