Telecom News - Ginger Page-אפליקציה בחינם להעשרת כתיבה וניסוח באנגלית לעסק ולפרט

Ginger Page-אפליקציה בחינם להעשרת כתיבה וניסוח באנגלית לעסק ולפרט

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> Ginger Page-אפליקציה בחינם להעשרת כתיבה וניסוח באנגלית לעסק ולפרט
מאת: מערכת Telecom News
01/07/14,  00:52
מטרת / הייעוד של התוכנה: כתיבת אנגלית משופרת לדוברי אנגלית וגם לאלה שאנגלית היא לא שפת אם שלהם.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Ginger Page & Grammar Keyboard. לאייפון:
Ginger Page - Writing Compass, Translator & Dictionary
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מספקת פתרון כולל לכתיבה באנגלית משופרת, שמיועדת גם לדוברי אנגלית וגם לאלה שזו אינה שפת האם שלהם. היא מציעה מנוע חכם לתיקון שגיאות איות ודקדוק, שמאפשר ניתוח חכם של כל המשפט ומציע תיקונים בהתאם להקשר ולכוונת הכותב, עד לשיפור הניסוח והביטוי לרמת אנגלית שפת אם.
במכשירי האנדרואיד האפליקציה כוללת גם אופציה להחלפת המקלדת, כך שהמשתמש נהנה מהיכולות של ג'ינגר בכל אפליקציה בה הוא כותב. ג'ינגר תציג בקרוב יכולת זו גם למשתמשי iOS, בעקבות ההכרזה האחרונה של אפל, כי היא מאפשרת למפתחים לפתח מקלדות אלטרנטיביות, בדומה לקיים באנדרואיד.
Ginger Page מספקת סביבה אינטגרטיבית לכתיבה באנגלית המאפשרת למשתמש להתמקד בפעולת הכתיבה, ללא צורך לצאת לכלים אחרים ולחזור במהלך הכתיבה השוטפת. היא מיועדת למשתמשים מגוונים - החל מאלו הנדרשים לכך כחלק מעבודתם, דרך אלו העושים שימוש באנגלית ברשתות החברתיות וכלה בכותבים מקצועיים וסטודנטים.
האפלקציה מציעה למשתמש יכולות זיהוי שגיאות והמלצה על חלופות בזמן אמת (תוך כדי כתיבה) בדיוק ואיכות. יכולות אלה מאפשרות קיצור זמני הניסוח וחווית כתיבה בטוחה. עוד היא מציעה תרגום, הגדרות מילוניות, פיסוק והצעת מילים נרדפות, כל זאת תוך כדי התייחסות להקשר במשפט - מה שמבטיח תוכן הגיוני המשקף את כוונת המשתמש.
בנוסף, Ginger Page מאפשרת התאמה אישית - ע"י למידת סגנון והרגלי הכתיבה של המשתמש, מילון אישי ומועדפים הזמינים בכל מקום בו הוא כותב. כמו כן היא מציעה כלי למידה מותאמים אישית- מעין "מורה פרטי", שלומד את סגנון הכתיבה וטעויות המשתמש ובונה עבורו תכנית לימוד ואימון מותאמת.
מסך Ginger Page
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share