Telecom News - אינטרנט בינת הקימה חוות שרתים חדשה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח

אינטרנט בינת הקימה חוות שרתים חדשה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> אינטרנט בינת הקימה חוות שרתים חדשה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח
אינטרנט בינת הקימה חוות שרתים חדשה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח
מאת: מערכת Telecom News, 13.7.14, 17:03שמוליק הבר
 
אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, הקימה חוות שרתים חדשה ומתקדמת, לתמיכה בפעילות ההולכת וגדלה של החברה בשנים האחרונות. חוות השרתים התת-קרקעית, משתרעת על שטח של מאות מטרים מרובעים, מאובטחת ללא הפסקה, ומאפשרת שרידות מקסימלית על פי תקן טיר 3 (המשמעות של המונח: Tier 3 - ראה כאן).
 
החווה, שנבנתה בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח, עומדת בכלל דרישות האבטחה והתקנים המחמירים ביותר למערכות מיזוג האוויר, החשמל, האבטחה והבקרה. אינטרנט בינת תספק בחוות השרתים החדשה אירוח שרתים מתקדם, שמירת מידע מאובטח, שירותי גיבוי והבטחת המשכיות עסקית ללקוחות במגזר הממשלתי. בנוסף, מרכז המידע של אינטרנט בינת מאויש ע"י צוות מקצועי המנטר את מערכות הגיבוי 24X7.
 
החווה החדשה הוקמה כתוספת לחוות השרתים הקיימת של אינטרנט בינת, עקב הגדלת נפח הפעילות של החברה וזכייתה במספר פרויקטים משמעותיים במגזר הממשלתי והעסקי. זאת, בנוסף להרחבה והמשך פעילות בפרויקטים קיימים.
 
שמוליק הבר, (בתמונה), מנכ"ל אינטרנט בינת: "חוות השרתים החדשה עומדת בסטנדרטים מחמירים ודרישות סף גבוהות ביותר של רמת זמינות ושרידות גבוהות ויכולת המשכיות העבודה באופן מידי במקרה של פגיעה במערכות מידע קריטיות של הלקוחות. שירותי האירוח ותשתית ה-DR המתקדמים שלנו מאפשרים ללקוחות שלנו להמשיך לפעול בצורה בטוחה, מהירה ויעילה, תוך  תמיכה וייעוץ שוטפים של צוות המומחים שלנו".
 
חוות שרתים
 
 
 



 
 
Bookmark and Share