Telecom News - חברה ישראלית ראשונה (גאמה) נכנסה ל- IBM MarketPlace

חברה ישראלית ראשונה (גאמה) נכנסה ל- IBM MarketPlace

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> חברה ישראלית ראשונה (גאמה) נכנסה ל- IBM MarketPlace
חברת ההזנק לשירותי האבטחה לרבות בענן, למערכות תקשורת וטלפוניה, Gama Operations מפתח-תקווה, היא החברה הישראלית הראשונה, שנכנסה לחנות הארגונית החדשה IBM MarketPlace עם חשיפה עולמית לפתרונות הגנה מקיפים על מערכות התקשורת.
מאת: אבי וייס, 21.7.14, 17:20אייל אלון

חברת גאמה (Gama Operations) מפתח-תקווה שאת הפתרונות שלה לתחום הגנת מערכות תקשורת חשפנו בהרחבה כאן, היא החברה הישראלית הראשונה, ש-IBM העולמית אישרה לה להיכנס לחנות היישומים הארגונית שלה: IBM MarketPlace

אייל אלון (בתמונה), מנכ"ל Gamma Operations: "אנו נהיה החברה הישראלית הראשונה, שתכנס לפלטפורמה הזו, שמיועדת לשוק העולמי. אין ספק, שהיתרון הגדול של יבמ הוא יכולת החשיפה שלה – לאפשר לנו להגיע למקומות חדשים ולהכיר לקוחות חדשים. זו רק אחת מהסיבות, שאנו כל כך גאים בפתרון הענן, שאנו מציעים לשוק העולמי במסגרת שלל הפתרונות של Gama Operations

בשנה שעברה, נזקי תקיפות והונאות על מרכזיות IP בארגונים הסתכמו ב-70 מיליארד דולרים (!). פורצים שלפו נתונים וכסף מארגונים ברחבי העולם – חברות ביטוח, ארגוני בטחון, חברות הייטק. זו בדיוק הבעיה, שהטכנולוגיה של Gama Operations מספקת לה מענה. בנוסף, אנו מפתחים פתרונות לניהול שיחות מוצפנות בערוצי IP.

עד שנוצר הקשר בין IBM ו-Gama Operations, התקינה החברה שרתים מאובטחים במתקני הלקוחות (On premises), אך כעת Gama Operations יכולה להציע ללקוחות שלה תצורות שונות ויעילות יותר של התקנה, תוך שילוב בפתרונות ענן".

כש-Gama Operations פנתה אל אבי ויזל מה-GTU (יחידה בתוך IBM), כחלק מתהליך בניית פעילות משותפת עם יבמ, הועלה הרעיון של יישום הפתרון על גבי הענן של יבמ – SoftLayer. השילוב של הטכנולוגיות של 2 החברות מאפשר לספק מענה יחודי – תקשורת VoIP מאובטחת על גבי הענן. כך, בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח עם ה-GTU ביבמ, חברת Gama Operations הפכה להיות החברה הראשונה בעולם המציעה פתרון יעיל לשיחות מוצפנות על גבי IP ובענן ופרצה בכך דרך עבור חברות ישראליות אחרות.
IBM



 
 
Bookmark and Share