Telecom News - בזק בינלאומי משיקה: Bigger - שיווק דיגיטלי לעצמאים ועסקים קטנים

בזק בינלאומי משיקה: Bigger - שיווק דיגיטלי לעצמאים ועסקים קטנים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> בזק בינלאומי משיקה: Bigger - שיווק דיגיטלי לעצמאים ועסקים קטנים
בזק בינלאומי משיקה את Bigger: פלטפורמת שיווק דיגיטלית לעצמאים ועסקים קטנים
מאת: מערכת Telecom News7.714, 13:21מוטי אמליח
 
החברה הקימה מוקד שירות ותמיכה ייעודי לקידום המוצר החדש. היקף ההשקעה מוערך בכ-20 מיליון ₪.
 
בזק בינלאומ ומשיקה את Bigger - מוצר המשלב מגוון פתרונות שיווקיים לעצמאים ולעסקים קטנים בזירה הדיגיטלית. הוא מאפשר לעסקים קטנים דרך פשוטה ליזום ולנהל פעילות שיווקית דיגיטלית, ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות ולהביא קניות חוזרות, תוך הידוק ושימור הקשר של בעל העסק עם לקוחותיו.
 
מדובר בצורך משמעותי בקרב עצמאים ועסקים קטנים. כך, ממחקרים, שערכה בזק בינלאומי טרם השקת המוצר, עולה, שהצורך המרכזי של מרבית העצמאים ובעלי העסקים הקטנים הוא הגדלת העסק וכי תחום השיווק מהווה את החסם המרכזי של בעלי העסקים הקטנים להצלחה ולצמיחה. בעלי עסקים ציינו, שהקושי בשיווק העסק נובע מחוסר ידע, חוסר זמן וחוסר במשאבים כלכליים. Bigger אמור לספק מענה לאתגרים הללו.
 
Bigger מהווה פלטפורמה משולבת המציעה פתרונות שיווקיים לעצמאים ועסקים קטנים:
 
א. בניית אתר אינטרנט לעסק כולל תוכן ייעודי המותאם לסוג העסק והתאמה מלאה גם לסלולר.
ב. מערכת ניהול לקוחות ידידותית למשתמש.
ג. שליחת הודעות והצעות ערך רלבנטיות של קמפיינים שיווקיים באמצעות דואר אלקטרוני ו-.SMS  
ד.פרסום ממומן בגוגל. פרסום בקליק בתקציב אותו קובע בעל העסק (גם בתקציבים קטנים הנגישים לכל עסק).
 
לקוחות Bigger זכאים לאתר אינטרנט מתקדם המוקם תוך שעות ספורות, מותאם לשימוש בסלולר (אתר מובייל) הכולל תמונות, תכנים ונוסחים ייעודיים לסוג העסק.
 
כדי לקדם את האתר ולצרף לקוחות חדשים,  Biggerמנגיש את הפרסום הממומן בגוגל ((Google AdWords, כך, שלבעל העסק יש אפשרות להקצות תקציב יומי לפרסום בגוגל. המערכת מנוהלת בצורה כזו, שעבור כל מגזר מוגדרים קמפיינים ייעודיים המתאימים לו, כולל מילות חיפוש רלוונטיות והתאמה לאזורים גאוגרפיים.
 
בנוסף, ל- Bigger יש מערכת לקוחות ידידותית, אליה מסנכרן בעל העסק בקלות את רשימת הלקוחות שלו. מערכת זו כוללת גם יכולות שיווק מובנות  באמצעות מערכת הפעלה פשוטה של שליחת הודעות והצעות ערך רלבנטיות של קמפיינים שיווקיים בדיוור אלקטרוני או ב-SMS. כך, שבעל העסק יכול לשמור על קשר שוטף עם לקוחותיו.
 
Bigger מספק תכנים של קמפיינים המותאמים לכל סוג עסק, לדוגמא: פיצרייה שכונתית, קוסמטיקאית, עו"ד, וטרינר, ספר, גנן, חשמלאי, בית קפה, משרדי אדריכלים ועוד.
 
ה- Biggerמאפשר לקבל אינדיקציה בזמן אמת אודות הפעולות השיווקיות שבוצעו. בעל העסק יכול לצפות בכל רגע במספר המבקרים באתר, מספר צפיות בקמפיינים, שנשלחו בדיוור אלקטרוני  או ב-SMS, מספר הכניסות של הלקוחות לקמפיין, אנשי קשר, שנוספו למאגר הלקוחות ועוד וכך לעקוב אחר היעילות של פעולותיו השיווקיות.
 
לטובת קידום ותמיכה במוצר הוקם בבזק בינלאומי מוקד ייעודי הכולל עשרות עובדים המעניק את התמיכה הנדרשת ללקוחות 24/7 בטלפון: 8014*.
 
מוטי אלמליח, (בתמונה), מנכ"ל בזק בינלאומי: "השקת Bigger היא צעד נוסף במסגרת האסטרטגיה של בזק בינלאומי להעמיק את פעילותה בתחום שירותים ומוצרים על בסיס האינטרנט. Bigger פונה לקהל מטרה המוכר לבזק בינלאומי. אלה לקוחות עצמאיים העובדים מהבית או עסקים קטנים המעוניינים להגדיל את הקניות החוזרות בעסק שלהם. הפלטפורמה, שאנו מעמידים לרשותם, מאפשרת להגדיל את המכירות, לפתח את השיווק וניהול קשרי הלקוחות של העסק באופן פשוט וקל ולשחרר חסמים, שעמדו בפניהם עד כה בדרך לצמיחת העסק".
 
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בזק בינלאומי: " Biggerנושא עמו את מהפיכת השיווק הדיגיטלי לעסקים קטנים. לראשונה, עצמאים ובעלי עסקים קטנים יוכלו לקדם את עצמם ולהתמודד במגרש השיווקי והפרסומי של העסקים הגדולים וזאת בלחיצת כפתור. שוק העסקים הקטנים מהווה כ-90% מכלל העסקים בישראל ומעסיק מאות אלפי עובדים בישראל. הכניסה של בזק בינלאומי לשוק זה היא הזדמנות מחד להרחבת פעילותה העסקית ומתן מענה מאידך לצורך אמיתי הקיים בשוק זה".
 
מסלולים מוצעים ומחירים, כולם ללא התחיבות:
  1. מסלול BASIC: הקמת אתר אינטרנט, צ'אט, אתר מובייל, פרסום בגוגל וניהול אנשי קשר בעלות של  239 ₪ לחודש וללא התחייבות.
  1. מסלול PLUS: הקמת אתר אינטרנט, צ'אט, אתר מובייל, פרסום בגוגל, ניהול אנשי קשר, יצירת קמפיינים שיווקיים, מערכת לדיוור אלקטרוני, מערכת לדיוור ב-SMS, בנק של 1,000 SMS בעלות של 249 ₪ לחודש וללא התחייבות.
  1. מסלול PREMIUM: הקמת אתר אינטרנט, צ'אט, אתר מובייל, פרסום בגוגל, ניהול אנשי קשר, ייזום הזדמנויות לקמפיינים שיווקיים, מערכת לדיוור אלקטרוני, מערכת לדיוור ב- SMS, בנק של 1,500 SMS בעלות של 279 ₪ לחודש וללא התחייבות.

Bigger



 
 
Bookmark and Share