Telecom News - הענקית Rakuten הטילה פצצה לעולם התשלומים: הולכת לאמץ את הביטקוין

הענקית Rakuten הטילה פצצה לעולם התשלומים: הולכת לאמץ את הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הענקית Rakuten הטילה פצצה לעולם התשלומים: הולכת לאמץ את הביטקוין
הענקיתRakuten   הטילה פצצה לעולם התשלומים: הולכת לאמץ את הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 16.7.14,  18:50RAKUTEN

חברת הסחר האלקטרוני הענקית מיפן (Conglomerate), בעלת בנק Rakuten, שעוסקת בכל תחומי הסחר כמו המדיה, התיירות, הבידור ועוד, הודיעה על אימוץ הביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים. הודעה נמסרה באמצעות המנכ"ל שלה Hiroshi Mikitani. 

חברת הסחר הגלובלי היפנית Rakuten, אחת הגדולות בעולם, שעל קרן 100 מיליון הדולרים שהקימה להשקעות בסטארטאפים גם בארץ דיווחנו ב-1.7.14 כאן, הודיעה על האימוץ הבלתי נמנע שלה של הביטקוין והמטבעות הקריפטוגרפיים האחרים.

Rakuten השקיעה לאחרונה ברכישת חברות כמו buy.com, Priceminister, Ikeda, Tradoria, Play.com, Wuaki.tv, Kobo רכישה המצביעה על התרחבותה בעולם הדיגיטל. היא קנתה גם את Viber  הישראלית לשיחות VoIP, שיש לה 300 מיליון משתמשים רשומים, מה שאפשר את התרחבותה הגלובלית.

בסחר האלקטרוני כשלעצמו ידה של החברה הזו בכל, החל מבנקאות (בנק Rakuten הוא הבנק אונליין השני בוותק שלו ביפן ששמו היה קודם לכן eBank), דרך תקשורת, נסיעות, הזמנת בתי מלון, מסחר במניות וכלה בספורט ובידור.

הצעד של אימוץ הביטקוין נראה כצעד מבריק כדי להכניס את אתרי הסחר האלקטרוני הגדולים בארה"ב לאימפריה של Rakuten. כאשר תאומצנה אפשרויות התשלום בביטקוין, תהיה Rakuten החברה הגדולה ביותר בעולם המאפשרת תשלום בביטקוין, הרבה מעל DISH (חברת הלוויין האמריקאית שעל אימוץ הביטקוין על ידה דיווחנו – כאן) שנשאה עד כה את הכתר הזה.

לחברה יש מחזור מכירות אחד הגדולים בעולם של כ-5 מיליארד דולרים והיא מעסיקה כ-11,000 עובדים. היא נסחרת בבורסת טוקיו בערך של 18 מיליארד דולרים שהם 29,120,562 ביטקוין. אולם, שלא כמו חברות אחרות המקבלות ביטקוין, יש לה פלטפורמה שתזרז אימוץ מהיר ביותר של אופציית התשלומים החדשה.

עתה אימוץ הביטקוין ירחיב את המסחר הגלובלי שלה והיא מעוררת היום גלים עצומים בעולם התשלומים אונליין.

עדכון 12.8.14, 22:46: השלוחה האמריקאית של Rakuten החלה לקבל היום ביטקוין, עקב "דרישת הצרכנים", כאשר BitPay תבצע את עיבוד התשלומים. ה-CEO של החברה Joseph DiSorbo  אמר:
 
 
We are working to apply this new technology to the benefit of market participants, especially those who can’t now easily access the global e-commerce marketplace
RAKUTEN



 
 
Bookmark and Share