Telecom News - האם גוגל תצליח במגזר הארגוני – עסקי כמו שהצליחה במגזר הפרטי?

האם גוגל תצליח במגזר הארגוני – עסקי כמו שהצליחה במגזר הפרטי?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> האם גוגל תצליח במגזר הארגוני – עסקי כמו שהצליחה במגזר הפרטי?
האם גוגל תצליח במגזר הארגוני – עסקי כמו שהצליחה במגזר הפרטי?
מאת: אבי וייס, 10.8.14, 09:30
שי מורגן
 
חשיפת תכניות גוגל והכלים שהיא מפתחת ומציגה לארגונים ולעסקים ומה מידת הצלחתה בשוק העולמי ובישראל. מהפכה בקנה מידה אדיר שכבר מצליחה.
 
"אנו קוראים לעידן החדש Industry 4.0. הניסיון של גוגל בעולם הצרכני מביא את היכולות והתובנות שלנו לעולם הארגוני. גופים רבים מנסים לפצח את קו ההתפתחות ומה מוביל חדשנות. אצלנו זו דרך חיים", מתאר שי מורגן, מנהל אזורי גוגל אנטרפייז, אגן הים התיכון ואפריקה. "אני מציג לעולם העסקי תכנית עסקית אחת עם מחיר אחיד וברור של שימוש בכלים שלנו. זה לא קיים אצל המתחרים שלנו. אצלנו תמיד תמצא פתרונות של 'הכל כלול'. אין אצלנו הפתעות בהוצאות של העסק. הסיבה: אנו רוצים להוביל שינוי בשוק, מהפכה של ממש בשוק הארגוני".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם שי מורגן (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של פתרונות ארגוניים מבית גוגל, שמביאים את התפיסות, שהצליחו במגזר הפרטי אל המגזר העסקי-ארגוני, תוך הצגת כלים ושיטות המציבים חלופה בענן לעולם הישן.
 
שאלה: מה גוגל אנטרפרייז עושה?
שי מורגן: "חטיבת ה-Enterprise מציגה לשוק 5 קווי שירותים ומוצרים מרכזיים של גוגל, שנבנו ופותחו במיוחד לארגונים ולעסקים. כולם חושבים על הענן של גוגל אולם, זה רק אחד המוצרים שלנו, מוצר אסטרטגי מוביל. אבל יש שירותים חשובים נוספים דוגמת "אינטרנט של חפצים" – IoT ו"יעילות תפעולית". אני אחראי על כל פעילות החטיבה באזורים שבאחריותי ואני עומד בקשר ישיר מול הלקוחות הגדולים ביותר בשוק.
 
קווי המוצרים המרכזיים שלנו הם:
 
א. Apps או Drive for Work, שזו פלטפורמה הכוללת אפליקציות רבות לעסקים ולארגונים.
 
ב. מוצרי GEO, מבוססי גוגל מפות.
 
ג. מוצרי ענן, ביג-דאטה ואחסון.
 
ד. מוצרי חיפוש: בעננים פרטיים או ציבוריים וחיבור שלהם לפתרונות מקבילים, דוגמת הפתרון הייחודי: GSA On Premise. ה-GSA זו פלטפורמת חומרה ותוכנה של גוגל המאפשרת לשלוט בעיבודים של Big Data בעיקר בביצוע חיפושים 'קצה לקצה' ב-Data ארגוני עם חוויית החיפוש של גוגל באינטרנט.
 
האפליינס הזה מותקן ומופעל בתוך הרשת הפנימית ומטפל בכל המידע הקיים בתוך הארגון ושאינו חשוף לעולם החיצוני. זה הופך את כל המידע הארגוני, גם הלא מובנה, לנגיש בלחיצת כפתור תחת שליטה מלאה.
 
ה. תחום המכשירים – Devices, בעיקר מוצרים על בסיס האנדרואיד, כולל מערכות כרום וקו מוצרי כרומבוקס עם מגוון מוצרים מיצרנים רבים".
 
