Telecom News - תיקון מהיר בדינמיקה סלולר תוך 45 דקות ללקוחות כל חברות הסלולר

תיקון מהיר בדינמיקה סלולר תוך 45 דקות ללקוחות כל חברות הסלולר

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> תיקון מהיר בדינמיקה סלולר תוך 45 דקות ללקוחות כל חברות הסלולר
תיקון מהיר בדינמיקה סלולר תוך 45 דקות ללקוחות כל חברות הסלולר
מאת: מערכת Telecom News , 23.6.14, 10:52דוכן דינמיקה
 
רשת דינמיקה סלולר מפעילה עמדות לתיקון מהיר ב-45 דקות של מכשירים ללקוחות כל החברות. שירות התיקונים פונה ללקוחות, שלא יכולים לקבל מענה של שירות תיקונים ואחריות אצל המפעיל אליו הם משויכים.
 
רשת דינמיקה סלולר הציבה עמדות תיקונים מהירים ונגישים בנקודות המכירה, שמעוצבות בקונספט חדשני, לטובת לקוחות כל החברות לתיקון מהיר של סמארטפונים, טאבלטים ומגוון טלפונים סלולריים, שמבוצעים במחירים זולים מהמחירים המוצעים אצל החברות המתחרות, תוך קבלת מכשיר חלופי ללא עלות.
 
שירותי התיקונים בעמדות כוללים תיקון מהיר של התקלות הנפוצות ביותר, כגון החלפת פלסטיקה (גב אחורי של מכשיר), החלפת מסכים, עדכוני תוכנה, תצוגה, תיקוני רמקול, מיקרופון ושקע טעינה.
 
שירות התיקונים של דינמיקה סלולר פונה ללקוחות, שלא יכולים לקבל מענה של שירות תיקונים ואחריות אצל המפעיל אליו הם משוייכים.
 
הצבת עמדות התיקונים בעשרות סניפים בקניונים ברחבי הארץ נעשית במקביל לשירות התיקונים שניתן בכ-20 מעבדות עצמאיות הפרוסות בכל רחבי הארץ.
  
מנתונים של דינמיקה סלולר עולה:
 
א. גברים נוטים לשבור את מסך הסמארטפון, שהינו מסך רגיש במיוחד, ונשים נוטות להפיל את המכשיר לאסלת השירותים (נשים מחזיקות את המכשיר בכיס האחורי של המכנסיים).
 
ב. בעולם הסמארטפונים, מגיע בממוצע מנוי פעמיים בשנה לתקן המכשיר, ובעיקר צעירים בגילאי 18-40, כאשר התקלה הפופולרית ביותר היא שבר במסך.

ג. בטלפונים הישנים, מנוי מגיע בממוצע לתקן את מכשירו פעם בשנה, שם עיקר התקלות הן חשמליות ופחות שבר (המסכים קטנים יותר).
 
ד. 85% מהמכשירים מתקנים במקום, ב-15% הנותרים החברה נותנת ללקוח מכשיר חלופי ללא עלות, ללקוחות כל החברות.
 
אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה סלולר: "כחלק מהאסטרטגיה של החברה לתת ללקוח סל פתרונות שלם בכל עולם הסלולר, אנו מרחיבים את מערך שירותי התיקונים גם בעמדות הרשת בקניונים, כך שבכל נקודה יוכל הלקוח ליהנות מחוויית שירות ומכירה של מכשירים ואביזרי סלולר, משירות תיקונים מהיר במקום ומשירותים משלימים, והכל תחת קורת גג אחת. משך זמן כה מהיר של 45 דקות לתיקון מכשיר הסלולר מאפשר ללקוח להשלים את סידוריו בקניון עם מכשיר חלופי ללא עלות, לאסוף את מכשירו בדרך החוצה ולהמשיך להיות מחובר לעולם באופן רציף.
 
בחרנו בקונספט עיצובי של דוכן פתוח המאפשר לטכנאי לשתף את הלקוח בתיקון המכשיר מול עיניו בצורה שקופה, פתוחה, מקצועית ובזמן קצר. להפתעתנו גילינו שהנושא הפך לאטרקציה בקרב הלקוחות ומרביתם מביטים נרגשים בתהליך הפחת החיים במכשיר, שהם כה מחוברים אליו".



 
 
Bookmark and Share