Telecom News - HASHWARE עם אולפני כריש צוקים בנגב מפיקים סרט להמונים על הביטקוין

HASHWARE עם אולפני כריש צוקים בנגב מפיקים סרט להמונים על הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> HASHWARE עם אולפני כריש צוקים בנגב מפיקים סרט להמונים על הביטקוין
HashWare עם אולפני כריש צוקים בנגב מפיקים סרט להמונים על הביטקוין
 מאת: מערכת Telecom News, 6.7.14, 21:05Bouzaglo
 
בלעדי: הכוונה היא להפיק סרט דוקומנטרי ישראלי דובר עברית, שיציג את עולם הביטקוין הבינלאומי מחד ואת הצד הישראלי של קהילת הביטקוין מאידך.
 
מיקאל בוזגלו (בתמונה העליונה) מבעלי הסטארטאפ HashWare, שפועל לקידום הביטקוין בישראל, גילה ברשת הודעה של 3 צעירים מתחום תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, שרוצים לקדם סרט על הביטקוין. פגישה עימם הובילה לתחילתו של פרויקט, שמטרתו להפיק סרט עצמאי, שיציג את עולם הביטקוין הישראלי והבינלאומי וישולב בפסטיבלים ברחבי העולם.
 
3 הצעירים, עופר בן חיון (בתמונה העליונה משמאל), נועם שטיינר (בתמונה האמצעית משמאל) ולהב לוי (בתמונה התחתונה משמאל), עופר בן חיוןשעוסקים בתחום הצילום, העריכה הבימוי וההפקה, נכנסו לשותפות עם הסטארטאפ HashWare, שימנף את הפרויקט כדי להגיע אל המטרה הסופית: להפיץ סרט איכותי על הביטקוין בעולם.

להב לוי:" כצלם, מפיק סרטים וכחבר ותיק בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים, כבש אותי במהלך עבודתי בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בשנים האחרונות הרצון להפיק סרט עצמאי על עולם הביטקוין.

בתור תומך נלהב בעולם הזה אני חש, שעלי לרתום את היכולות שרכשתי ולתרום לשגשוג העתיד של הביטקוין.

כוונתי היא להפיק סרט דוקומנטרי ישראלי דובר עברית, בו נציג את עולם הביטקוין הבינלאומי מחד ואת הצד הישראלי של קהילת הביטקוין מאידך.

מטרת הסרט היא לעורר שיג ושיח ולהרחיב את הידע בקרב ציבור, שעדיין לא מכיר את המטבעות הקריפטוגרפיים. בנוסף להבאת יריעתנועם שטיינר המידע על הביטקוין, ישמש הסרט במה לפעילים מפורסמים בעולם הביטקוין העולמי והמקומי להבעת דעותיהם.

התוכנית היא לשלב בסרט גם חומרי ארכיון מכתבות חדשותיות מהעולם ושיחות סקייפ עם פעילים בחו"ל. הפקת סרט כזה היא אפשרית, מאתגרת וכדאית.
 
בעבר הייתי חלק מצוותי הפקה במספר סרטים דוקומנטריים, ששודרו בטלוויזיה הישראלית. את חלקם צילמתי ואת חלקם ערכתי. צילמתי סרט קולנוע באורך מלא, שעדיין בתהליך עריכה וגם עומד יפה בפרויקט מימון המונים בהדסטארט - Headstart. יש לי הידע בתחום הטלוויזיה להפיק סרטים באיכות שידור וקולנוע בצורה המקצועית ביותר.

את האנשים הנכונים לביצוע המשימה אני מכיר אישית. מדובר בצוות עם מפיק מהתעשייה, מפיק בפועל, צלמים, סאונדמנים ואולפני להב לויעריכה.

הכוונה היא להפיק את הסרט בצורה עצמאית ללא כל גוף מימון תעשייתי, כדי לא לאפשר לאינטרסים שונים וזרים להתערב ולהפריע לאובייקטיביות המידע. מכיוון שזה יהיה סרט עצמאי, הוא יוכל להיות מופץ באינטרנט, להישלח לפסטיבלי קולנוע בארץ ובחו"ל ולהיות נגיש לכל אחד.

חברת ההזנק HashWare נכנסה כשותפה להובלת הפרויקט ולליווי צמוד שלו למימוש החלום, וכבר צפויות התפתחויות משמעותיות בזמן הקרוב בנוסף לגיוס המונים, שיעלה גם הוא בקרוב". 

לסרטון הטיזר הראשוני  לחצו כאן  


עדכון 15.8.14: פרויקט מימון ההמונים לסרט זה "קריפטו להמונים" החל - כאן ב- Headstart. הטריילר החדש "קריפטו להמונים" להלן:
עדכון 1.9.14: סירטון הטיזר השני לסרט "קריפטו להמונים":



 
 
Bookmark and Share