Telecom News - גולן טלקום - חב' הסלולר הראשונה המאפשרת תשלום עבור שירותיה ב-PayPal

גולן טלקום - חב' הסלולר הראשונה המאפשרת תשלום עבור שירותיה ב-PayPal

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> גולן טלקום - חב' הסלולר הראשונה המאפשרת תשלום עבור שירותיה ב-PayPal
גולן טלקום - חב' הסלולר הראשונה המאפשרת תשלום עבור שירותיה ב-PayPal
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.14, 18:25PayPal
 
גולן טלקום  הודיעה על מבצע השקה בלעדי לבעלי חשבון PayPal: חודש חינם וכרטיס SIM במתנה למצטרפים חדשים לגולן טלקום. אולם, נשאלת השאלה: מתי תהיה גולן טלקום הראשונה בין חברות הסלולר לקבל תשלום בביטקוין עבור שירותיה?
 
גולן טלקום משתפת פעולה עם ענקית התשלומים העולמיתPayPal : החל מהיום, ניתן יהיה להצטרף לשירות הסלולר שלה ולשלם את דמי המנוי החודשיים באמצעות PayPal. לרגל השקת שיתוף הפעולה, יוצאת החברה במבצע: חודש ראשון חינם וכרטיס SIM במתנה למצטרפים חדשים המשלמים באמצעות PayPal, עבור כל החבילות. לפרטים נוספים באתר גולן טלקום. 
 
גולן טלקום, שמספר לקוחותיה עומד על כחצי מיליון, היא היחידה מבין חברות הסלולר המאפשרת הצטרפות לשירותיה באמצעות PayPal, מתוך מטרה לתת מענה למגוון רחב של צרכי הלקוחות ולאפשר את התשלום גם למי שאינם מעוניינים למסור את פרטי כרטיס האשראי שלהם ברשת ורוצים לשלם באינטרנט באופן מהיר נוח ובטוח.
 
מגולן טלקום נמסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם ,PayPal שיתן ללקוחותינו אפשרות לבצע תשלום בצורה בטוחה ונוחה. זאת, בהתאם למטרתנו לפעול למען הלקוחות ולהעמיד את טובת הצרכן בראש".
 
אפי דהן, מנהל אזורי ישראל ואפריקה ב-PayPal: "אנו שמחים לאפשר ללקוחות גולן טלקום, לבצע תשלומים באמצעות PayPal בצורה מהירה ונוחה. בעידן הנוכחי בו קיימת מודעת גבוהה לצרכנות נבונה ובשל יוקר המחייה בארץ, ניתנת חשיבות רבה לשליטה של אנשים על כספם ושמירה על פרטיותם ברשת, דבר המתאפשר באמצעות PayPal. הישראלים נחושים לנהוג בזהירות ולשמור על פרטיותם ברשת. PayPal מאפשרת להם את השילוב האופטימלי בין שליטה מלאה על ניהול הכסף שלהם ובין ביטחון עבור כספם".
 
עד כאן הודעת גולן טלקום.

הערת מערכת: 

אכן זה חידוש מרענן, אולם נשאלת השאלה: מתי גולן טלקום תתחיל לקבל תשלומים בביטקוין, שנעשים בצורה בטוחה, קלה ונוחה אף יותר מפייפאל, כאשר השמירה על הפרטיות גבוהה עשרת מונים מפייפאל והשליטה האישית על הכסף גבוהה יותר מפייפאל וללא עמלות. אם אלה אכן המטרות האמיתיות של גולן טלקום של שליטה מלאה על ניהול הכסף, פרטיות וביטחון, היא מוזמנת להרים את הכפפה, להוביל את "המהפכה", להיות ראשונה בין חברות הסלולר בארץ לקבל ביטקוין,  להוכיח את חדשנותה מצד אחד ואת הדאגה האמיתית ללקוח מצד שני  ולהצטרף לרשימה ההולכת וגדלה של עסקים בארץ ההמקבלים ביטקוין.

עפ"י הכתבה: ביטקוין יגבר על PayPal בנפח טרנזקציות בדולרים ברכישות כבר השנה שפרסמנו ב-24.5.14- כאן, הביטקוין מתקרב במהירות לרמה היומית של תשלומי רכישה באינטרנט של PayPal, ותוך שנה-שנתיים יעלה גם על נפח נתשלומים בדולרים של שאר חברות התשלומים כמו ויזה, מאסטרקארד ואמריקן-אקספרס.
ביטקוין



 
 
Bookmark and Share