Telecom News - עמית בר-דגן כהן התמנתה לסמנכ"ל כספים בחברת פרולוג'יק

עמית בר-דגן כהן התמנתה לסמנכ"ל כספים בחברת פרולוג'יק

דף הבית >> מינויים >> עמית בר-דגן כהן התמנתה לסמנכ"ל כספים בחברת פרולוג'יק
עמית בר-דגן כהן התמנתה לסמנכ"ל כספים בחברת פרולוג'יק
מאת: מערכת Telecom News, 16.6.14, 11:21עמית בר דגן כהן

חברת פרולוג'יק, שמתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות מקצה לקצה לתחומי תשתיות המחשוב ובסיסי נתונים, מודיעה על מינוי רו"ח עמית בר-דגן כהן לתפקיד סמנכ"ל כספים. במסגרת תפקידה תנהל בר-דגן כהן את תחומי הכספים, החשבונאות והבקרה בחברה, והיא מיועדת לתמוך ולאפשר את המשך הגידול בפעילות העסקית של פרולוג'יק.

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק: "אנו שמחים על הצטרפותה של עמית למשפחת פרולוג'יק. הניסיון הרב שעמית מביאה בתחומי הכספים וההייטק בארץ ובחו"ל יספקו לפרולוגי'ק את התשתית הנדרשת לגדילה והתפתחות עסקית בכול תחומי פעילותה של החברה – ייעוץ, מיקור חוץ, פרויקטים, וייצוג פתרונות תוכנה בינלאומיים לשוק המקומי".

בר-דגן כהן הינה בעלת ניסיון של למעלה מ-17 שנים בתחומי הכספים והחשבונאות. בתפקידה הקודם שימשה במשך 7 שנים בתפקיד חשבת אזורית (Regional Controller) בחברת Juniper Networks , שם ניהלה את הכספים, התקציבים, הדיווחים החשבונאיים, הקשר עם הרשויות המקומיות והמטה של חברת האם בארה"ב עבור קבוצה של חברות באירופה ובישראל.

קודם לכן, שימשה בר-דגן כהן בתפקיד חשבת בחברת הסטארטאפ קגור נטוורקס ישראל, שם ניהלה את תחום הכספים והתקציב, הדיווחים החשבונאיים ודיווח לחברת האם בארה"ב. היא  המשיכה בתפקידה ב-Juniper Networks  בעקבות הרכישה של Juniper  את קגור נטוורקס, במהלכה ריכזה היא ריכזה את ה-Due Diligence, שבוצע בארץ. קודם לכן עבדה בפירמת רו"ח סומך חייקין (KPMG), שם עסקה בניהול ביקורות בחברות ישראליות המונפקות בארה"ב.

בר-דגן כהן היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה במסלול חשבונאות מאוניברסיטת חיפה. בעלת רישיון ראיית חשבון אמריקאי (CPA) בנוסף לרישיון ראיית החשבון הישראלי.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
 
 



 
 
Bookmark and Share