Telecom News - הסטארטאפ הישראלי ראונדס משיק שיחות וידאו עד 12 משתמשים בחינם

הסטארטאפ הישראלי ראונדס משיק שיחות וידאו עד 12 משתמשים בחינם

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הסטארטאפ הישראלי ראונדס משיק שיחות וידאו עד 12 משתמשים בחינם
הסטארטאפ הישראלי ראונדס משיק שיחות וידאו עד 12 משתמשים בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 5.8.14, 18:35ROUNDS

הסטארט-אפ הישראלי ראונדס  משיק הערב יכולת מהפכנית, שהופכת את אפליקציית השיחות בווידאו של החברה לשירות דמוי Whatsapp בווידאו, שמאפשר לקבוצות בנות עד 12 משתתפים, קבועות מראש (עבודה, חברים, משפחה) לנהל שיחות וידאו משותפות, בלחיצת כפתור אחת ובאיכות HD. מעתה המשתמשים יכולים ליצור קבוצות וידאו בסגנון Whatsapp לשימוש קבוע וחוזר וליהנות מהדרך המהירה ביותר לשיחה עם חברים באיכויות וידאו וקול מהגבוהות בעולם. עד לאחרונה, משתמשים היו מחויבים להיות חברים באפליקציה כדי להתקשר אחד לשני, אבל כעת המשתמשים יכולים להזמין משתתפים וחברים מכל מקום ברשת.

ראונדס (rounds), סטארטאפ המשלב בידור מקוון ותקשורת וידאו, השיק הערב (5.8.14) את הגרסה החדשה לאפליקציה שלו, שמאפשרת שיחות וידיאו מרובות משתמשים ושיחה בו-זמנית של עד 12 משתתפים, שיכולים ליהנות מפעילויות אינטרקאטיביות ביחד. חוויית השיתוף של ראונדס מאפשרת למשתמשים לשחק יחד במשחקים, לשמוע מוסיקה, לראות סרטים, לשתף תמונות ולקחת תמונות קבוצתיות - הכל בזמן שיחת הווידיאו. לראונדס מיליוני משתמשים ברחבי העולם הנהנים מפתרונות ווידיאו באיכות HD.

ניתן להוריד בחינם את הגרסה החדשה Rounds Group Video Chat, Chat, Text and Audio Calls לאייפד, אייפוד ואייפון  - כאן.

עד לאחרונה היו משתמשים מחויבים להיות חברים באפליקציה כדי להתקשר אחד לשני, אבל כעת המשתמשים יכולים להזמין משתתפים וחברים מכל מקום ברשת. זאת, ע"י שימוש ב"קוד הזמנה" מיוחד, שנוצר עבור כל קבוצה. עם קוד ההזמנה, משתמשים יכולים ליצור קשר בקלות עם כל אחד ומסביב לכל תוכן - אם זה לפגישה זריזה עם בני המשפחה, למפגש אונליין עם העוקבים שלהם בטוויטר או לשיחת ועידה עם החבר'ה בזמן צפייה במשחק. אין הגבלה למספר החברים בכל קבוצה וכאשר חבר קבוצה קורא לכולם להצטרף אליו לשיחה, 12 הראשונים שמגיעים מתחברים באופן מיידי.

בהמשך לשיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם חברת Vidyo, ראונדס הינה החברה הראשונה, שמציעה שיחות וידיאו מרובות משתמשים באיכות של enterprise עבור שוק המשתמשים הפרטי. כך, מציעה ראונדס את איכות הווידיאו הגבוהה ביותר בשוק כיום.

דני פישל, מנכ"ל ויזם ראונדס: "במקום לשלוח עוד הודעה ועוד הודעה בקבוצה שלך בוואטסאפ, לפעמים כל מה שאתה צריך זו שיחת וידיאו קצרה ומהירה עם החברים שלך או עם המשפחה. אומנם, יש כמה אפליקציות וידיאו בשוק, אבל אנו מאמינים, שהיכולת לשוחח וליצור חוויות משותפות סביב פעילויות אינטרקטיביות עם מספר חברים בו זמנית, היא צורך קיים, שכרגע חסר לו מענה אמיתי בשוק. פיתחנו מוצר מושקע ומרגש, שאנו מאוד גאים בו, מוצר המשנה את הדרך בה חברים יוצרים קשר".

בנוסף, ראונדס השיקה יכולות לייצר שיחות אודיו בחינם עם החברים באפליקציה גם בגרסת האנדרואיד  Rounds: Free Video Call & Text וגם בגרסת האייפון. משתמשים יכולים לעשות שיחות קוליות, אך עדיין לעבור לשיחות וידיאו באופן מיידי. הפיצ'ר החדש, יחד עם שיחות הטקסט, וידיאו והיכולת ליהנות מתוכן בידורי ביחד בזמן השיחה, הוא מה שמבדיל את ראונדס ומציע למשתמשיה חוויה אמיתית ומיוחדת.
 
ראונדס גייסה גייסה זה מכבר מימון בסך 10.5 מיליון דולרים ממשקיעים בהם Verizon Ventures, Rhodium, טים דרייפר מ-DFJ ומשקיעים פרטיים אחרים.


שיחות



 
 
Bookmark and Share