Telecom News - המיזם Tenore זכה אמש בתחרות הסטארטאפים של "האבאנאנה" של רעננה

המיזם Tenore זכה אמש בתחרות הסטארטאפים של "האבאנאנה" של רעננה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> המיזם Tenore זכה אמש בתחרות הסטארטאפים של "האבאנאנה" של רעננה
מתחם הסטארטאפים של רעננה חגג אמש "יום הולדת של חצי שנה", קיים מרתון "ספיד דייטינג" של עשרות סטארטאפים מול משקיעים (אנג'לים וקרנות הון סיכון) וקיים תחרות על פי שיפוט של כל האורחים באירוע, בין כל הסטארטאפים שהציגו בדוכנים הרבים. להפתעת כולם, הסטארטאפ הצעיר ביותר - Tenore, זכה במקום ראשון ובפרס של SAP.
מאת: אבי וייס, 25.6.14, 08:30TENORE LOGO

אמש, משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה, חגג מתחם הסטארטאפים "האבאנאנה" (Hubanana) של רעננה, ביוזמת עיריית רעננה (שוכן מול הקניון ברעננה), אותו חשפנו לראשונה בהרחבה כאן, אך לפני כחצי שנה - כשנפתח, באירוע תחת השם Half-Birthday, בהשתתפות עשרות סטארטאפים ומאות אורחים, לרבות הקהילה של מתנדבים ונותני שירותים למתחם הסטארטאפים.

האירוע כלל:
א. הסטארטאפים של "האבאנאנה" הציגו את הרעיונות והפיתוחים שלהם בדוכנים, לקהל הרב שהגיע לאירוע.
ב. כמות די נכבדה של ספקי שירותים (עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים, יועצים וכיו"ב), הציגו בדוכנים משלהם, מה הסיוע שהם מספקים ומציעים לסטארטאפים.
ג. התקיימה תחרות על ליבם של המשתתפים, שהצביעו בפתק ל"תיבת בחירה", מי הסטארטאפ, שהם בוחרים, מכלל הסטארטאפים המציגים בשטח האירוע.
ד. התקיים אירוע "ספיד דייטינג" באולם הגדול של "האבאנאנה", של עשרות סטארטאפים, שהתיישבו כל אחד בתורו מול 8 שולחנות, שאויישו ע"י אנג'לים ומשקיעים מקרנות הון סיכון.

לקט קצר מדברי הנואמים באירוע:

רראש העיר רעננהאש העיר רעננה, זאב בילסקי (בתמונה משמאל): "ההייטק ברעננה נמצא בפריחה מדהימה. עוד ועוד חברות נוהרות לרעננה.

לאחרונה התבשרנו, שמספר חברות הייטק ענקיות החליטו לבנות את ביתן ברעננה. זה מחמם את הלב ואנו מספקים להם את כל התשתיות הדרושות להצלחתן.

ברור לי, שה-Waze הבא ייצא מרעננה.

אני מקווה, שהאקזיט הבא של סטארטאפ, שטיפחנו כאן ברעננה, לא ישכח את העיריה, זו שהשקיעה בו ללא כל תמורה בראשית צעדיו.

אני מקווה, שהיזמים, שמצליחים כאן, יזכרו להחזיר אחרי האקזיט את ההשקעה הזו בטיפוח סטארטאפים צעירים נוספים, שיבואו אחריהם". 

עידן מאיר, הצוות המנהלמנהל חממת "האבאנאנה" (בתמונה משמאל עם צוות הניהול של החממה וכמה מהמשקיעים והאנג'לים, מבצעים "סלפי" - צילום עצמי): "הצלחתי לאסוף צוות מדהים של מתנדבים המנהלים יחד איתי את החממה הזו.

תודתי להם ולכל התורמים לאירוע. בשבוע הבא אנו חונכים כאן את תכנית JumpStart, שזו תכנית תמיכה מקצועית בשווי של כ-10,000 ש"ח שהחממה מעניקה לכל סטארטאפ המתקבל לחממה.

אני קורא לצעירים וליזמים מאזור השרון להגיע אלינו ולבחון השתלבות בחממה. השגנו המון בחצי שנה. כשנחגוג שנה לחממה ההישגים יהיו גדולים פי כמה.

הרוח המייחדת את החממה הזו, שהתחילה בגראז' מאובק של נגרייה של העירייה, אך לפני חצי שנה, היא המלווה את כולנו ותוביל, כך אני מקווה, את כולנו להצלחה".

רואי דינוביץ, ראש מנהלת פארק מסחר ותעשייה רעננה, עיריית רעננה: "אני גאה, שכבר אחרי חצי שנה אנו יכולים לחגוג את הישגי "האבאנאנה". היוזמה הזו, שהרמתי ב-2 ידי, יחד עם עידן ובהמשך עם כל הצוות הנפלא שגיבשנו, היא הישג בלתי רגיל לעיריית רעננה. אני יוזם אין ספור של אירועים, כל הזמן, לקהילת ההייטק של רעננה, וזו רק דוגמה ליוזמה כזו המושכת אליה קהל רב מכל השרון והסביבה.
ב-30 לחודש זה אנו מקיימים אירוע גדול נוסף עבור קהילת היזמים ונציג בו את בכירי עולם ההייטק בישראל, כדי לקיים עימם כנס ודו-שיח פתוח עם היזמים הצעירים שלנו".

פרטים נוספים על האירוע ב-30.6.14 תחת הכותרת:
כיצד לבנות חברות הייטק גדולות בישראל בעשור הקרוב - בלוח האירועים של האתר. 

צוות Tenore המנכ"ל אלון וקר מימיןאת הפתעת הערב סיפקה ההכרזה על הזוכה בתחרות הסטארטאפים (רשימת הסטארטאפים המצויים בחממה - כאן), שזכה בפרס כספי מחברת SAP, וזו חברת Tenore (הצוות המפתח של Tenore, המנכ"ל אלון וקר בצד ימין - בתמונה משמאל).

מדובר בסטארטאפ ממש צעיר (רק כעת העלה אתר), שנכנס ממש לאחרונה לחממת "האבאנאנה", מיזם המפתח פתרונות להערכת יכולת ההצלחה של עסקים וארגונים. זאת, באמצעות "חכמת ההמון".  


השימוש ב"חכמת ההמון" נעשה ע"י איסוף מידע מהעובדים, ספקים, לקוחות, שותפים (במיוחד מהעובדים של העסק), מה שמוביל לתובנות מאוד מדויקות לגבי החוזק העסקי ויכולת ההצלחה של הארגון, בכל תחומי פעילותו העסקית, ולמעשה בכל תחום. 



מקצת מהתמונות מהאירוע:
 
צוות הניהול של "האבאנאנה" עם צוות המפתחים של Tenore
האנג'לים והמשקיעים מקרנות ההון סיכון לאחר ה"ספיד דייטינג" ביחד עם צוות הניהול של "האבאנאנה"
צוות הניהול של "האבאנאנה" בצילום עצמי.
מנכ"ל Tenore אלון וקר מחזיק את תעודת הזכייה במקום ראשון
יזמי SMBIG
הסטארטאפ שאני בחרתי: אמיתי חיון, מייסד משותף ומנכ"ל (מימין) ביחד עם עידו מנור, מייסד משותף ומנהל המוצר ב- SMBIG, המפתחים מערכת B2B לקידום עסקים באמצעות שת"פ עם עסקים אחרים.



 
 
Bookmark and Share