Telecom News - עמוד ענן - אפליקציה בחינם חברתית של אוהבי טיולים לניווט בשטח

עמוד ענן - אפליקציה בחינם חברתית של אוהבי טיולים לניווט בשטח

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> עמוד ענן - אפליקציה בחינם חברתית של אוהבי טיולים לניווט בשטח
מאת: מערכת Telecom News
04/07/14,  00:08
מטרת / הייעוד של התוכנה: ניווט בשטח המסתמך על מאות מפות טפוגרפיות תלת ממדיות ועשרות אלפי נקודות עניין למטיילים עם אפשרות שימוש ללא חיבור לאינטרנט.
שם התוכנה: לאנדרואיד: עמוד ענן - מדריך טיולים חברתי
לאייפון: עמוד ענן
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם עמוד ענן היא פרויקט קהילתי ליצירת מדריך טיולים מקוון ואנציקלופדיה גיאוגרפית של כל ארץ ישראל, שנגיש גם בסמארטפונים. זו אפליקציה לניווט שטח המציגה את המיקום הנוכחי על מפה טופוגרפית וכוללת עשרות אלפי נקודות עניין. כל אחת מנקודות העניין כוללת תיאור מפורט והנקודות מתעדכנות באופן קבוע מאתר האינטרנט "עמוד ענן". ניתן להוסיף נקודות מהמכשיר ולעדכנן ולצרף תמונות לכל נקודת עניין. ‪ נקודות העניין מתעדכנות ברקע באופן שקט בכל פעם שהתוכנה עולה.
ניתן לשמור נקודות למאגר השיתופי הישר מהיישום ואלה יופיעו על המפה באתר באופן אוטומטי.
ניתן להוסיף נקודות עניין פרטיות הכוללות תמונות מתוך האפליקציה ולצפות בהן על המפה באתר.
נקודות עניין פרטיות ומסלולים פרטיים, שהוספו באתר, מסתנכרנים באופן אוטומטי לאפליקציה.
הקלטות מסלול, שנעשו ביישום, מסתנכרנות באופן אוטומטי לאתר. ניתן לצפות במסלולים על המפה, להדפיסם, ולשמור אותם לקובץ.
התוכנה כוללת מפות טופוגרפיות עולמיות חופשיות וכן מפות עירוניות. המפות הטופוגרפיות העולמיות והמפות העירוניות דורשות חיבור לרשת כדי להוריד קטעי מפה חדשים, אך קטעי המפה שהורדו נשארים על המכשיר וניתן להשתמש בהם ללא קישור לרשת. המפות הטופוגרפיות העולמיות מבוססות על פרוייקט המיפוי Open Cycle Map.

ניתן לרכוש בתוך האפליקציה מפות טופוגרפיות רשמיות של המרכז למיפוי ישראל וכן מפות סימון שבילים של החברה להגנת הטבע בכיסוי כלל ארצי ולאחר ההורדה ניתן להשתמש גם בהן ללא צורך בקישור לאינטרנט.
מסך עמוד ענן
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share