Telecom News - רשת רמי לוי הטמיעה את מערכת ההלפ-דסק (ניהול מוקד תמיכה) 'סיסאייד'

רשת רמי לוי הטמיעה את מערכת ההלפ-דסק (ניהול מוקד תמיכה) 'סיסאייד'

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> רשת רמי לוי הטמיעה את מערכת ההלפ-דסק (ניהול מוקד תמיכה) 'סיסאייד'
רשת רמי לוי הטמיעה את מערכת ההלפ-דסק (ניהול מוקד תמיכה) 'סיסאייד'
מאת: מערכת Telecom News, 6.7.14, 14:06רמי לוי
 
אגף מערכות המידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה, מסיים בימים אלה מהלך של הטמעת מערכת סיסאייד (SysAid.co.il), כחלק מתהליך ההתייעלות של עבודה במקום כיבוי שריפות.
 
אייל כרמי (בתמונה משמאל), אייל כרמימנהל מערכות מידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה: "לפני התקנת סיסאייד, עובדים, שנתקלו בבעיות במחשב, היו מתקשרים או מגיעים פיזית לאגף מערכות המידע ומסתובבים כאן במקום לעבוד. כיום העובדים למדו לפתוח קריאה והטיפול בתקלה הרבה יותר מסודר. לפני סיסאייד כיבינו שריפות, היום אנחנו עובדים.

סיסאייד משרתת באופן ישיר כ-600 עובדי משרד הנהלה, מלאי ורכש ובנוסף נותן האגף שירות עקיף לאלפי משתמשים העובדים עם קופות ומסופונים שבאחריות צד ג'.

כשמשתמש לא מקבל מענה מחברת צד ג', הוא פונה אלינו. היום ובעזרת הנתונים, שאנו מקבלים מסיסאייד, יש לנו את כל התיעוד על הקריאה, מה שמאפשר לנו לברר את הסטאטוס שלה מול החברה החיצונית".
 
משה אטיה (בתמונה משמאל), משה עטיהמנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת  גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA  מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL כולל CMDB.

שיתוף הפעולה עם אגף מערכות המידע ברשת רמי לוי שיווק השקמה היה יוצא דופן וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום. מדובר באחת מיחידות ה- IT האיכותיות והמקצועיות בישראל. שיתוף הפעולה עם אגף ה-IT של רמי לוי הביאה לכך שהצלחנו להרים מערכת שלמה בתוך מספר שבועות".

את הפרויקט מטעם קונסיסט מערכות ניהל מיישם בכיר של SysAid, אוהד בן-שבת.
 
קבוצת קונסיסט



 
 
Bookmark and Share