Telecom News - הוכרזו 6 הסטארטאפים משתתפי גמר התחרות של ועידת המובייל השנתית

הוכרזו 6 הסטארטאפים משתתפי גמר התחרות של ועידת המובייל השנתית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הוכרזו 6 הסטארטאפים משתתפי גמר התחרות של ועידת המובייל השנתית
הוכרזו 6 הסטארטאפים משתתפי גמר התחרות של ועידת המובייל השנתית
מאת: מערכת Telecom News, 2.6.14, 01:50אפליקציות בסלולר

חשיפת 6 הסטארטאפים שעלו לגמר מתוך ה-40 סטארטאפים, שהגישו מועמדות לתחרות המובילה בתחום אפליקציות הסלולר בישראל.

ביום ג' 10.6.14, יתחרו 6 סטארטאפים ישראליים במסגרת תחרות של כנס Israel Mobile Summit. הכנס יכלול מציגים רבים מחברות מובילות וביניהן פייסבוק, אינטל, AVG, פייפאל, Applause ועוד. בכנס ישא דברים גם אורי לוין, ממייסדי ווייז וגם מייסד ויו"ר ב-FeeX ויזמים נוספים ומנהלים בכירים מתעשיית המובייל העולמית.

כמו כן, כאמור, תתקיים תחרות סטארטאפים, ומתוך קרוב ל-40 סטארטאפים, שהגישו מועמדות, נבחרו 6 הסטארטאפים הבאים:

 BreezoMeter בריזומטר היא אפליקציה מבוססת מיקום המראה לך את זיהום האוויר בסביבתך בזמן אמת, מתריעה על זיהום אוויר גבוה במיקומים, שהוגדרו, מספקת פתרונות אישיים לצמצום החשיפה ולראשונה ממפה את זיהום האוויר בכל נקודה בישראל.

Compoze היא אפליקציה לטאבלט המאפשרת לכל אחד ליצור מוזיקה בקלות בעזרת חברים וכלל קהילת היוצרים אונליין. מדובר ב-"נייר מוזיקה חכם״ ואינטראקטיבי שמאפשר כתיבה אינטואיטיבית של תוים, אקורדים וטאבים ללא צורך לסבול עקומת למידה. החברה גייסה השקעה ראשונית מהמט״ח  וזוכה לשבחים רבים מעשרות יוצרים, נגנים ומחנכים בעולם המוזיקה.

Drupe הופכת אינטראקציות במובייל לקלות ואינטואיטיביות: חיוג, שליחת הודעה, שיתוף תוכן ועוד הופכות לפעולה המתבצעת ב-Swipe בודד. הפתרון של Drupe הופך את החוויה הסלולרית להיות סביב אנשים ולא אפליקציות. Drupe מציגה למשתמש את האנשים הנכונים, בזמן הנכון, ובדרך הנכונה ליצור איתם קשר.

Feedsme הוא כלי עבודה שימושי לעסקים בעידן החדש והנייד המאפשר להם לקבל ולפעול על בסיס תובנות והתראות משירותי הענן שלהם בזמן אמת. ע"י התחברות פשוטה וניתוח שירותי הענן של העסק, פידסמי מאפשרת למנהלים ועובדים כלי בינה עסקית פרקטי וידידותי.

Screemo חברת סקרימו מחברת מותגים וארגונים לקהל שלהם בזמן אמת בכל מקום בו הוא נמצא, ע"י שימוש בקמפיינים אינטראקטיביים בין טלפונים סלולריים לכל מסך דיגיטלי. החברה פועלת בארה"ב ובאירופה עם מותגים כגון מדיסון סקוור גרדן, מיקרוסופט ומכבי תל אביב בכדורסל.

VoiceItt היא חברת סטארטאפ טכנולוגית המפתחת טכנולוגיות ופתרונות חדשניים מבוססי קול, לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים (מוגבלויות מוטוריות, קוגניטיביות ולקויות דיבור). המוצר המרכזי אותו מפתחת החברה יאפשר לאנשים עם דיבור משובש לתקשר בקלות עם כל אחד ובכל מקום. זאת, באמצעות תוכנה, שתתרגם באופן סימולטני את הדיבור שלהם לדיבור תקין. אגב, החברה נכנסה לאחרונה לחממה של פרטנר, Orange 4G innovation lab, כמפורט כאן.

ניתן לראות את תכנית הכנס ולהירשם באתר: www.israelmobilesummit.com



 
 
Bookmark and Share