Telecom News - מפתחי אפליקציות ישראלים: אינטל רוצה לתת לכם פרסים בשווי מיליון דולרים

מפתחי אפליקציות ישראלים: אינטל רוצה לתת לכם פרסים בשווי מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מפתחי אפליקציות ישראלים: אינטל רוצה לתת לכם פרסים בשווי מיליון דולרים
מפתחי אפליקציות ישראלים: אינטל רוצה לתת לכם פרסים בשווי מיליון דולרים
מאת: חיים חביב   15.7.14, 12:09
 
תחרות בינלאומית חדשה של אינטל מזמינה מפתחים מישראל לפתח אפליקציות בתחום המחשוב התפיסתי במגוון של קטגוריות. הפיינליסטים יקבלו מחשבי האסוול NUC ומצלמות תלת ממד לצורך המשך הפיתוח.
 
 אינטל מזמינה מפתחים ישראלים להשתתף בתחרות חדשה עם פרס כולל של מיליון דולרים. במסגרת התחרות יתבקשו המפתחים להשתמש בערכת פיתוח תוכנה (SDK) על מנת לפתח אפליקציה בתחום המחשוב התפיסתי (Perceptual Computing) ב-5 קטגוריות:
  1. משחקים (Gaming and play).
  2. למידה עצמית וחינוך (Learning and edutainment).
  3. תקשורת "טבעית" (Interact naturally).
  4. יצירה ושיתוף (Immersive collaboration & creation).
  5. קטגוריה חופשית (Open Innovation).
 
התחרות נפתחת החודש ותימשך עד סוף השנה עבור סטודנטים, מפתחים חובבנים ומקצועיים. הפיינליסטים יקבלו מצלמה תלת ממד ומחשבי האסוול NUC לצורך המשך הפיתוח. באינטל מצפים ל-30 אפליקציות, שתגענה לשלב הגמר, והפרסים בתחרות יהיו בסך כולל של כמיליון דולרים.
 
מחשוב תפיסתי הוא אחד מתחומי המחקר והפיתוח הבולטים של אינטל בשנים האחרונות. העבודה נעשית ב-2 קבוצות מרכזיות – האחת באינטל ישראל והאחרת בארה"ב – תחת ניהולו של מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל. הקבוצה בישראל מונה כ-150 עובדים במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה.
 
בתערוכות האלקטרוניקה והגאדג'טים CES וקומפיוטקס הדגים אדן כמה מהיכולות של אינטל בתחום זה, כמו למשל שינוי רקע של אובייקט מצולם, לכידה והדפסה של אובייקטים בתלת ממד, משחקי מחשב מבוססי מחוות גוף, יישומי למידה חדשים ועוד.
 
תחום המחשוב התפיסתי נתמך ע"י התקנים משלימים של אינטל, ביניהם מצלמת תלת ממד מובנית, שתותקן במגוון רחב של מחשבים ומכשירים. אינטל כבר הודיעה כי אסוס, אייסר, NEC, דל, HP, פוטג'יסו ולנובו צפויות להשיק בקרוב דגמים הכוללים את מצלמת תלת הממד המובנית. בתערוכת קומפיוטקס הודיעה אינטל, שמצלמות RealSense תשולבנה בלפטופים כבר ב-2014 ובטאבלטים ומחשבי 2 במכשיר 1בשנה הבאה.

מטרתה של התחרות היא להבטיח, שלצד ההתקדמות באפיק החומרה, יהיו לאינטל מגוון רחב של אפליקציות ויישומים עבור הטכנולוגיה החדשה. עובדים חדשים, שאינטל צפויה לגייס, יעסקו במגוון רחב של פיתוחים, שיאפשרו השקת יישומים רבים יותר מתחומים אלה.
 
רישום לתחרות - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share