Telecom News - מה יהיה ערך הביטקוין בכריסטמס 2014?

מה יהיה ערך הביטקוין בכריסטמס 2014?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מה יהיה ערך הביטקוין בכריסטמס 2014?
מה יהיה ערך הביטקוין בכריסטמס 2014?
מאת: מערכת Telecom News, 28.5.14, 16:54ערך הביטקוין

CoinTelegraph ערך סקר בין נציגי קהילת הביטקוין העולמית שהשתתפו בכנס Amsterdam Bitcoin 2014.

אתר CoinTelegraph ערך סקר בקרב 58 נציגי קהילת הביטקוין העולמית שנטלו חלק בכנס Amsterdam Bitcoin 2014 (כנס, בו הייתה לישראל נציגות מרשימה ביותר של כמעט 40 משתתפים). הסקר עסק בתחזית לגבי שער הביטקוין בכריסטמס 2014. למרות שכמה מומחים הישוו את מטרת הסקר לנסיון לחזות את מזג האוויר בכריסטמס, הרי בהתחשב בעובדה, שניתן לנבא די טוב את מזג האוויר הצפוי להיות ביום זה, הרי יש בתחזיות של המומחים הגיון בהתחשב ב"אקלים" של עולם הביטקוין כיום.

בשעה שחלק מהמומחים הציע שער סביב 800 דולרים, הרי שער זה נראה היום די שמרני לנוכח מגמת העלייה של הביטקוין מהשבוע שעבר ב-30%. מרבית המומחים סברו, שהביטקוין יהיה שווה סביב 1,000 דולרים, והיו כאלה שצפו שהערך יהיה בין 2,000 דולרים ל-5,000 דולרים.

ד"ר Marco Krohn מ- Genesis Mining חזה, שערך הביטקוין יהיה בין 2,000 ל-3,000 דולרים. מה הכורים יודעים שאנו לא יודעים? נראה, שהם מצפים ל"בהלת ביטקוין" נוספת השנה.

נקודת מבט זו נתמכה ע"י משקיע בביטקוין Trace Mayer המאמין, שהחידושים האחרונים בתחום הביטקוין יאפשרו לוול סטריט להיכנס לעולם הביטקוין וזה ידחוף את מחיר הביטקוין למעלה באופן משמעותי.

אולם, בשעה שרבים מנבאים עלייה בערך המטבע, חברים ב-Bitcoin Foundation מדגישים, שלהצלחת הביטקוין לטווח ארוך - הערך שלו כלל לא רלוונטי.  Jinyoung Lee Englund טען, שהמצב הוא כמו בסטארטאפ בשלביו המוקדמים, כאשר המחיר הוא לא מדד להצלחה.  מה שמודד הצלחה זה שימוש המוני ושימוש גבוה בקרב סוחרים. לאחד ממעבדי התשלומים בביטקוין יש כבר 26,000 סוחרים.

David Orban מ-Dotstub מאמין, שהמחיר אכן יעלה אך הוא לא "חזות הכל". יש להתמקד ביישומים, שייתנו ערך לביטקוין במקום להתמקד בשערי החליפין שלו.

אולם, אחרים היו יותר פסימיים לגבי הגידול בערך הביטקוין. Bobby Lee מ- BTC China, שסובל מאי וודאות לנוכח האיסורים והמגבלות בסין, מציע ערך צנוע יותר – סביב 500 דולרים. (כלומר, הביטקוין רק ישמור על ערכו העכשווי).

(הערה: מסתבר, שאף לא אחד ניבא ירידה או ירידה חדה: קהילת הביטקוין אופטימית).

עדכון כריסטמס 2014, 24.12.14: ערך הביטקוין עומד על 325 דולרים בלבד עפ"י Bitstamp.



 
 
Bookmark and Share