Telecom News - הסטארטאפ Mixtory זכה במקום ראשון בתחרות המסכמת של Socialize14

הסטארטאפ Mixtory זכה במקום ראשון בתחרות המסכמת של Socialize14

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Mixtory זכה במקום ראשון בתחרות המסכמת של Socialize14
בלעדי: 4 חברות הזנק מבטיחות (מכלל עשרות החברות, שפנו להשתתף בתחרות) עלו לגמר בסיומו של שבוע אירועי "כלכלה התנהגותית" - Socialize14, ובסיומו נבחרה במקום הראשון חברת Mixtory ביוזמתה וניהולה של איילת לזרוביץ, ובמקום השני והשלישי נבחרו 2 חברות הזנק מבטיחות לא פחות.
מאת: אבי וייס, 17.6.14, 22:00קרן ליטני

Socialzie14, הוועידה הבינלאומית הראשונה בישראל בנושא "כלכלה התנהגותית" והוועידה השלישית של פורום Socialize! Social Business Israel, הסתיימה הערב במרכז "נא לגעת" ביפו בתחרות סטארטאפים. Socialize14 הוא הפקה משותפת של קרן ליטני (בתמונה משמאל) המייסדת של Socialize! Social Business Israel ו-Irrational Labs של פרופ' דן אריאלי.

השופטים בתחרות:
אלעל אלקלאי, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-IBI.
ד"ר לירז לסרי, מרצה לשיווק, אוניברסיטת תל- אביב.
יאן שלי, מנהל מעבדות ביג-דאטה, eBay.
ליאור יקותיאלי - מנהל קשרי המפתחים, מיקרוסופט-נוקיה ישראל. 

4 הסטארטאפים, שעלו לגמר, נבחרו מכלל הסטארטאפים, שהשתתפו בסוף שבוע ל"כלכלה התנהגותית" והכשרה לסטארטאפים, שנערכה במסגרת אירועי Socialize14 בראשותו של פרופ' דן אריאלי, שהיה גם ראש צוות השיפוט. 

הסטארטאפים קיבלו הזדמנות להציג את היוזמה שלהם בפני הקהל הרב, שהגיע לאירוע. אלה 4 הסטארטאפים, שעלו לגמר:

א. Raise A Champ בראשבר אשכנזיותו של בר אשכנזי, (בתמונה משמאל). המיזם בא לפתור את הבעיה החמורה של ספורטאים מוכשרים ובעלי פוטנציאל הרוצים להיות ספורטאים מקצועיים אך אין להם מקורות כספיים להתקיים מהספורט.

מערכות גיוס הכסף בשיטת מימון המונים אינה מתאימה לספורטאים מצליחים, שכן הם אינם מפתחים מוצר או שירות וכן הם זקוקים לתמיכה לאורך קריירה מקצועית הנמשכת בממוצע 10 שנים.

סוגי הפלטפורמות למימון המונים לא עונות על הצרכים הייחודיים של אוכלוסיה זו ולכן פותחה פלטפורמה ייעודית לגיוס המונים עבור הספורטאים עם כלי המתחבר אותם למשקיעים בהם. 

ב. Kannooli בראשותו של גל נירל,  גיל זניק(בתמונה משמאל). המערכת עוזרת לאנשים לקנות בסופרמרקט. המערכת מלווה את הקונה בכל המהלכים.

זאת, החל מהכנת הרשימה לקניות, בחירת המוצרים, בחירה מי מהספקים יש להם מוצרים על המדף לקחת לסל, לאיזה סניף ללכת לקנות, איך לנוע הכי יעיל בתוך הסניף בניווט חכם, קבלת מבצעים וקופונים תוך כדי הליכה בסניף, עם מבצעים מותאמים אישית, גם ע"י הספקים וגם ע"י רשת הסופרמרקטים, עם תשלום בקליק אחד בסיום תהליך הקנייה ועוד.

המערכת בתחילת דרכה ותימכר לחברות המפעילות רשתות סופרמקטים.

ג. PTech-HM בראשאילן אייזיקותו של אילן אייזיק. (בתמונה משמאל). היוזמה מטפלת בבעיות השינה של אנשים באמצעות הטלפון הסלולרי. הגרסה הראשונה יצאה למשתמשי הקצה ומספקת משוב על השינה וגם מעירה את הישן במקרים של נחירות מוגברות או הפרעות אחרות.

הגרסה החדשה (בפיתוח) יותר מקצועית ומטפלת בעיקר בבעיית דום הנשימה. זו אפליקציה המאבטחת את מצב המשתמשים בה הכוללת מודול בענן עבור הרופא ולמעקב אחרי החולים. המערכת חוסכת בהוצאות הכבדות הכרוכות בשימוש במעבדות השינה, כי המערכת מאפשרת דיאגנוזה מוקדמת וגם מעקב נמשך אחרי המשתמש במערכת. כ-200 אלף משתמשים כבר רכשו את האפליקציה למשתמשי הקצה, שהועלתה לאפסטורס (גוגל ואפל).  

ד. Mixtory, איילת לזרוביץבראשותה של איילת לזרוביץ, (בתמונה משמאל). היוזמה עוסקת בספרי ילדים בגישה לגמרי חדשה. המערכת מסייעת לילדים, להורים או למחנכים לבנות ספר המכיל רק איורים. כך, שכל תמונה תתגלה לילד לפי מה שהוא רואה באותו רגע באיור והילד הופך להיות מספר הסיפור.

הילד בוחר את כמות השחקנים באפליקציה ויכול להמציא את הסיפור ולהקליט אותו לבד או עם חברים או עם הורים או בני משפחה. כל סיפור מצטלם יחד עם הילד וכך נשאר תיעוד לסיפור של הילד, שיכול לייצר כל פעם סיפור אחר. מכל סיפור נוצר וידיאו של תמונות, שהילד בחר לספר במסגרת הסיפור שלו. הגרסה הראשונה עלתה השבוע לאפסטור של אפל ומתאימה לגילאי 4 עד 7.  האפליקציה Mixtory היא בחינם.
 
תמונת מסך האפליקציה בחינם Mixtory:
 
מסך אפליקציית Mixtory

הזוכים:
מקום שלישי ושני: PTech-HM ו- Raise A Champ
מקום ראשון: Mixtory.
רשימת הפרסים לזוכים מצויה כאן
תמונת השופטים ביחד עם קרן ליטני (השניה מימין) והזוכה: איילת לזרוביץ (רביעית מימין):
 
תחרות הגמר לסטאטאפים



 
 
Bookmark and Share