Telecom News - ZeeK - אפליקציה בחינם לקניה ומכירה של זיכויים בהנחה

ZeeK - אפליקציה בחינם לקניה ומכירה של זיכויים בהנחה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> ZeeK - אפליקציה בחינם לקניה ומכירה של זיכויים בהנחה
מאת: מערכת Telecom News
03/08/14,  21:06
מטרת / הייעוד של התוכנה: מכירה וקנייה של זיכויים, שלא נעשה בהם שימוש, כדי לתת מענה לכלל הצרכנים, שאינם מעוניינים בזיכוי שבידם ומעוניינים למכור אותו. היא פותחה בסטארטאפ ZeeK, שזכה במקום שלישי בתחרות הסטארטאפים של TAU Innovation Day באוניברסיטת תל אביב במאי 2014 כפי שדיווחנו - כאן.
שם התוכנה: Zeek- למכור ולקנות זיכויים
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לבצע  עסקאות מכירה ורכישה בטוחה של זיכויים לא מנוצלים באמצעות הסמארטפון, לצד ניהול מסודר של הזיכויים הקיימים, כך ששום זיכוי לא ייאבד ויבוזבז לריק. כיום כ-30% מהזיכויים לא ממומשים. הם נשכחים, אובדים בכביסה, דוהים או שפג תוקפם, כך הולך לו כסף רב לאיבוד.
האפליקציה הינה יוזמה משותפת של דניאל זלקינד ואיתי אראל שניהם הגיעו מתפקידי ניהול  בעולמות השיווק והפרסום בדגש על סלולר ואינטרנט. את ההון הראשוני לפעילות החברה השקיע אורי לוין, יזם, מייסד Waze.
דניאל זלקינד, מנכ"ל Zeek: "שוק הזיכויים ושוברי הקנייה מוערך בכ-5% מהמחזור הקמעונאי בישראל , משמע 2 מיליארד ש"ח בשנה. הערכה היא, ש-30% מהזיכויים אינם ממומשים. כלומר, מדובר בסכום היכול להגיע ל-600 מיליון ש"ח בשנה, שאינם מנוצלים, כסף, שפשוט נזרק לפח ביחד עם הזיכוי".
איתי אראל, סמנכ"ל השיווק: "צרכנים רבים אינם מודעים לכך, שזיכויים הם מסמך סחיר הניתן להעברה ולמכירה בין אנשים. Zeek מספקת כלים נוחים ופשוטים לצרכנים לממש את הזיכוי או השובר. כך, שהם יכולים למכור אותם בקלות ובכך להציל את הכסף, בשנסיבות אחרות היה הולך לאיבוד".
איך זה עובד? Zeek היא אפליקציית מסחר דגיטלית המפגישה בין אנשים – קונים ומוכרים של זיכויים – ומאפשרת להם לבצע עסקה בטוחה באמצעות הסמארטפון, לצד ניהול מסודר של הזיכויים שברשותם,.כך, ששום זיכוי לא יישכח. העלאת הזיכויים לאפליקצייה תאפשר יצירת עותק דיגיטלי של הזיכוי וקבלת התראה לקראת סיום תוקפו. 
מוכר זיכוי? לאחר הורדת האפליקציה בסמארטפון, בוחרים בלשונית "מכור זיכוי", סורקים את הזיכוי וממלאים את פרטיו. ברגע שיימצא  קונה לזיכוי, תאסוף Zeek (באמצעות דואר או שליח) את השובר מהמוכר ותעביר אותו אל הרוכש.
מעוניין לקנות זיכוי בהנחה? בוחרים את המותג המבוקש מתוך רשימת זיכויים הסודרת לפי מותגים וקטגוריות.מקליקים ומבצעים רכישה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי  או PayPal.

מסך Zeek
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share