Telecom News - VoiceItt מפתחת TalkItt, משיקה קמפיין מימון המונים ב- Indigogo

VoiceItt מפתחת TalkItt, משיקה קמפיין מימון המונים ב- Indigogo

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> VoiceItt מפתחת TalkItt, משיקה קמפיין מימון המונים ב- Indigogo
חברת ההזנק הישראלית VoiceItt מפתחת TalkItt מבשרת על השקת קמפיין מימון המונים ב-Indigogo
מאת: מערכת Telecom News, 25.7.14, 08:30VoiceITT
 
VoiceItt מרמת-גן הודיעה ​​כי בכוונתה להשיק קמפיין מימון המונים באמצעות פלטפורמת Indiegogo ב-4.8.14. מטרת החברה היא לגייס  50,000 דולרים ולהשיק את היישום החדשני שלה (ועטור הפרסים)TalkItt  בתוך 6 חודשים. עדכון למטה (4.8.14).
 
האם תהית אי פעם איך זה לא להיות מסוגל לתקשר את המחשבות והרצונות שלך? אולי אתה מכיר ילד עם אוטיזם, שהמציא שפה משלו? אתה מכיר אדם אהוב, שסבל מאירוע מוחי ולא מצליח להוציא משפטים ברורים? אולי היית עד לאדם עם מחלה ניוונית כמו ALS או פרקינסון המנסה להזמין פיצה, לקנות כרטיס אוטובוס או פשוט לבקש הנחיות מאדם זר?
 
זוהי המציאות היומיומית של מיליוני אנשים בעולם (1.5% מהאוכלוסייה), אשר אינם יכולים להביע את עצמם באמצעות דיבור.
 
נכון להיום, אין פתרון המאפשר לאדם עם ליקוי בדיבור לדבר ולהיות מובן באמצעות הקול שלו.
 
זהו הפער, שחברת  VoiceItt (אותה חשפנו לראשונה כאן וכאן, חברת הזנק, שזכתה בפרסים מקומיים ובינלאומיים רבים בתקופה הקצרה מאז היווסדה. פרטים מלאים על החברה בקובץ כאן), מנסה למלא ע"י פיתוח פתרון הנקראTalkItt , המשתמש בטכנולוגית דיבור חדשנית, שמסוגלת לזהות דיבור משובש ולתרגם אותו לדיבור מובן בזמן אמת.
 
דני וייסברג, ממייסדי ומנכ"ל החברה (בתמונה): "זדני וייסברגרה לא זיהוי דיבור סטנדרטי. אנו משתמשים בזיהוי דפוסי דיבור אישים ע"י אתחול התוכנה עם קולו ודיבורו הייחודי של המשתמש. בעיקרו של דבר מטרת היישום היא לתת לאנשים עם ליקויי דיבור את הקול שלהם בחזרה".

הסלוגן של TalkItt הוא "לתת את הקול":.TalkItt- This is my Voice  
  
דני וייסברג: "אף לא אחד מהמוצרים הקיימים היום בשוק לבעלי חיקויי דיבור, אינו משתמש בקולו של הדובר כדי לתקשר, אלה מנסים לעקוף אותו באמצעות לוחות של תמונות, מעקב תנועות עיניים או תנועת ראש כדי לסייע להם לבחור את המילים, שהם רוצים לומר. להפתעתי, אין לאף אחד פתרון כמו שלנו המאפשר לאדם לתקשר באמצעות קולו, פתרון קל ופשוט הרבה יותר, נגיש בכל מכשיר נייד ומעודד שיפור הדיבור. 
 
בדרך כלל יש הורה, בן זוג או מטפל המבין מה האדם בעל ליקוי הדיבור אומר. אבל מחוץ לבית האדם מאד מתקשה לתקשר. עבור מיליוני אנשים זה מאוד מתסכל להזמין כוס קפה. הפתרון שלנו מנסה לעזור להם להשתלב בחברה באמצעות מתורגמן האישי הנייד שלהם. החזון שלנו הוא, שהטכנולוגיה, שאנחנו מפתחים, תהיה יותר מדויקת  מהאדם, שהיה עד היום היחיד, שהבין אותם, ותאפשר להם יותר בקלות להשתלב בחברה, בבתי ספר ובמקומות עבודה וליהנות מאיכות חיים משופרת. אין תחושה נפלאה ומתגמלת יותר מהאפשרות לשפר באופן משמעותי את חייהם של מיליוני אנשים הזקוקים לכך. 
 
באשר לעתיד, טכנולוגית הדיבור החדשנית של החברה תוכל לספק לאוכלוסיות רחבות יותר  שיפור זיהוי הדיבור, שיפור מבטאים, תרגום דיבור של ילדים קטנים וכד'. כשמכשירים לבישים הם העתיד, החזון הוא לשלב את הטכנולוגיה במכשירים כמו משקפי גוגל ושעונים חכמים".
 
 VoiceItt נוסדה בשנת 2012 וצוות המייסדים בוגרי הטכניון, זכתה ב-3 מענקי פיתוח מהמדען הראשי במשרד הכלכלה. החברה נבחרה להציג את הפתרון בסתיו הקרוב באירועTEDMED היוקרתי בוושינגטון, זכתה בפרס המיוחד בתחרות העולמית של דויטש'ה טלקום בפולין ובארץ, זכתה בפרס הראשון בתחרות Israeli Mobile Summit 2014, משתתפת בתוכניות MassChallenge וב- Orange 4G Innovation Lab. החברה גם יצרה שותפות עם מעל 20 גופים ישראלים ואירופיים כולל בתי חולים, אוניברסיטאות, אגודות לצרכים מיוחדים וחברות טכנולוגיה.
 
לקבלת מידע נוסף (החל מ- 4.8.14) ולתרום לקמפיין של החברה: לינק לקמפיין ב-Indigogo יופרסם בקרוב. 

עידכון 4.8.14: הקמפיין יצא לדרך ב- Indigogo, כאן
הצלחה
Bookmark and Share