Telecom News - מנכ"לית משרד המדע עו"ד בינה בר-און פורשת מתפקידה

מנכ"לית משרד המדע עו"ד בינה בר-און פורשת מתפקידה

דף הבית >> מינויים >> מנכ"לית משרד המדע עו"ד בינה בר-און פורשת מתפקידה
מנכ"לית משרד המדע עו"ד בינה בר-און פורשת מתפקידה
מאת: מערכת Telecom News17.7.14, 12:32בינה בר-און

מנכ"לית משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל עו"ד בינה בר-און, הודיעה לשר המדע, יעקב פרי, כי היא מבקשת לסיים את כהונתה והשר נענה לבקשתה.

מנכ"לית משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל עו"ד בינה בר-און, הודיעה לשר המדע, יעקב פרי, כי היא מבקשת לסיים את כהונתה. עו"ד בר-און הודיעה לשר כי במלאת 30 שנה לעבודתה בשירות הציבורי ובהגיעה לגיל 65 היא מבקשת לפרוש לגימלאות.

בר-און החלה את שירותה בממשלה בנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה, ולאחר מכן שירתה במשך 15 שנים בתפקידים שונים במשרד להגנת הסביבה, שם הגיעה עד לתפקיד משנה למנכ"ל. לאחר מכן כיהנה בר-און במשך 9 שנים בתפקיד מנהלת הכללית של הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד התמ"ת (כלכלה), ולאחר מכן מונתה ע"י השר פרי למנהלת הכללית של משרד המדע.

השר פרי, שנענה לבקשתה של בר-און לסיים את תפקידה, הודה לה בחום על שירותה ארוך השנים, ושיבח אותה על תפקודה: "לאורך שנים בשירות הציבורי בלטה בינה ביכולותיה ובתרומתה המשמעותית  בכל מקום בו שירתה. הייתה לי הזכות לעבוד עם בינה במהלך כהונתה כמנכ"לית במשרד המדע וכאשת מקצוע מן השורה הראשונה. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך".

בר-און הודתה לשר פרי על האמון הרב, שנתן בה, כשמינה אותה למנהלת הכללית של משרד המדע ועל הזכות, שנפלה בחלקה, לפעול למען קידום המדע, המחקר והפיתוח בישראל. עוד הוסיפה בר-און, שהיא מודה לכל עובדי המשרד על שיתוף הפעולה הפורה ביניהם וציינה, שהיא מאחלת להם הצלחה בהמשך עבודתם.

הערת מערכת: בדיוק לפני שנה פרסמנו כאן הודעה רשמית של משרד המדע שעו"ד בינה בר-און מונתה למנכ"לית משרד המדע בגיל 62. עזיבתה לאחר שנה בלבד בתפקיד נראית תמוהה ועוד תמוה איך הגיל שלה קפץ תוך שנה מ- 62 ל- 65... 
­­



 
 
Bookmark and Share