Telecom News - Onysus, סטארטאפ העוסק בראיה ממוחשבת, זכה היום ב- Pitch day

Onysus, סטארטאפ העוסק בראיה ממוחשבת, זכה היום ב- Pitch day

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Onysus, סטארטאפ העוסק בראיה ממוחשבת, זכה היום ב- Pitch day
Onysus, סטארטאפ העוסק בראייה ממוחשבת, זכה היום ב-Pitch day שנערכה במתחם Mesh בעיר מודיעין, תחרות סטארטאפים ראשונה בעיר, בהשתתפות נציגי: JVP, Glilot Capital Partners, ו-Canaan Partners, שהשתתפו באירוע כשופטים וכמשקיעים עתידיים.
 מאת: מערכת Telecom News, 3.7.14, 18:30ONYSUS
 
Onysus, חברת סטארטאפ המפתחת פלטפורמה גרפית לראייה ממוחשבת, זכתה היום ב-Pitch day, שנערך במתחם היזמות MESH במודיעין. Onysus יצרה פלטפורמה גרפית המאפשרת שימוש ביישומים של ראייה ממוחשבת, ללא צורך בכתיבת קוד.

ראייה ממוחשבת כוללת בתוכה זיהוי מחוות, אוגמנטד ריאליטי ומציאות מדומה (VR), שדורשים מחברות מפתחות משאבים מרובים וצוותי ענק העוסקים ביצירת המעטפת עבורם. התוכנה של Onysus מייתרת את אותם הצוותים ויוצרת את אותו האפקט מתוך ממשק תוכנה יחיד. באירוע הציגו היזמים כיצד הם יוצרים גרין סקרין בשידור חי, תוך שימוש בתוכנה, במצלמת אינטנרנט וקינקט.
 
Onysus זכתה לחבילת ליווי פיננסי חצי שנתית בחברת Deloitte וכן ייעוץ מטעם הקרנות המשתתפות בהיקף של 20 שעות. באירוע הראשון מסוגו בעיר מודיעין השתתפו בכירים בקרנות ישראליות ובינלאומיות: אורי אדוני, שותף במעבדות המדיה של JVP, אריק קליינשטיין, מייסד שותף ב Glilot Capital Partners, יזהר שי, שותף כללי, Canaan Partners, ועו"ד גלי מור, מנהלת תזרים עסקאות ופיתוח עסקי, דלוייט ישראל.
 
באירוע הציגו חברות שונות בהן:
Go Disco, אפליקציית חיי לילה הממליצה למשתמש על מקומות בילוי.
WiQiT, שמייצרת פלטפורמה פירסומית לבעלי עסקים קטנים.
Crowd Adviser, פלטפורמה שיתופית המספקת ייעוץ עסקי באמצעות חכמת ההמון.
WonderMe, תוסף המאפשר שיחה קולית ברשת חברתית.
CasaVresa, אתר אינטרנט המאפשר החלפת בתים בחופשות בחו"ל.
Skulk, אפליקציה המאפשרת קנייה קלה ומהנה ברשת.
GradTrain, אתר אינטרנט המסייע בקבלה ללימודים גבוהים בחו"ל ואחרים.
 
יזהר שי, שותף כללי ב-Canann Partners: "המתחרים העיקריים של הסטארטאפים כאן הם כאלה, שגדלו בניו יורק ולוס אנג'לס. הם מציגים בשפת האם שלהם, לאחר שנים של ניסיון, בין אם זה בבית הספר או באוניברסיטה. הם מתחרים לא רק על תשומת הלב של המשקיעים, אלא גם על הלקוחות וקהלי היעד. אנחנו חייבים להיות יותר טובים מהם, ולכן אירועים כאלה, שמאפשרים להציג ולהתנסות, חשובים במיוחד".
 
MESH, בראשותו של משה פורת, הוא חלל עבודה ומקום מפגש ואירועים לסטארטאפים, משקיעים, נותני שירותים ופעילים בתעשיית החדשנות הישראלית. MESH ממוקם באיזור התעשייה של מודיעין ומאכלס כ-30 חברות וסטארטאפים, כולם הוקמו ע"י תושבי מודיעין וסביבותיה. MESH מציג חזון ייחודי לאיזור, שבבסיסו האמונה, שהחדשנות, המקוריות וההעזה לא עוצרות בגבולות המוניציפליים של תל אביב. 
הצלחה



 
 
Bookmark and Share