Telecom News - AppLis - היריון ולידה בליס - בית החולים ליס ליולדות - אפליקציה בחינם

AppLis - היריון ולידה בליס - בית החולים ליס ליולדות - אפליקציה בחינם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> AppLis - היריון ולידה בליס - בית החולים ליס ליולדות - אפליקציה בחינם
מאת: מערכת Telecom News
22/06/14,  15:05
מטרת / הייעוד של התוכנה: מעקב בזמן אמת אחר תנועות העובר ותדירות צירים, חישוב שבוע ההיריון ומידע מותאם לשבוע ההיריון הכולל: מה עובר על העובר בכל שבוע, טיפים, מאגר שמות, אפשרות לעריכת תמונות של ההיריון ויצירת פלייליסט מוזיקלי מותאם אישית לעוברים לחדר לידה.
שם התוכנה: AppLis - הריון ולידה בליס
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:

האפליקציה בחינם של בית החולים ליס ליולדות מרכזת את כל המידע והשימושים האפליקטיביים, שייסעו לנשים הרות. באפליקציה ישנם שימושים רבים וייחודים שפותחו במיוחד עבור נשים הרות: חישוב שבוע ההיריון המדויק (ע"י הזנת תאריך הווסת האחרון או התאריך המחושב עפ"י בדיקת האולטרה סאונד). מידע לפי טרימסטרים (שלישי ההיריון), מידע על העובר בהתאם לשבוע ההריון, בדיקות שמומלץ לבצע, וכן טיפים בהתאם לשלב ההיריון, תזונה נכונה ותרגילים המותאמים לכל שליש במהלך ההיריון.

האפליקציה מאפשרת גם ליצור יומן מובנה (מעין תיק נייד) לצורך מעקב ההיריון, שכולל גם מעקב אחר תנועות העובר, וכן מעקב אחר תדירות הצירים. בנוסף, ניתן להעלות תמונות בשלבי ההיריון ולהפוך אותן למיוחדות יותר ע"י כלי עריכה שונים, ליצור פלייליסט של מוסיקה לעובר במשך כל תקופת ההיריון או להשמעה בחדר הלידה וכן להכין רשימות אישיות כמו: מה להביא לחדר לידה, לשחרור מבית חולים וכו'. כמו כן, באפליקציה קיים גם מאגר שמות גדול לטובת ההורים המתלבטים. האפליקציה מאפשרת סיור ויז'ואלי בחדרי הלידה וחדרי הניתוח וכן דרכי יצירת קשר עם מועדון היולדות "מאמי ליס".

בהכנת האפליקציה השתתפו:פרופ' יגאל וולמן, ד"ר שרון מסלוביץ, ד"ר רונית אלמוג, המיילדת ניבה קסטין, הדיאטנית נטלי שמש, הפיזיותרפסטיות: אורלי ינאי-וקסלר, ענבל גיא, תמר ורשבסקי ורויטל לב-ארי, מומחית לרפואה סינית.

מסך AppLis


ראו 9 אפליקציות נוספות לכניסה להיריון, להיריון וללידה - כאן.
 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share