Telecom News - ענן יבמ בשמי וימבלדון

ענן יבמ בשמי וימבלדון

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> ענן יבמ בשמי וימבלדון
ענן יבמ בשמי וימבלדון
מאת: חיים חביב, 24.6.14, 19:26יבמ בווימבדלון

יבמ מציינת 25 שנות שיתוף פעולה טכנולוגי באליפות הטניס וימבלדון,  ומפעילה אמצעים מתקדמים של גישה לאינטרנט ולנתוני זמן אמת. אפליקציות חדשות מציעות מעקב צמוד אחר המשחקים וכלי ניהול מתקדמים חוזים את הביקוש למידע.

יבמ מציינת חצי יובל לשיתוף פעולה טכנולוגי באליפות הטניס וימבלדון,  ושוקדת על המשך קירוב חובבי הספורט הלבן אל חוויית מגרשי הדשא, בדרכים חדשות של גישה לאינטרנט ולנתונים הנאספים תוך כדי המשחק, בזמן אמת. אפליקציית מובייל אינטראקטיבית חדשה מאפשרת מעקב אחר המשחקים בטורניר הטניס ומשלבת ניתוח אנליטי ומרכז מדיה חברתית. המערכות פועלות על גבי תשתיות ענן SoftLayer של יבמ ומאפשרות למארגני הטורניר לדעת בכל רגע נתון מהן המגמות המסתמנות ברשתות החברתיות ולעמוד מקרוב על תגובות האוהדים למתחולל במשחקים.

האפליקציות הרשמיות של טורניר וימבלדון לסביבת iPhone ואנדרואיד זכו לשדרוג ולפונקציות חדשות, כאשר במקביל נחשפת אפליקציה משופרת גם למשתמשי iPad. המשתמשים זוכים לחוויה ויזואלית עשירה, אפשרויות התאמה אישית, וסיקור רצוף ואיכותי של המשחקים הזמין במכשיר המועדף עליהם. כך, ניתן לקבל בין השאר תוצאות בשידור חי, חדשות, בלוגים חיים, צילומים, וידיאו, רדיו, והקלטת וידיאו של רגעי שיא, בין אם במכשיר נייד ובין אם ממחשב שולחני.

מרכז בקרת המדיה החברתית של טורניר וימבלדון מספק למארגנים נתונים עדכניים בדבר נושאים העולים מעת לעת ברשתות השונות, כמו גם סטטיסטיקות של פעילות הרשתות החברתיות הנוגעת לטורניר. הוא מאפשר לקיים שיחות חיות של שחקנים עם אוהדים ולזהות את הנושאים השכיחים בשיחות עם כל אחד מהם.

במהלך טורניר וימבלדון אשתקד נצפו 430 מיליון דפים באתר המופעל ע"י IBM - באתר Wimbledon.com. כדי לענות לביקושי שיא האופייניים לימי המשחקים, בהשוואה לתנועה דלילה בשאר ימי השנה, מפעילה יבמ את מערכת ניהול קיבולת הענן SmartCloud Orchestrator לביצוע הקצאת משאבים דינמית יעילה. בנוסף, מנתחת מערכת יבמ נתוני Big Data ומפעילה טכנולוגיות של ווטסון לחיזוי תעבורת האינטרנט ולהתאמה דינמית של תשתית הענן לביקושים משתנים מכשירי קצה. התהליך מנוהל בשרתים ובמערכות אחסון מ-3 אתרים בעולם ומשקלל, בין היתר, נתוני שימוש היסטורי באינטרנט, פופולריות שחקן באזור גיאוגרפי נתון ולוח הזמנים של המשחק. ניתוח מכלול הנתונים בזמן אמת מאפשר ליבמ להבטיח כי תוקצה כמות המשאבים המתאימה על מנת להבטיח חוויית מבקר מושלמת, ללא בזבוז משאבים עודפים.

ביבמ מסבירים, שטכנולוגיה זו מצויה כיום בשימוש ארגונים בעולם הקמעונאות ובתעשיית הנסיעות והתיירות, הנדרשים להתאים עצמם לשינויים עונתיים בביקושים.
וימבדלון סוציאל יבמ



 
 
Bookmark and Share