Telecom News - יבמ מציגה ברבעון השני רווח שיא של 4.1 מיליארד דולרים

יבמ מציגה ברבעון השני רווח שיא של 4.1 מיליארד דולרים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ מציגה ברבעון השני רווח שיא של 4.1 מיליארד דולרים
יבמ מציגה ברבעון השני רווח שיא של 4.1 מיליארד דולרים
מאת: חיים חביב, 20.7.14, 15:32ג'יני רומטי

צבר ההזמנות של החברה בתחום השירותים מוערך ב-136 מיליארד דולרים.

יבמ מציגה ברבעון השני של 2014 רווח שיא של 4.1 מיליארד דולרים בהשוואה ל-3.2 מיליארד אשתקד - עליה בשיעור 28%. הרווח התפעולי (non-GAAP) עמד על 4.3 מיליארד דולרים - עלייה של 21% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הכנסות יבמ ברבעון השני הסתכמו ב-24.4 מיליארד דולרים, ירידה של 2% (1% בקיזוז השינויים בשערי המטבעות והפסקת הפעילות בתחום מיקור החוץ של שירותי טיפול בלקוחות) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ג'יני רומטי, (בתמונה), מנכ"ל יבמ, יו"ר ונשיאת החברה: "ברבעון השני המשכנו להתקדם בתהליך השינוי. הצגנו ביצועים טובים במיזמים האסטרטגיים שלנו בתחומי הענן, ה-Big Data והמחשוב האנליטי, אבטחת המידע ועולם המובייל. נמשיך להרחיב ולמנף את נקודות החוזק הייחודיות שלנו, על מנת להתמודד עם המגמות המתפתחות בתחום טכנולוגיות המידע הארגוניות ולשנות את העסק שלנו כדי למצב עצמנו לצמיחה בטווח הארוך".

בפילוח ההכנסות על בסיס גיאוגרפי רשמה IBM הכנסות של 10.6 מיליארד דולרים באמריקה - ירידה של 1% המשקפת, למעשה, עלייה של 1% בקיזוז השינויים בשערי המטבעות. ההכנסות באירופה, המזה"ת ואפריקה עלו ב-1% (ירדו ב-3% לאחר קיזוז מטבעות) והסתכמו ב-7.9 מיליארד דולרים. ההכנסות באסיה ובמזרח הרחוק ירדו ב-9% (6% מקוזזים) והסתכמו ב-5.3 מיליארד דולרים. ההכנסות ממכירות OEM עמדו על 433 מיליון דולרים (ירידה של 19%).

המכירות בשוקי צמיחה פחתו ב-7% (4% מקוזזים). ההכנסות בברזיל, רוסיה, הודו וסין (BRIC) ירדו ב-2% (עלייה של 1% לאחר קיזוז).
הכנסות מגזר השירותים פחתו ב-1% והסתכמו ב-13.9 מיליארד דולרים. למעשה, עלו ההכנסות ב-1% בהתחשב בהפסקת הפעילות בתחום מיקור החוץ של שירות לקוחות. ההכנסות מהשירותים הטכנולוגיים הסתכמו  ב-9.4 מיליארד דולרים ומהשירותים העסקיים ב-4.5 מיליארד דולרים.

צבר ההזמנות של יבמ בתחום השירותים מוערך ב-136 מיליארד דולרים.

הכנסות יבמ במגזר התוכנה הסתכמו ב-6.5 מיליארד דולרים, עלייה בשיעור 1% (ללא שינוי לאחר תיאום מטבעות). הכנסות מגזר המערכות והטכנולוגיות עמדו על 3.3 מיליארד דולרים (ירידה של 11%).



 
 
Bookmark and Share