Telecom News - בקשת פטנט מצביעה לראשונה על כוונה של אמזון להטמיע אצלה את הביטקוין

בקשת פטנט מצביעה לראשונה על כוונה של אמזון להטמיע אצלה את הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> בקשת פטנט מצביעה לראשונה על כוונה של אמזון להטמיע אצלה את הביטקוין
בקשת פטנט מצביעה לראשונה על כוונה של אמזון להטמיע אצלה את הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.14, 14:01אמזון

אין ספק, שהביטקוין הולך לחדור יותר ויותר לזרם המרכזי של השווקים המקוונים הענקיים.

ראשונים לדווח: רק לאחרונה רמז המנכ"ל John Donahoe של eBay על בחינת תוכניות לשלב את הביטקוין ב-PayPal כפי שדיווחנו – כאן. אולם עתה, החנות המקוונת העצומה של Amazon מתכוונת ללכת בכיוון הזה, כיוון שהומלץ לה זה מכבר ע"י מנכ"ל Overstock.com, שטען שאמזון לא תוכל להישאר מאחור כפי שדיווחנו – כאן. זאת, למרות שאמזון הכחישה את הכוונה רק לאחרונה כפי שדיווחנו - כאן.

לאור פרסום בקשת הפטנט, ניתן להניח, שאמזון מתכננת לאמץ את טכנולוגיית הביטקוין ברשת שלה. למרות שהפטנט לא מבטא זאת באופן ישיר, התיאור בבקשת הפטנט מצביע בהחלט על האפשרות הזו.

תחת הכותרת הכללית Allocating Financial Risk and Reward in a Multi-Tenant  Environment מדובר בבקשה על הצורך למקסם את הטכנולוגיה מבוססת הענן ע"י השתלת סכמות מימון גמישות, ולאחר כמה שורות יש התייחסות ברורה לביטקוין ולמטבעות הווירטואליים כדלקמן:
 
In at least some embodiments, particularly where the request is to perform a single task, the user may not even have to provide any type of identity signing a request, user credentials, or other such identifying information. As an example, a user might submit a request to obtain dedicated access to an application server instance for a period of two hours, and can provide digital cash with the request in the amount needed for the requested two hour period of time. Various types of digital cash, electronic money, or crypto-currency can be used, such as Bitcoins provided by the Bitcoin P2P Currency System

זה אמנם מעודד את משתמשי הביטקוין האופטימיים, שאמזון אכן תתחיל לקבל ביטקוין כאחת מצורות התשלום אצלה. אכן, לאור בקשת הפטנט אי אפשר להתעלם מהאפשרות הזו, שהיא תשלב בעתיד את הביטקוין ושהיא מתכוננת לתחרות עתידית ב-eBay בתחום זה.
 

 



 
 
Bookmark and Share