Telecom News - יבמ - כלי ענן ניתוח אנליטי למנהלים שלא מעולם עיבוד נתונים

יבמ - כלי ענן ניתוח אנליטי למנהלים שלא מעולם עיבוד נתונים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> יבמ - כלי ענן ניתוח אנליטי למנהלים שלא מעולם עיבוד נתונים
יבמ - כלי ענן ניתוח אנליטי למנהלים שלא מעולם עיבוד נתונים
מאת: חיים חביב, 1.6.14, 02:20IBM

הכלים החדשים יסייעו לארגונים בקבלת החלטות עסקיות מושכלות במהירות ובחיזוי וניהול סיכונים.
 
יבמ חשפה כלי תוכנה מבוססי ענן, שמציעים יכולות ניתוח אנליטיות למשתמשים עסקיים ומקבלי החלטות בארגון. התוכנה החדשה משלבת אפשרות להגדרת משימות מותאמות אישית, לוחות מחוונים, כלי ניתוח ודיווח הפועלים כולם בענן, באופן המקל על עובדים לנהל אינטראקציה עם הנתונים, להבין אותם טוב יותר ולקבל החלטות עסקיות מושכלות, בכל מקום ובכל זמן.

חברת גרטנר לייעוץ ומחקר שווקים צופה, שכלי ניתוח אנליטי יהיו עד סוף השנה בהישג ידם של 50% מהעובדים בחברות ועד סוף 2020, בהישג כ- 75% מהם. כל 10% שיפור בנגישות למידע מתורגמת בידי גרטנר לתוספת של כ-66 מיליון דולרים בשורת הרווח של חברה טיפוסית ברשימת פורצ'ן 1000.
 
מערכת Concert החדשה של IBM היא חבילת תוכנה מבוססת ענן לניתוח אנליטי, אליה ניתן לגשת בסביבת הענן של יבמ, לניהול תהליכים ומשימות מורכבות, תמיכה בכוח עבודה נייד בשטח ולקידום שימוש ברשתות חברתיות ועבודה בתהליך קבלת ההחלטות. גישה לטכנולוגיה זו מאפשרת למשתמשים עסקיים להציג בקלות, להבין ולתקשר עם תובנות ספציפיות לגבי ביצועים בפועל, כדי לקבוע בקלות רבה יותר אילו פעולות יש לבצע ומתי יש לבצען. עובדים מרוחקים יכולים אף הם לתרום לבסיס המידע ולעדכן נתונים באופן מידי ממכשירים ניידים ולהישען על תוצאות הניתוח.

Catalyst Insight לפרויקטים משמשת פתרון לניתוח אנליטי וחשיפת נתונים, שפועל בסביבה אוטומטית יותר, ומציעה גישה נוחה למשתמשים עסקיים. המערכת בונה אוטומטית מודלים לחיזוי, ומציגה את תוצאות הניתוח במתכונת ויזואלית ואינטראקטיבית, בצד תיאורים בשפה פשוטה.
 
במקביל, מציעה יבמ את ערכת כלי תוכנת ניהול הסיכונים הארגונית OpenPages באמצעות ענן על גבי תשתיות הענן של SoftLayer. המערכת מאפשרת לעסקים לפתח  אסטרטגיה כלל-ארגונית לניהול סיכונים ולעמידה בהוראות חקיקה ורגולציה, במגוון תחומים, לרבות סיכונים תפעוליים, פיננסיים ובקרה. העבודה בסביבת ענן תאפשר לארגון ליהנות מגמישות, אמינות, ואפשרות הרחבה נוחה.
 
יבמ



 
 
Bookmark and Share