Telecom News - שר התקשורת ממשיך להתעסק בזוטות ולהפחיד את חברות התקשורת

שר התקשורת ממשיך להתעסק בזוטות ולהפחיד את חברות התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שר התקשורת ממשיך להתעסק בזוטות ולהפחיד את חברות התקשורת
ניתוח החדשות מגלעד ארדן להיום: קנסות בהיקף של 430 אלף ש"ח על סלקום ונטוויז'ן, והצעת חקיקה תלושה מכל מציאות בעניין העברת "עידן +" על רשת האינטרנט. אין גבולות לתעלולי היח"צנות על חשבון הציבור, שלא מבין במה מדובר. 
מאת: אבי וייס, 14.7.14, 14:00גלעד ארדן

במקום לעסוק בעיקר, ממשיך השר גלעד ארדן להתעסק בשטויות ולפזר הודעות יח"צניות מידי יום (אתמול: דור 4 LTE שיוצא לדרך) והיום 2 הודעות חדשות:

א. קנסות על סלקום ונטוויז'ן, בגלל שלא סיפקו "סינון תכנים באינטרנט" בחינם ללקוחות, שהתקשרו למוקד השירות. ההודעה המפורטת מצויה כאן. לסלקום זו פעם שנייה שהיא מקבלת קנס ענק בנושא הזה. אגב, משרד התקשורת נטפל רק לחברות הללו, ולא מטפל בהפרות חוק של חברות אחרות שמקבלות "חסות והגנה" של משרד התקשורת, ממניעים שדורשים חקירה. אני עצמי העברתי כמה תלונות שלא טופלו ואף לא זכו למענה כלשהו (גם זה, בפני עצמו, בניגוד לחוק), על הפרות חוק בולטות מצד חברות ועסקים מסוימים.

שר התקשורת, גלעד ארדן, שהוא מפר חוק סידרתי, נטפל לחברות התקשורת הללו במטרה להפחיד אותן. כל פעם הוא בוחר קרבן אחר, מסיבה שטותית אחרת. כך, שכל שוק התקשורת יפחד מהדיקטטור החדש. אולם, הקנס היחיד, שצריך להטיל כאן בנושא של "סינון תכנים באינטרנט", זה על מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) והשר עצמו, ש"רקחו הפקת פרסומת" ל"סינון תכנים באינטרנט" במועדון חשפניות תל אביבי, תוך תשלום כספי משלמי המיסים (כ- 3 מיליון ש"ח), בין היתר, לחשפניות ולבעלי המועדון, כפי שחשפתי כאן. כנראה שאין גבול תחתון לחוצפה של הצמד הזה. 

ב. השר גלעד ארדן הגיש (כמפורט כאן) הצעת חוק להרחבת שידורי "עידן +" על רשת האינטרנט. מדובר בהצעה מבולבלת ומנותקת מכל מציאות ("עידן +" מצוי בפני פשיטת רגל), מפני שאם התנאי להעברת השירות באינטרנט הוא, שספק השירות לא יגבה מאומה מהמשתמשים בשירות, אזי Unlimited וכל שאר הספקים (למשל סלקום), שמחכים לספק שירותי OTT בישראל, נמצאים בבעיה. הם יצטרכו לספק OTT בחינם...זאת, כי אין הבדל בין ערוץ הנמצא כיום על "עידן +", לבין ערוץ שיעלה בקרוב ל"עידן +" ולכל ערוץ אחר, שטרם עלה "לעידן +". מדוע יש ועדה לעניין ה-OTT אם כבר ברור לשר, ש-OTT יהיה רק בחינם ללקוחות? אם המודל של ה-OTT הוא שירות בחינם, לא יהיה לזה שום ספק שירות בישראל. גם היוצרים יפשטו את הרגל...

 
ביזיון



 
 
Bookmark and Share