Telecom News - פורסמה זהות הזוכה במכרז 30,000 הביטקוין בארה"ב

פורסמה זהות הזוכה במכרז 30,000 הביטקוין בארה"ב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> פורסמה זהות הזוכה במכרז 30,000 הביטקוין בארה"ב
ראשונים לדווח: פורסמה זהות הזוכה במכרז 30,000 הביטקוין בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 2.7.14, 17:50Tim Draper

זאת, לאחר שרק אתמול סירב ה-US Marshals Service  לגלות את זהותו.

אתמול,  יום ג' 1.7.14 כפי שדיווחנו - כאןUS Marshal Service , הודיע באמצעות הדוברת שלו, שיש זוכה אחד בלבד במכרז 30,000 הביטקוין של אתר הסמים SilkRoad, אך סירב לנקוט בשמו, ולא היה ברור אם ידווח השם ע"י ה-USMS בעתיד או שהמידע ידלוף ממקורות אחרים גם בעזרת הסרה הדרגתית של החברות המודיעות על הפסדן מהרשימה הפוטנצייאלית, או ששם הזוכה ישאר חסוי. הרי ה-USMS לא התחייב להודיע את שם הזוכה אלא רק למסור למשתתפים עצמם אם זכו אם לאו. למרות זאת, ציפו רבים, שאתמול יימסר שם הזוכה בכל זאת לתקשורת.

היום פורסם, שהזוכה היחיד הוא Tim Draper.

Draper, מיליארדר, משקיע מסיליקון ואלי, שמושקע עד כה ב-1,000 חברות ברחבי העולם, חשף את עצמו בעצמו ושמו לא נחשף ע"י ה-USMS. ההודעה נמסרה באמצעות הסטארטאפ Vaurum (בו הוא השקיע - ראו להלן) בפוסט המצוי - כאן או בלחיצה על הכותרת להלן:

Tim Draper Wins Gov’t Auction, Partners With Vaurum to Provide Bitcoin Liquidity in Emerging Markets

Draper intends to put newly purchased bitcoins to good use


לא נמסר סכום ההצעה שלו.
 
Pioneering venture capitalist Tim Draper, father of noted bitcoin industry VC Adam Draper and managing director of the VC firm Draper Fisher Jurvetson, has been revealed as the winner of last Friday’s US Marshals auction of nearly 30,000 BTC
 
30,000 הביטקוין ילכו לבניית עסקים בביטקוין מחוץ לארה"ב:
 
The nearly 30,000 bitcoins auctioned off by the U.S. Marshals Service last week will be put to use building digital currency businesses outside of the United States
 
30,000 הביטקוין יאוחסנו ויאובטחו ע"י Vaurum:
 
He’s a client of ours so we’re storing and securing them for him. The partnership enables us to offer liquidity to emerging markets by leveraging unique market making strategies across our exchanges

מהצהרתו:

Bitcoin frees people from trying to operate in a modern market economy with weak currencies. Of course, no one is totally secure in holding their own country’s currency. We want to enable people to hold and trade bitcoin to secure themselves against weakening currencies
 
 Tim Draper ידוע בקהילת הביטקוין העולמית כאחד מגדולי התומכים במטבע הווירטואלי ודיווחנו רק לאחרונה - כאן, על השקעתו בסטארטאפ הביטקוין Vaurum, שפרסם כאמור מטעמו את זכייתו.

Tim Draper, שותף ב-VenturesLab וכאמור משקיע ידוע מסיליקון ואלי אמר בהזדמנויות שונות,  שביטקוין זה חדשנות, שיש לה השלכה משמעותית על עתיד האינטרנט.

Tim Draper ייסד גם את קרן ההון  DFJ - Draper Fisher Jurveston בסיליקון ואלי, שהשקיעה, בין היתר, ב-Hotmail, Baidu, Skype, Athenhealth, Theranos, Solar City, Box, Parametric Technology ו-Telsa Motors, גם בנוסף לחברות ידועות מאד מעולם הביטקוין כמו CoinbaseCoinLab ו-Korbit.

Tim Draper השקיע כפי שדיווחנו  - כאן באמצעות DFJ  בסטארטאפ הביטקוין הדרום קוריאני Coinplug וגם באקסצ'יינג' OKcoin מסין.

הוא השקיע גם בארנק הביטקוין Gliph, ב-Nutmeg המספקת שירותי ניהול השקעות אונליין וברשת החברתית בעיקר לשיתוף תמונות -Path.

הוא השקיע גם ב-Rounds הישראלית המתמחה בשיחות וידאו כפי שדיווחנו - כאן וגם בסורפיש, חב' פורטוליו של קסניה המפתחת טכנולוגיית חיפוש ויזואלית, כפי שדיווחנו - כאן.

ראוי לציין, ש-Draper University of Heroes להשכלה גבוהה בסיליקון ואלי מקבלת ביטקוין כשכר לימוד.

 



 
 
Bookmark and Share