Telecom News - אתר Telecom News - אתר החדשות הראשון בארץ המקבל ישראקוין

אתר Telecom News - אתר החדשות הראשון בארץ המקבל ישראקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אתר Telecom News - אתר החדשות הראשון בארץ המקבל ישראקוין
אתר Telecom News - אתר החדשות הראשון בארץ המקבל ישראקוין
מאת: מערכת Telecom News, 24.6.14, 20:10ישראקוין

לאחר שאתר Telecom News היה אתר החדשות הראשון לקבל ביטקוין בישראל, הוא גם אתר החדשות הראשון בארץ לקבל ישראקוין. זאת, בעקבות הצטרפות הסטארטאפ HashWare לפרויקט ישראקוין.

Telecom News היה הראשון להכריז על המטבע ישראקוין - כאן, על יציאתו לדרך באופן רשמי כולל עדכונים יומיים - כאן, על הכללתו לראשונה ב-coinmarketcap.com כולל עדכונים יומיים - כאן, על מהלך התנהלותו כולל עדכונים יומיים - כאן, על ארנק ישראקוין - כאן, על הרישום והחלוקה של ישראקוין לבתי עסק בארץ - כאן, על כך שהוא נחשב כמטבע וירטואלי לאומי בולט - כאן, ועל הצטרפות בעלי הסטארטאפ HashWare לפרויקט ישראקוין, כאשר בעליו יכהנו במועצת המנהלים של הפרויקט - כאן.

לאחר שאתר Telecom News היה אתר החדשות הראשון בישראל המקבל ביטקוין כפי שדיווחנו - כאן, והצטרף לרשימת העסקים בארץ המקבלים ביטקוין, רשימה המתעדכנת מעת לעת ומצויה – כאן. מצטרף אתר Telecom News אל העסקים המכבדים ישראקוין ומאפשר פרסום באתר של מודעות קטנות ובאנרים וחסויות של חברות, ארגונים, בתי עסק ואנשי עסקים בתשלום בישראקוין. את מחירי המודעות ניתן לראות באתר בתפריט החנות – כאן. המשלמים בישראקוין יקבלו 30% הנחה. בכך מהווה אתר Telecom News  אתר חדשות ראשון בארץ לכבד ישראקוין.

לגבי התשלום בישראקוין, הוא ייעשה לכתובת: 
iDVMHYpbazAgaAc51VcnJWmftgBHFhQa1v

או לחילופין ע"י סריקה של ה-QR-Code - כאן.

באנר קבלת הישראקוין מצוי ב
דף הבית של האתר בטור הבאנרים האמצעי מצד שמאל. 

אתר ישראקוין לעסקים מצוי - כאן.

 
ישראקוין



 
 
Bookmark and Share