Telecom News - גרטנר: יבמ בקבוצת מובילי שוק תוכנות אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה

גרטנר: יבמ בקבוצת מובילי שוק תוכנות אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> גרטנר: יבמ בקבוצת מובילי שוק תוכנות אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה
גרטנר: יבמ בקבוצת מובילי שוק תוכנות אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה
מאת: חיים חביב, 3.7.14, 12:20אבטחה

חברת הייעוץ והמחקר גרטנר דרגה את יבמ ברשימת החברות המובילות בעולם בשוק אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה (SIEM).

גרטנר דרגה את יבמ בקבוצה המובילה בעולם בשוק אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה (SIEM) כאשר הדרוג משקף ניתוח ובדיקת מוצרים ושירותים המוצעים ע"י 15 ספקים, בהן דורגה יבמ בצמרת בכל הנוגע לשלמות התפיסה הכוללת שלה, ובמקום הראשון ביכולת הביצוע והמימוש שלה. 

בבחינת שלמות תפיסת האבטחה של השחקנים השונים, סקרו מומחי גרטנר 7 מדדים, בהם גם יכולת הספק 'להבין' את רצונות וצרכי השוק ולתרגם אותם למוצרים ושירותים - "ספקים המציגים את הרמה הגבוהה ביותר של חזון, מאזינים ללקוחותיהם, מבינים את רצונותיהם וצורכיהם ומסוגלים לעצב או לשפר את החזון הזה תוך הצגת ערך מוסף משלהם".

בהתייחס ליכולת הביצוע, נבחנו 7 מדדים ובהם חוויית הלקוחות. "חוויית לקוחות מספקת הערכה של פונקציה או שירות בסביבת העבודה בפועל. ההערכה כוללת את קלות הפריסה, התפעול, הניהול, היציבות, טווח המדרוג ויכולת תמיכת הספק. מדד זה נבדק באמצעות ראיונות איכותניים עם לקוחות, שהופנו אל מומחי גרטנר ע"י הספקים השונים, בשילוב עם היזון חוזר המתקבל מלקוחות גרטנר עצמה המשתמשים במוצרים השונים או כאלה, שהשלימו סקר השוואתי ביניהם.

תוכנת האבטחה QRadar של יבמ מבצעת ניתוח התנהגות ופעולה של התהליכים העסקיים הארגוניים והיישומים המשרתים אותם, על מנת לקבוע אם התרחשויות הנתפסות כאירועי אבטחה אינן אלא סטייה פשוטה ומקרית מנורמת העבודה או שהן בבחינת איום פוטנציאלי. העבודה מאופיינת בשיעור נמוך במיוחד של אזעקות שווא, באופן המונע את הצורך להשקיע משאבים יקרים של צוות האבטחה בטיפול באירועים, שאינם מהווים איום בפועל. שלא כמו מערכות מסורתיות, מספק QRadar של יבמ גם סביבת ניהול לוגים, אבחון אנומליות, ניתוח בדיעבד של אירועי אבטחה ויכולות ניהול תצורה וטיפול בנקודות פגיעות. המערכת משולבת גם באופן מלא עם פלטפורמת הניתוח האנליטי וה-Big Data של יבמ.

עפ"י הערכת מומחי גרטנר, מוערך שוק תוכנת אבטחת מידע וניהול אירועי אבטחה (SIEM) ב-1.5 מיליארד דולרים בשנה - צמיחה בשיעור 16% במהלך 2013. השנה, צפוי השוק הזה לצמוח ב-12.4%.

במסגרת השוק הכולל לתוכנות אבטחה, רשמה יבמ 6 רבעונים רצופים של צמיחה דו-ספרתית, שמקורה מחד - בהשקעה מהותית בפיתוח פנימי אורגני ומנגד - על סדרת רכישות, לרבות של החברות: TrusteerQ1 Labs, Guardium, Watchfire, Ounce Labs ו-Fiberlink/MaaS360.

לעיון וקריאת הדו"ח.  
מתקפת סייבר

 



 
 
Bookmark and Share