Telecom News - הכנס הבינלאומי לתחום זיהוי דיבור יתרכז בעתידנות לרבות: "עוזר אישי"

הכנס הבינלאומי לתחום זיהוי דיבור יתרכז בעתידנות לרבות: "עוזר אישי"

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הכנס הבינלאומי לתחום זיהוי דיבור יתרכז בעתידנות לרבות: "עוזר אישי"
הכנס הבינלאומי לתחום זיהוי דיבור יתרכז בעתידנות לרבות: "עוזר אישי" (Personal Assistance)
מאת: Telecom News,  27.6.14, 09:00מכללת אפקה להנדסה
 
הממציא והעתידן ריי קורצווייל יעביר הרצאת וידאו מיוחדת למשתתפי הכנס הבינלאומי השנתי לעיבוד דיבור במרכז לעיבוד שפה במכללת אפקה להנדסה ויציג את החזון שלו ושל גוגל לתחום.
 
ריי קורצווייל, מי שנחשב לעתידן ולממציא הגדול של דורנו, ישתתף בכנס הבינלאומי השנתי בנושא טכנולוגיות עיבוד דיבור, שייערך במרכז לעיבוד שפה באפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב ב-7-8 ביולי 2014.

קורצווייל, שמשמש כמנהל הפיתוח של חברת גוגל ואחראי על הפעילות בתחום עיבוד שפה ואינטליגנציה מלאכותית, יעביר הרצאת וידאו מיוחדת בשידור חי ממקום מושבו בארה"ב לבאי הכנס. הרצאתו של קורצווייל תעסוק בעתיד השפה בעידן של התפתחות מואצת של טכנולוגיות שונות במקביל ובה יציג את חזונו הטכנולוגי תוך התייחסות להשפעה של כך על חיינו. 
 
הכנס נערך זו השנה הרביעית ואליו צפויים להגיע מומחים וחוקרים בכירים בעולם, שעוסקים בתחומים שונים של עיבוד הדיבור: זיהוי דיבור, זיהוי דובר, אימות דובר ועוד. בין היתר יגיעו להציג בכנס את ניסיונם רב השנים וחזונם בתחום: ג'יי ווילפון, מנהל תחום עיבוד שפה ב-AT&T, פרופ' גו'ן בונסטרה סגן נשיא אוניברסיטת אביניון בצרפת, פרופ' הרמן ניי מאוניברסיטת אאכן בגרמניה ופרופ' ריצ'רד סטרן פרופ' עמי מויאלמאוניברסיטת קרנגי מלון בפנסילבניה בארה"ב.

בראש הכנס יעמוד פרופ' עמי מויאל, ראש המרכז לעיבוד שפה, באפקה – המכללה האקדמית להנדסה. פרופ' עמי מויאל ייכנס באוקטובר הקרוב לתפקיד החדש אליו נבחר לאחרונה: נשיא מכללת אפקה להנדסה (בתמונה משמאל).
 
עוד ידונו בכנס, בין השאר, נושאי טכנולוגיות שונות של עיבוד דיבור: זיהוי דיבור, איתור מילות מפתח, זיהוי דובר, ממשק אדם מכונה, אפליקציות מבוססות עיבוד דיבור והתפתחויות מסחריות בתחום. הכנס מהווה במה מרכזית למפגש בין תעשיה לאקדמיה, הצגת חדשנות טכנולוגית, יצירת הזדמנויות עסקיות והפניית זרקור למחקר האקדמי בתחום עיבוד דיבור במוסדות אקדמיים שונים בארץ ובעולם.
 
הכנס השנה הורחב ויכלול יומיים גדושי פעילות הכוללים: הרצאות מומחים, מושבי מאמרים, קבוצות עבודה לדיון בקבוצות בנושאים שונים ופאנל מומחים. שיאו של הכנס יגיע ביום השני בו תועבר הרצאתו של ריי קורצווייל לאחר קוקטייל בו צפויים להשתתף בכירים ומשתתפים רבים מהתעשייה והאקדמיה מתחומים שונים הקשורים לעיבוד דיבור, עיבוד שפה טבעית ואינטליגנציה מלאכותית.
 
פרופ' עמי מויאל: "תחום עיבוד הדיבור, על הטכנולוגיות השונות בו, חווה פריחה משמעותית בשנתיים האחרונות. זאת, הן בתקשורת אדם מכונה,ובאפליקציות עוזר אישי דמויות סירי של אפל והן בתחום החיפוש בתכני אודיו ומולטימדיה בשווקים שונים כמו אינטרנט, מרכזי שירות ומודיעין. הכנס השנה מציע יומיים של הרצאות של טובי המומחים בעולם כמו גם מצגות ודיונים, שיאפשרו לאנשים בתחום ובתחומים משיקים ללמוד ולהתעדכן במתרחש ובצפוי בתחום עיבוד דיבור וחיבוריו לתחומים נוספים. הרצאתו של העתידן ריי קורצווייל, שתחתום את הכנס, תציג את הקשר הרחב בין עיבוד דיבור, עיבוד שפה ואינטליגנציה מלאכותית בעידן של התפתחות טכנולוגית מואצת תוך התייחסות להשפעה של כך על חיינו".
 
לתכנית הכנס המלאה: כאן ובלוח האירועים והכנסים שבאתר



 
 
Bookmark and Share