Telecom News - אריקסון דורגה ע"י גרטנר במקום הראשון בעולם במתן שירותים לספקי תקשורת

אריקסון דורגה ע"י גרטנר במקום הראשון בעולם במתן שירותים לספקי תקשורת

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> אריקסון דורגה ע"י גרטנר במקום הראשון בעולם במתן שירותים לספקי תקשורת
 אריקסון דורגה ע"י גרטנר במקום הראשון בעולם במתן שירותים לספקי תקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 17.7.14, 11:00אריקסון

הדו"ח של גרטנר התייחס להכנסות מאספקת שירותים טכנולוגיים בקרב יצרני רשתות, תוכנה ושירותים. נתח השוק של אריקסון בתחומי תשתיות הרשת ומערכות הניהול עמד על 18.6% ב-2013 לעומת 14.9%של Huawei ו-9.6% של אלקטל לוסנט.

אריקסון הודיעה, שחברת המחקרים גרטנר דירגה אותה כמובילה מבחינת הכנסות בשוק העולמי של ספקי שירותי תקשורת בדו"ח נתחי השוק של ספקי טכנולוגיה בעולם לשנת 2013. הדו"ח גם דירג את אריקסון כמובילה מבחינת נתח השוק ב-CSP - שילוב של תשתית רשת, מערכות ניהול (BSS , OSS ו-SDP) ושירותי תשתית רשת.

על-פי הדו"ח, שכולל את תשתית הרשת של חברות התקשורת ומערכות לניהול פעולות הטלקום, ומוסיף נתחי שוק בעבור שירותי תשתית, היו ההכנסות של אריקסון ממכירות חומרה, תוכנה ושירותי תוכנה וחומרה הגבוהות ביותר ב-2013. הדו"ח מצא, שהכנסות אריקסון ב-2013 בתחום ה-CSP עמדו על יותר מ-30 מיליארד דולרים עם נתח שוק של 18.6%. לשם השוואה, המתחרות אלקטל לוסנט ו-NSN (נוקיה סימנס) השיגו נתח שוק של 9.6% ו-8.7% ודירוג שלישי ורביעי בהתאמה.

תוכנת agile ושירותי התוכנה של אריקסון מאפשרים לספקי CSP לשפר את הביצועים של משאביהם העסקיים עם תוכנות מוכוונות לקוח ולתכנן, להקים, להפעיל ולתמוך בביצועים ובזמינות של הרשתות ומשאבי המחשוב עם תוכנה מוכוונת רשת.

פר בורגקלינט (Per Borgkint), סגן נשיא בכיר וראש החטיבה העסקית של אריקסון לפתרונות תמיכה: "הניתוח של גרטנר לטכנולוגיה בשוק ה-CSP מאמת פעם נוספת את מעמדנו בשוק ואת מחויבותנו לספק ללקוחות פתרונות חדשניים ומשולבים המפחיתים עלויות ומגדילים את הכנסותיהם במקביל להשקת שירותים חדשים ומורכבים. אנו גאים על ההכרה של גרטנר בעבודה המשמעותית שעשינו כדי לשפר את הצעת הערך שלנו כספקי OSS/BSS עולמיים באמצעות הרכישות וההשקעות, שגם חיזקו את חשיפתנו לשוק העולמי של יועצים ומשלבי מערכות".

המפעילות הסלולריות נדרשות כיום לגמישות על מנת לתמוך בשירותים ברשתות שונות, להציע מגוון מסלולים ולהמשיך לחדש. אריקסון מסייעת ללקוחותיה למלא את הדרישות המשתנות עם חבילת מוצרים מקיפה ואחודה של מערכות OSS ו-BSS עם יכולות עסקיות, מחשוביות ורשתיות. צוות של יותר מ-61,000 אנשי מקצוע תומך בספקי ה-CSP עם שירותי ייעוץ ושילוב מערכות, שקשורים למוצרים ושירותי שידור ומדיה.

ראו גם הכתבה: אריקסון השיגה מהירות 5 ג'יגה ביט לשניה בניסוי דור 5 בסלולר - כאן.

ראו גם הכתבה: אריקסון וטלסטרה האוסטרלית שברו את מחסום מהירות הסלולר - כאן.

קריאת הדו"ח המלא של גרטנר - כאן 
 



 
 
Bookmark and Share