Telecom News - אסקימו מאפשרת לבעלי עסקים בדרום לקיים שידור חי מהבית בחינם

אסקימו מאפשרת לבעלי עסקים בדרום לקיים שידור חי מהבית בחינם

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אסקימו מאפשרת לבעלי עסקים בדרום לקיים שידור חי מהבית בחינם
אסקימו מאפשרת לבעלי עסקים בדרום לקיים שידור חי מהבית בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 1.8.14, 17:30
דוד בוטנרו
 
בעלי עסקים מהדרום יוכלו לשדר בחינם במשך 30 דקות תוכניות בשידור חי מהבית או מהמשרד, תוך שיתוף קהל הצופים, למיתוג אישי ומקצועי, דווקא בימים הללו של מלחמה.
 
חברת ASKIMO הודיעה, שתפתח לשימוש בחינם את "מערכות השידורים החיים מהבית" שלה, לטובת מומחים ובעלי עסקים הגרים ועובדים בדרום. אסקימו תיתן הטבה של 30 דקות שידור למימוש ב-30 יום הבאים.
 
המומחה יכול לשדר תוכנית אחת של חצי שעה, אך מומלץ לנצל את ה- 30 דקות למספר תוכניות קצרות, כגון 5 תוכניות של 6 דקות. התוכניות, שמועברות בשידור חי, מוקלטות ועולות לספריית הידע של אסקימו. כמו כן, ניתן להטמיע את התוכנית המוקלטת באתר של בעל העסק או בעמוד הפייסבוק שלו. כך, שהקהל יוכל לצפות  שוב ללא תשלום. כך שאנשי המקצוע, אכן יעשו ניצול מיטבי של הזמן הנוכחי, לשיפור עמדות ולמיתוג אישי ומקצועי, דווקא בימים אלו על רקע מבצע "צוק איתן". הטבה זו שווה לא מעט כסף. 
 
דויד בוטנרו, מנכ"ל אסקימו (בתמונה למעלה): "תקופה של האטה עסקית וקושי כלכלי, יכולה וצרכה להיות מנוצלת לבניית תשתיות ולחיזוק יסודות השיווק והמיתוג.
 
ביל גייטס אמר את המשפט הידוע: "התוכן הוא המלך", וסת' גודין, גורו השיווק אמר, ששיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחידי שעובד. טום פיטרס, גורו הניהול כתב במאמר שלו "המותג שנקרא אתה", שהמשימה החשובה ביותר של בעל העסק היא להיות המנכ"ל והמותג של עצמו.
 
מחקרים מראים, שאנו רוצים לקנות ולקבל שירות ממי שאנו מחוברים אליו, מכירים אותו לאורך זמן, קשורים אליו, סומכים עליו, תופסים אותו כבר סמכא, אמין, אנושי, אותנטי.
 
גם אם אנו אוהבים זאת, וגם אם לא, חשיפה במדיה של אינטרנט-וידאו-טלוויזיה יוצרת נאמנות וממצבת את המומחה המשדר את התוכנית כאוטוריטה בתחומו. בעלי העסקים מוזמנים לצפות בשיחה של חניתה שושן ושלי על שידורים חיים מהבית.
 
מומחים ובעלי עסקים, שהמדיה הזו של שידור חי ומענה על שאלות צופים אונליין רלוונטית עבורם הם: רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, פסיכולוגים, מטפלים, מאמנים, שמאים, אנשי שיווק, פרסום, יחסי ציבור, מיתוג, מדריכים, מורים, מנחי סדנאות, דיאטנים, יועצים בתחומי העסקים, משכנתאות, ביטוח, מיסוי, זוגיות, הורות ועוד".
 
לדוגמא, ליהי ג'ילט סנטו, אשת חינוך, מומחית לתחום הורים וילדים, משדרת מהמטבח...בבית שלה...
  
ליהי ג'ילט
 
פרטים נוספים על הגשת תוכנית בשידור חי מהבית.  
 
על מנת לקבל 30 דקות שידור חינם, לתושבי הדרום בלבד, יש לשלוח מייל לכתובת: askimo@askimo.com



 
 
Bookmark and Share