Telecom News - פרטנר תציע שרותי מעבדה ללקוחות כל החברות

פרטנר תציע שרותי מעבדה ללקוחות כל החברות

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> פרטנר תציע שרותי מעבדה ללקוחות כל החברות
פרטנר תציע שירותי מעבדה ללקוחות כל החברות
מאת: מערכת Telecom News 17.6.14, 13:58פרנטנר אקספרס

שירותי המעבדה ימוקמו בעמדות בלב קניונים ויעניקו ללקוחות שירות תיקונים מהיר - תוך שעתיים.

פרטנר תציע שרות תיקונים מהיר ללקוחות כל החברות, במגוון נושאים: פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה. תקלות אלו מהוות כ -70% מכלל התקלות בגינן פונים הלקוחות לסיוע.

החל מהשבוע, יוצע שירות התיקונים בעמדות בקניון עזריאלי, ובקרוב יינתנו שירותי תיקונים בדוכנים נוספים בקניון לב המפרץ בצפון ובקניון אבנת בפתח תקוה. שירותי המעבדה בעמדות מצטרפים לכ-23 מעבדות, שכבר פועלות במרכזי שירות ומכירה ובחנויות החברה ברחבי הארץ. הוספת המעבדות גם בעמדות החברה בקניונים תאפשר לציבור הרחב נגישות בפריסה רחבה.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בפרטנר: "Orange שמה את צרכי הלקוח במרכז וכל העת מתאימה את פעילותה לדרישות ולצרכים המשתנים של הלקוחות. כחלק מאסטרטגיה של מתן שירות הוליסטי ללקוחות בעולמות ציוד הקצה, אנו מרחיבים את מערך שירותי התיקונים גם לעמדות החברה בקניונים. כך, שבכל נקודות המגע עימם, בהן מוענק להם שירות, יינתן גם שירות תיקונים.

סקרים שערכנו מוכיחים, שהלקוחות מעוניינים לתקן את מכשירם מבלי להיפרד ממנו ליותר משעות בודדות כבר במעמד הגעתם לאחת מנקודות השירות של החברה. לאור זאת, השקנו שירותי מעבדה ללקוחות כל החברות, גם בעמדות החברה בקניונים המהוות נקודות מגע מרכזיות, זמינות, ובעלות טווח שעות פעילות רחב, שתספקנה ללקוחות כל החברות שירות מקצה לקצה, החל ממכירה וכלה בתיקון המכשיר. בכוונתנו להרחיב את המהלך לפריסה ארצית".

לפי דברי החברה, 23 המעבדות, שכבר פועלות, הוכחו כהצלחה וזוכות לביקוש רב. שירות התיקון המהיר מוצע תוך שעתיים בלבד. על עבודת התיקון תינתן אחריות של 3 חודשים.

למעבדה המרכזית המוסמכת ע"י כל היצרנים ישלחו מכשירים המצריכים תיקונים מורכבים ויטופלו תוך 2 ימי עסקים. במקביל ייהנו הלקוחות ממכשיר חלופי.

בחודשים הקרובים יושקו מעבדות נוספות בערים: ירושלים- תלפיות, רמת גן, רעננה, סחנין, אום אל פאחם וטבריה.

מחירון תיקונים מצוי באתר החברה - כאן.
תיקוני סמארטפונים



 
 
Bookmark and Share