Telecom News - תחזית: לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מיליארד משתמשים

תחזית: לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מיליארד משתמשים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> תחזית: לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מיליארד משתמשים
תחזית: לינקדאין תגיע בשנים הקרובות לחצי מיליארד משתמשים
מאת: חיים חביב, 2.7.14, 17:20גרינקורן

החדירה של החברה לסין צופנת בחובה פוטנציאל עצום, ובניגוד לפייסבוק וטוויטר, אין ללינקדאין חברות מתחרות בסין והדבר מעניק למניית החברה מחיר יעד של 240 דולרים המשקף פוטנציאל התחזקות של 40%.

ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ המתמחה במסחר במניות טכנולוגיה ומדיה חברתית ממליץ לצרף את מניית הרשת החברתית לינקדאין לתיק ההשקעות. גרינקורן מעניק למנייה מחיר יעד של 240 דולרים המשקף לדבריו פוטנציאל התחזקות של כ-40% יותר ממחיר השוק. לדבריו, המשקיעים במניה הובילו מהלך מימוש, שהחליש את המניה בכ-25%. המימוש הגיע לאחר שמאז הנפקתה בוול סטריט זינקה מניית חברת המדיה החברתית הזו ב-330% כשב-2013 בלבד הוסיפה לערכה 87%.

גרינקורן הוסיף, שהמשקיעים נרתעו מעט מעצירה מסוימת בקצב גידול המשתמשים של לינקדאין. לדבריו, בניגוד לגוגל, פייסבוק, איביי ואפילו אמזון להן חברות סיניות "תאומות", ללינקדאין אין חברה המספקת שירות דומה בסין, מדינה שהיא החלה לאחרונה את החדירה אליה לאחר שהממשל הסיני אישר לה לפעול בסין ללא צנזורה ממשלתית.

גרינקורן מעריך, שהחדירה לסין והמשך גידול במספר המשתמשים בשאר העולם, יובילו את לינקדאין לגידול חד במספר המשתמשים מכ-275 מיליון לכחצי מיליארד משתמשים בטווח של שנתיים עד שלוש. לדבריו, סין היא מדינה של עובדים, שחלקם הגדול משתמש כיום באינטרנט ובסלולר כשהמגמה היא עלייה מתמדת בקצב החדירה.

גרינקורן טען, שבסין יש כ-1.35 מיליארד תושבים כשמיליארד מהם משתתפים בשוק העבודה. במידה ולינקדאין תקפיד לשמור על הכללים ועל מערכת יחסים תקינה עם הממשל הסיני, היא תצליח לחדור לשוק, שעד כה חברות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק וטוויטר טרם נכנסו אליו בשל התנגדות המשטר ובשל קיומם של מתחרים המספקים שירות דומה.

לינקדאין מרחיבה את החדירה שלה לשוק המובייל, שהוא שוק הצמיחה המהותי ביותר לחברות מסוגה, כבר היום 41% ממשתמשי לינקדאין משתמשים ברשת גם באמצעות הסמאטרפון או הטאבלט שלהם לעומת כ-8% בלבד לפני שנתיים. החברה צומחת בקצב מהיר, וצפויה לרשום עלייה של מעל ל-30% בהכנסותיה ב-2014 – צפי של מעל ל-2 מיליארד דולרים.

כ- 57% מהכנסות לינקדאין מקורן בשירותי חיפוש עובדים מוכשרים, שמאפשרים למנהלי משאבי אנוש של חברות לבצע "ציד ראשים". הכנסות מפרסום הן אפיק ההכנסה שני המניב לחברה כ-23% מהכנסותיה. שירותי פרימיום, שמציעה החברה, תורמים כ-20% נוספים מן ההכנסות.

לדעת גרינקורן, העתיד של לינקדאין הוא ורוד עם המשך צמיחה והתרחבות ואפשרות לרכישות אסטרטגיות של חברות נוספות. לדבריו, לינקדאין מיצבה עצמה כרשת רצינית של אנשי מקצוע ש"באים לעבוד". כפי שבתחום הבידור, המדיה והתוכן האישי יש הרבה מקום להתרחבות של פייסבוק, טוויטר וחברות אחרות, כך לינקדאין צפויה להמשיך ולצמוח ומהווה כעת הזדמנות רכישה לאחר גל המימושים שעברה מניית החברה. 
לינקדאין



 
 
Bookmark and Share