Telecom News - NetApp מפתיעה בהשקת מוצרים חדשים

NetApp מפתיעה בהשקת מוצרים חדשים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> NetApp מפתיעה בהשקת מוצרים חדשים
NetApp מפתיעה בהשקת מוצרים חדשים
מאת: חיים חביב, 17.6.14, 19:30נטאפ

NetApp רותמת את מערכת האחסון האחודה Unified Storage -System כדי להאיץ לרמת שיא את ביצועי האפליקציות בעסקים. מערכת האחסון ההיברידית העילית FAS8080 EX מצמצמת זמני תגובה במערכי נתונים גדולים ומערכת הביניים FAS2500 משפרת ביצועים וערך.
 
רק לאחרונה דורגה מערכת ההפעלה Data ONTAP מביתNetApp  כמובילה בעולם האחסון. הדירוג נקבע עפ"י סקר חברת הייעוץ IDC Worldwide Quarterly Disk Storage Systems Tracker 2013 Q4, March 2014. היום הודיעה החברה על העמקת אחיזתה בשוק בהכרזה של 2 פלטפורמות מבטיחות.
 
ג'ורג' קוריאן (George Kurian) ס/נשיא בכיר לתפעול מוצרים ב-NetApp: "מערכי האחסון המורחב שלנו, בסדרת ה-FAS, מטמיעים ומשלבים בין הטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר בתחום ה-Flash, הרשת והמעבדים לבין יכולות מערכת ההפעלה המובילה בעולם האחסון ה-Data ONTAP".
 
כאן המקום לציין, שמערכי אחסון מבוססי טכנולוגיית Flash משפרים מאד את הביצועים (מהירים פי 100 וזולים פי 10 ביחס לטכנולוגיית אחסון מדור קודם, HDD) ואת יעילות פעולת התקני ה-I/O, לרבות האצת הטיפול במסדי הנתונים, בשרתים, בווירטואליזציה של שולחן העבודה ובטיפול בתשתית הענן. לפי נתונים, שפרסמה חברת NetApp: השיפור במהירות התגובה עשוי להגיע לכדי 90%, השיפור בתפוקה (throughput) עד 80%, שיפור עלות-תועלת האחסון ($/TB) עד כ-46% עם אפשור טכנולוגיית SATA, חסכון בשטח ובאנרגיה עד 60%. לסיכום - פישוט מוכח בניהול מערך ה-IT בארגון והוזלת עלות תפעולו.
 
מה כוללת ההכרזה היום?
פלטפורמת FAS8080 EX - (בתמונה למעלה משמאל) פלטפורמה עתירת ביצועים לארגונים בצמיחה ולספקי שירותים. אלה יוכלו להישען עליה בביטחון מלא בעבודה בסביבה תובענית ולמשימות קריטיות הנדרשות לביצועי שיא בעומסים גבוהים בסביבת SAN  ו-NAS.
 
הפלטפורמה מציעה ללקוח ביצועי שיא: כ-4M IoPs, שיהוי (latency) נמוך מאד וביצועים מהירים ואיכותיים. ניתן לקבל את המערכת בתצורה של מערך Flash מלא בקיבולת זיכרון של למעלה מ-4.6PB (Petabytes) או בתצורה של מערך היברידי עם זיכרון Flash cache עד חצי פטה בייט. ניתן להתרחב, בהתאמה להתפתחות ודרישות העסק, עד כדי זיכרון בנפח כ-70PB וכמות של 600 מבואות I/O.
 
פלטפורמת FAS2500 - (בתמונה משמאל) נטאפפלטפורמת ביניים במחיר נמוך יותר. מערך היברידי המפשט את הטיפול ומשפר את יעילות העבודה הודות לשילוב מיטבי לאקוסיסטם, מאריך את חיי המערכת ומפחית בהוצאות עתידיות.
 
ביצועים: האצת עומסים עד 46% עם Usable Capacity בשיעור עד 48% (לפי ESG Lab Validation Report). ניתן להרחיב את הפלטפורמה.

הפלטפורמה רותמת את יכולות ה-Data ONTAP לניהול סביבת ה-IT המלאה, החל במשרד המקומי, המשך ב-Datacenter וכלה בענן. המערכת מאפשרת לארגון גמישות בהתאמה לגידול בפעילות העסקית ובאופן חלק. בנוסף, הלקוח יכול לנהל טוב יותר את ההצטיידות תוך הפחת הסיכון לפעילות השוטפת. מערכת ההפעלה מאפשרת גם אוטומציה של משימות ומצמצמת את הזמן הנדרש לפעילויות שגרה החוזרות על עצמן.
 
נטאפ



 
 
Bookmark and Share