Telecom News - הנפקת MobileIron: גייסה 100 מיליון $ וזינקה 22% ביום המסחר הראשון

הנפקת MobileIron: גייסה 100 מיליון $ וזינקה 22% ביום המסחר הראשון

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> הנפקת MobileIron: גייסה 100 מיליון $ וזינקה 22% ביום המסחר הראשון
הנפקה מוצלחת ל-MobileIron: גייסה 100 מיליון $ וזינקה 22% ביום המסחר הראשון
מאת: מערכת Telecom News, 15.6.14, 09:51מובייל איירון

מוביילאיירון, שמיוצגת בארץ ע"י אקסטנד, מייעדת את כספי ההנפקה להשקעות בתחומי השיווק, מחקר ופיתוח ורכישה של פתרונות משלימים לתחומי עיסוקה.
 
חברת MobileIron, שמתמחה בפיתוח והפצה של פלטפורמת מובייל לניהול מוביליטי ואבטחת מידע במגזר הארגוני והעסקי, השלימה הנפקה מוצלחת בבורסת הנאסד"ק עם גיוס כספי בהיקף של 100 מיליון דולרים. החברה הנפיקה 11.11 מיליון מניות במחיר של 9 דולרים למניה, כאשר במהלך היום הראשון של המסחר המניה זינקה ב-22%. מנכ"ל MobileIron פתח את המסחר בבורסת נאסד"ק ביום חמישי, שהיה היום הראשון למסחר במניות החברה.

 מוביילאיירון היא שחקנית בתחום פתרונות ה-EMM - Enterprise Mobility Management. החברה הוכרה זו שנה רביעית ע"י חברת המחקר גרטנר כאחת המובילות את עולם ניהול הניידות הארגוני. יש לה למעלה מ-300 שותפים עסקיים ואינטגרטורים ברחבי העולם ויותר מ-6,000 לקוחות אנטרפרייז ומגוון של ורטיקלים: בנקאות, פיננסים, ממשלה, בריאות, ייצור, תעשייה, טלקום, הייטק ועוד. החברה הכפילה בשנת 2013 את היקף המכירות שלה, והגיעה לכ-108 מיליון דולרים מכירות בשנה. היא מייעדת את כספי ההנפקה להשקעות בתחומי השיווק, מחקר ופיתוח ורכישה של פתרונות משלימים לתחומי עיסוקה.

בישראל היא מיוצגת ע"י חברת אקסטנד (Extend), בראשותו של יונתן טורצקי. החברה הוכרה שנה שלישית ברציפות ע"י חברת המחקר STKI כמובילה בישראל את תחום ניהול הניידות הארגוני (MDM).

יונתן טורצקי: "תוצאות ההנפקה מצביעות על האמון הרב של השוק והמשקיעים ב-MobileIron. זאת, בנוסף למגזר הארגוני והעסקי המצביע ברגליים כבר מספר שנים ומביע אמון בפלטפורמה של החברה לצרכי ניהול ואבטחת מידע של תחום הניידות הארגוני. מדובר במומנטום חזק, שבא לידי ביטוי בגידול ניכר במכירות ובהיקף ההטמעות של פתרונות החברה, שבשנה שעברה הגדילה פי 2 את היקף המכירות וחצתה את רף 100 מיליון דולרים מכירות בשנה.

המומנטום העולמי קיים גם בשוק הישראלי ו-MobileIron כבר זכתה לאמונם של למעלה מ-70 ארגוני אנטרפרייז מובילים בישראל ונמצאת בתהליכי בדיקה מתקדמים בעשרות ארגונים נוספים. אנו רואים התאמה גדולה של הפתרון לצרכי השוק הישראלי, ובעיקר ביכולתו לנהל סביבות מרובות מערכות הפעלה, ומגוון רחב של מכשירי קצה: הוורסטיליות של הפתרון להטמעה לוקאלית בארגון (on premise) או כפתרון ענן והיכולת של הפתרון לייצר הפרדה מוחלטת במכשיר הקצה בין השימושים הארגוניים של המכשיר לשימושים הפרטיים שלו. אנו גם רואים ארגונים העולים כבר היום מדרגה בשימושיות ובונים באמצעות הפלטפורמה של MobileIron שכבות חדשות בתחום ניהול תכנים מאובטחים (MCM), ניהול אפליקציות מאובטחות (MAM), וניהול קבצים מאובטחים".

קרדיט תמונה: Copyright 2014, The NASDAQ OMX Group, Inc. 
 
 



 
 
Bookmark and Share