Telecom News - התחרות במחירי הנדידה נפתחה לקראת "עונת הנסיעות". הום סלולר מפתיעה

התחרות במחירי הנדידה נפתחה לקראת "עונת הנסיעות". הום סלולר מפתיעה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> התחרות במחירי הנדידה נפתחה לקראת "עונת הנסיעות". הום סלולר מפתיעה
חופשת בתי הספר שהחלה, היא האות הרשמי לתחילת "עונת הנסיעות" של עם ישראל ברחבי העולם. התחרות על מחירי הנדידה הסלולרית מתעצמת כשהום סלולר מציעה פתרון זול יותר מזה של רמי לוי תקשורת.
מאת: אבי וייס, 30.6.14, 20:30הום סלולר

העיקרון המרכזי, שנכנס כעת לשוק מחירי הנדידה (Roaming) בישראל: אין חבילות, התחייבויות ואותיות קטנות. לא תהיה שום הפתעה למשתמשים בסלולר שלהם בעת שהם נמצאים בחו"ל (מה שמכונה: Bill Shock).

שחר לנדאו, מנכ"ל הום סלולר: "אנו מציעים ללקוחותינו, דהיינו לכל עם ישראל, סים (SIM) המיועד לשימוש בחו"ל. העיקרון המרכזי שלנו: אין שום צורך בחבילה מינימלית והכל מתומחר במה שאנו מציעים: שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מקומיות, מסרונים, גלישה באינטרנט, הסטת שיחות מישראל מהמספר הקבוע למספר שעל הסים, בקיצור: הכל ברור ידוע ושקוף.

התעריפים שלנו:
א. 40 אג' לדקת שיחה \ מסרון \ 1 מגה גלישה בארה"ב.
ב. 60 אג' לדקת שיחה \ מסרון \ 1 מגה גלישה בכל מדינות אירופה.
ג. לשאר מדינות העולם: המחירים נמצאים במחירון באתר והם נעים ברוב המדינות בין 0.5 ש"ח ל- 1.5 ש"ח לדקה \ מסרון \ 1 מגה גלישה. 

זו ההצעה האטרקטיבית ביותר הקיימת בשוק. יצאנו עם התכנית הזו ב'השקה רכה' באפריל והחל מהשבוע אנו משיקים את השירות ב'השקה מסחרית' וניתן לרכוש את הסים דרך המוקד שלנו (כוכבית 0552) או בכל סניפי 'הום סנטר' ברחבי הארץ. 

שיטת הקנייה: רוכשים בפעם הראשונה את הסים, שנשאר בידי הלקוח באופן קבוע לכל נסיעותיו העתידיות. המחיר הוא 150 ש"ח, שמתוך זה 70 ש"ח זו הוצאה חד פעמית עבור רכישת הסים והשירות, שבו מקבלים שני מספרים במקביל: ישראלי ואמריקאי, ו-80 ש"ח טעונים כבר על הסים עבור הנסיעות של המשתמש. המשתמש משלם רק עבור מה שהוא צורך. אם נשאר כסף על הסים, המשתמש יכול לנצל זאת בנסיעות הבאות, או להעביר את הסים לבן משפחה אחר, או כל אדם אחר, כרצונו. הסים שלו והכסף שלו נשמר על הסים והוא יכול לעשות בו כרצונו, בלי לקבל אישור מאיש.

אצלנו אין כל התחייבות מוגבלת בזמן או בנסיעה, כמו שיש בחברות הסלולר. אין כאן 'חבילה', שבה המשתמש מאבד את מה שלא ניצל באותה נסיעה לחו"ל. הכסף על הסים לא נגמר באיזה זמן וגם הסים לא מחובר לאדם מסוים.

בנוסף, בעל הסים יכול לבצע העברה של השיחות הנכנסות אליו למספר הישראלי הרגיל שלו, והשיחות תיכנסנה למספר הישראלי הקיים על הסים, כך שכל אחד ימצא אותו בכל מקום בעולם, עם המספר הרגיל שלו. זה שקוף לכל מי שמתקשר אליו. בארה"ב מחייגים רגיל, ובאירופה החיוג מתבצע רגיל אך השיחה היא ב-Call-Back. הכל נעשה בצורה שקופה למשתמש. אם נגמר הכסף על הסים, המשתמש טוען אותו מתי שיחפוץ, או בשיחת חינם למוקד שלנו או דרך האתר. 

אנו שומרים כאן על העיקרון הבסיסי: לא דיברת - לא שילמת. זה חל כמובן גם על המסרונים והשימוש באינטרנט. הנושאים הללו היו עד היום 'חור שחור' עבור הנוסעים לחו"ל עם מכשיר הסלולר שלהם. תחום מחירי הנדידה היה תחום של חשיפה כספית גדולה של לקוחות חברות הסלולר, ששילמו לאחרונה מחירים מופקעים בעיקר בתחום הגלישה הסלולרית. אנו מספקים פתרון שקוף והוגן, שמגן על הלקוחות מכל הכיוונים ומכל צורות השימוש במכשיר הסלולר שלהם בחו"ל". 

הערה: אין ספק, שכשלון משרד התקשורת בטיפול במחירי הנדידה, כפי שחשפנו כאן, משאיר את תושבי ישראל חשופים להצעות צרכניות, שלא תמיד מתאימות להם ולחבילות בהן יש מידה רבה של "עושק צרכני" סמוי או גלוי. אנו עדיין "רחוקים שנות אור" מההצעות הקיימות בעולם בתחום מחירי הנדידה הסלולרית (דוגמאות: כאן וכאן, במחירים של אפס עד סנט לדקה), כך שכרגע ההצעה של הום סלולר נראית מאוד אטרקטיבית ושווה בדיקה צרכנית מול מתחרותיה. 
נדידה בחו"ל



 
 
Bookmark and Share