Telecom News - הטאבלט Xperia Z2 העמיד למים, הדק והקל ביותר של סוניָ הגיע לארץ

הטאבלט Xperia Z2 העמיד למים, הדק והקל ביותר של סוניָ הגיע לארץ

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הטאבלט Xperia Z2 העמיד למים, הדק והקל ביותר של סוניָ הגיע לארץ
הטאבלט Xperia Z2 העמיד למים, הדק והקל ביותר של סוניָ הגיע לארץ
מאת: מערכת Telecom News, 29.7.14, 18:10
 
הטאבלט, משווק בישראל מהיום ע"י ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל. מחיר לטאבלט LTE הוא 2,999 ₪, מחיר לטאבלט WI-FI הוא 2,699 ₪.
 
ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל משיקה בארץ את Xperia Z2 Tablet  דק וקל עם עמידות למים, שמציב רף חדש של חדשנות בתחום. הטאבלט נחשף בברצלונה בפברואר 2014 כפי שדיווחנו - כאן.
 
קונימאסה סוזוקי, נשיא ומנכ"ל סוני מובייל: "ה-Xperia Z2 Tablet מייצג את פסגת החדשנות במכשירי טאבלט והוא ראוי לתואר "מכשיר הדגל" בקו הפרמיום שלנו. לקחנו את העיצוב החדשני שלנו ופיתחנו אותו הלאה כדי ליצור את הטאבלט הקל והדק ביותר עם הטכנולוגיות החדישות של סוני, כדי לספק חוויית משתמש ייחודית".
 
להלן כמה מתכונות הטאבלט: Xperia Z2 Tablet

ה-Xperia Z2 Tablet מכיל מסך 10.1 אינץ', רזולוציה 1920X1200.

המעבד הוא ארבע ליבותSnapdragon 801  של Qualcomm במהירות  2.3 GHz של Krait המספק ביצועים גבוהים בלי לרוקן את הסוללה. ניתן להנות מחוויות מולטימדיה מושלמת עם אפקטים חזותיים מדהימים ומשחקי תלת מימד הודות ליכולות גרפיות משופרות של המעבד הגרפי החזקAdreno 330 . זיכרון RAM 3GB. נפח אחסון 16GB. יש שבב NFC.
 
הטאבלט עשוי מחומרים איכותיים. כל פרט ופרט עוצב בקפידה כדי ליצור את הטאבלט העמיד למים הדק ביותר (רק 6.4 מ"מ) והקל ביותר בעולם (רק 426 גרם עבור דגם Wi-Fi ו-439 גרם עבור דגם LTE). המשקל הקל הופך אותו לטאבלט נוח במיוחד לשימוש ולנשיאה, אפילו עם יד אחת. עיצוב OmniBalance של סוני מציג גזרה אלגנטית ודקיקה ועם זאת בעלת תחושה מוצקה, שמספקים יחד איזון וסימטריה מכל כיוון לאחיזה נוחה ומראה יפה. וכמו כל המכשירים האחרונים של סוני, הוא גם עמיד למים.
 
 טאבלט זה הוא הטאבלט הראשון בעולם עם מסך Live Color LED, שמספק צבעים טבעיים ובהירים ותמונות חדות בצורה מושלמת בכל תנאי התאורה, הודות למומחיות של סוני עם טכנולוגיית BRAVIA TV המתקדמת. המסך בגודל 10.1 אינצ' עם תצוגת Full HD TRILUMINOS  לניידים, בשילוב עם טכנולוגיית Live Color LED החדשה של סוני, מספק צבעים אמיתיים, טבעיים ומדויקים. מנוע העיבוד האינטליגנטי לניידים של סוני - X-Reality, מנתח כל תמונה כדי לספק צבע, חדות וניגודיות אופטימליים ולהוסיף פיקסלים חסרים, לחוויית צפייה אולטימטיבית בכל רגע.
 
הטאבלט מספק איכות הסאונד נקי וברור ביותר עם טכנולוגיית Front Surround של סוני המאפשרת ליהנות מצליל דינמי. מספק חוויית אודיו בתנועה ללא הפרעה, גם כשיש רעשי סביבה כמו בנסיעה ברכבת או במטוס, הודות לטכנולוגיית ביטול רעשים דיגיטלי הראשון בעולם בטאבלט, שמפחית עד 98% רעשי סביבה בשילוב עם אוזניות סוני MDR-NC31EM לביטול רעשים דיגיטלי.
 
הטאבלט גם "מבלה" הרבה פחות זמן בטעינה, הודות לטכנולוגיה המשולבת Qualcomm Quick Charge 2.0, שמאפשרת טעינה מהירה יותר ב-75% ממכשירים ללא טכנולוגיית טעינה מהירה. סוללת ליתיום פולימר גדולה 6000mAh, בשילוב עם מצב Battery STAMINA של סוני, מספקת עד 10 שעות רצופות של שימוש במולטימדיה ויותר מ-100 שעות של השמעת מוסיקה ללא צורך להטעין את הסוללה.
 
ניתן לצלם תמונות וקטעי וידאו באיכות HD בכל מצב תאורה, עם מצלמת ה-8.1 מגה-פיקסל של הטאבלט הכולל Exmor RS לניידים. מצב Superior Auto משלב "זיהוי סצנה" יחד עם טכנולוגיית עיבוד תמונה באיכות מצוינת, כגון HDR והפחתת רעשים כדי לתפוס את הרגע באופן אוטומטי עם ההגדרות האופטימליות. מצלמת ה-2.2 מגה-פיקסל הקדמית היא מצלמה אידיאלית לשיחות וידאו וצ'אטים. הטאבלט גם מגיע עם חבילה טעונה מראש של אפליקציות מצלמה של Xperia, שמוסיפה ממד נוסף של יצירתיות וכיף לחוויה הצילום.
 
מחיר לטאבלט LTE הוא  2,999 ₪ , מחיר לטאבלט WiFi הוא  2,699 ₪ (גרסת ה-WiFi תהיה זמינה בשבועיים הקרובים) לרכישה ברשתות הנבחרות, להשיג בצבע שחור.
 
 
 Sony Xperia Z2 Tablet



 
 
Bookmark and Share