Telecom News - IGO לכולם–חבילות התוכן ב-IGO מוענקות בחינם לכל לקוחות הסלולר באייפון

IGO לכולם–חבילות התוכן ב-IGO מוענקות בחינם לכל לקוחות הסלולר באייפון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> IGO לכולם–חבילות התוכן ב-IGO מוענקות בחינם לכל לקוחות הסלולר באייפון
IGO לכולם – חבילות התוכן ב-IGO מוענקות בחינם לכל לקוחות הסלולר באייפון
 מאת: מערכת Telecom News, 24.6.14, 12:32אפליקציית ניווט
 
דודי וירניק, נשיא NNG, הכריז על ההענקה בחינם של חבילות התוכן שלIGO  הכוללות: דיווחי תנועה בזמן אמת, חבילת מצלמות מהירות ומארבי משטרה, חבילת זהירות בדרכים וחבילת מפות שטח הכוללת סימון שבילים.

החל מהיום כל חבילות התוכן של החברה תהיינה זמינות בחינם ללקוחות IGO באייפון בגרסת ה- LITE (עד כה התשלום עבורן היה 9.90 דולרים) ובאנדרואיד תמשכנה להיות זמינות. החבילות, שתהיינה זמינות הן חבילת המצלמות, שירות דיווחי תנועה בזמן אמת, ו,חבילת מפות השטח (כולל סימון שבילי ישראל של החברה להגנת הטבע) וחבילת זה"ב. בנוסף, דיווחי התנועה המקצועיים של חברת דסל יהיו זמינים בהמשך למשתמשים גם באתר IGO Biz (צפויים לעלות במהלך החודש הקרוב). מחיר האפליקציה עצמה נשאר ללא שינוי (40 דולרים לגרסת הלייט).
 
הדיווחים והמידע המוצע במסגרת חבילות התוכן מבוססים על דיווחים מקצועיים ועדכניים של חברת דסל העובדת בשיתוף פעולה עםIGO  ושל חברת ATOO הפועלת בארץ בסריקת מצלמות ,מכמונות מהירות ומארבי משטרה.
 
דודי וירניק, נשיא NNG מפתחת תוכנת הניווט: NNG ממשיכה בהתרחבותה ברחבי העולם ומחזיקה בצבר הזמנות של כ-30 מיליון תוכנות לרכבים ל-3 השנים הקרובות, החברה מכפילה את פעילותה מדי שנה בעיקר בתחום הרכב. לאור חוזקת החברה ופעילותה הבינלאומית הענפה, החלטנו להעניק למשתמשי האפליקציה בטלפון הנייד את חבילות התוכן בישראל ללא תשלום. דיווחי התנועה וחבילת המצלמות שמציעה IGO מבוססים על מידע מקצועי ואמין של חברות המתמחות בנושא. השימוש בחבילות הנ"ל יעניק למשתמשים חוויית נהיגה בטוחה יותר המבוססת על מידע עדכני ומקצועי תוך שמירה על בטיחות הנהיגה. אני מאמין, שמשתמשי IGO רבים ימהרו לעדכן את חבילות התוכן אצלם בנייד".
 
חבילת TMC: דיווחי תנועה בזמן אמת: ניווט חכם המתחשב בעומסי התנועה ומציג אירועי תנועה ועומסים הכוללים את מיקום העומס, משך הזמן לחצותו ומציע מסלולים חלופיים. דיווחים על אירועים שונים המתרחשים בכביש כגון: תאונות, עומסי תנועה ועבודות בדרך. החבילה פועלת בהצלחה מזה מספר שנים בישראל ובעולם ומשרתת מיליוני משתמשים. המידע ותצוגתו על גבי המפה (כולל חישוב מסלולים על פי התנועה) מתבצעים באופן אוטומטי ע"י התוכנה.
 
חבילת מצלמות מהירות: חבילה מתקדמת לזיהוי והתראה מפני מכמונות מהירות, מכילה מידע עדכני של למעלה מ-650 נקודות התראה, מצלמות מהירות, מצלמות גאטסו, מצלמות דמה (דחלילים)  ומארבי ניידות משטרה). המידע וההתראות מוצגים באופן אוטומטי על גבי מסך המפה (כולל התראות על נסיעה במהירות מופרזת מעל המותר בחוק).
 
חבילת שטח: חבילת השטח למטייל המאפשרת ניווט שטח על גבי מפות טופוגרפיות או צילומי אוויר בקנה מידה של 1:50,000. מציעה מעל 100 מסלולים ייחודיים וסימון שבילים(של החברה להגנת הטבע). התוכנה משלבת ניווט כביש וניווט שטח (מעבר קל ופשוט בלחיצת כפתור מתוך התוכנה).
 
חבילת זה"ב: חבילת תוכן זה"ב - זהירות בדרכים חינם בשיתוף פעולה עם עמותת אור ירוק. חבילת הזה"ב כוללת: תצוגת מהירות מותרת באופן קבוע על המפה וחיווי קולי וחזותי בעת נסיעה מעל המהירות המותרת, מנגנון התראות משופר הכולל מערכת התראות קרובה לבתי ספר (יסודיים) בכל הערים הגדולות,  בתי חולים בכל הארץ, תחנות כיבוי אש והצלה בערים הגדולות, מפגש מסילות רכבת בכל הארץ, כניסות ראשיות של יישובים קטנים במרכז הארץ, השרון וצפון הארץ. פסי האטה בערים הגדולות, כניסות לכביש 6 וכל הכבישים המסוכנים (כבישים אדומים) בארץ עפ"י עמותת אור ירוק.
 
חשוב לציין, שלמעט שירות דיווחי התנועה בזמן אמת לא נדרש כל חיבור אינטרנט למען הפעלת התוכנה וביצוע ניווט תקין ואין כל צורך מצד הנהג לעדכן/לשתף או לדווח. כל החבילות והמידע מגיעים בצורה אוטומטית ע"י התוכנה ובכך נשמרת בטיחות הנהיגה והסובבים את הנהג.
.
 
 IGO
 
 



 
 
Bookmark and Share