שאלה: למה גוגל פיתחה ומפתחת מוצרים ושירותים לעולם העסקי והארגוני?
תשובה: "אנו נמצאים בעידן הצרכני. גוגל נמצאת בעולם הצרכני הרבה מאוד שנים. הצרכנים, בכל העולם, עברו לעידן האפליקציות. אבל, בארגונים התהליך הזה עדיין לא התרחש.
 
גוגל פונה לארגונים, בעיקר עסקים גדולים וארגוני ענק, עסקים וארגונים שלא נולדו בעידן הענן, ומציעה להם להשתלב בעידן החדש. בארגונים הללו, השינוי הוא לא דבר פשוט ולעיתים הוא אף די בעייתי.
 
גוגל משתמשת בכלים רבים המאפשרים עבודה קבוצתית, יצירתיות וחדשנות. ככה אנו חיים, מפתחים ומתנהגים. גוגל היא חברה לומדת. אנו לומדים כל הזמן ובודקים מה מצליח ומה נכשל. אנו לומדים רבות מכשלונות.
 
בעידן הצרכני של היום, הצרכנים משתמשים בכלים רבים של גוגל. יש לנו מעל למיליארד משתמשים בכל תחום, שבו אנו מצויים, החל מתחום החיפוש, דרך השימוש בדפדפן וכלה במערכת ההפעלה על מכשירי הסלולר. הסיבה להצלחה האדירה הזו: אלה מוצרים ושירותים המתאימים לצרכים של הלקוחות שלנו.
 
מה שראינו וגם המנהלים בארגונים ראו, שהלקוחות שלנו, שהם גם עובדים בארגונים, מגיעים למקום העבודה שלהם ורואים, שבמקום העבודה יש כלים ישנים מאוד ומוגבלים. יש פער עצום בין עולם האפליקציות והענן, שהם משתמשים בו באופן פרטי לבין מה שיש להם בעבודה. זה יוצר פער עצום המוביל, בין היתר, לשימוש בכלים הפרטיים בתוך הארגון, מחוץ לכל שליטה של הארגון.
 
התזה שלנו באה לגשר על הפער הזה. אנו מספקים לארגונים ולעסקים מכל סוג מערכות מקבילות למה שיש במגזר הפרטי. אלו מערכות מקבילות תחת שם המותג For Work. זה כולל, בין היתר כלי חיפוש, דוא"ל, מפות, דפדפן, מערכת הפעלה ניידת, תשתיות לעבודה קבוצתית, אופיס, שירותי ענן ועוד.
 
כך, רתמנו את כל מה שהצליח, את כל הפיתוחים שלנו, שהצליחו בשוק הצרכני, והוספנו עליהם יכולות המתאימות למגזר העסקי, לרבות: ציות לרגולציות, שרידות, רמות אבטחה ברמה העליונה ועוד. הכל ארוז בתצורה של שירותי ענן עם מודלים עסקיים המתאימים לעידן הענן.
 
מחקרים רבים הראו חברות, שאמצו מתודולוגיות וכלים מתקדמים. זה מספק להן ערכים עסקיים ברורים ומדידים. יש כאןROI  ברור ומוכח. אנו עובדים בשת"פ עם חברות ייעוץ ואינטגרציה דוגמת קאפ-ג'מיני ומוכיחים שיפור ממשי בכל המדדים העסקיים: שיפור ברווחיות, הגדלת הכנסות, שיפור שביעות רצון הלקוחות, חדירה מהירה יותר לשוקי היעד וכיו"ב.
 
כיום, עסקים רבים קמו ונולדו בעידן הדיגיטלי, החל מ-Uber דרך Airbnb, Nest ועוד, ויצרו מודלים כלכליים הרסניים – Disruptive לכל מה שהיה קודם בתחומים, שבהם הם קמו ופועלים. לכן, מי שלא זז מהר יגלה, שהשוק שלו נחטף ע"י המתחרים.
 
אנו מציעים שירותי ענן ציבורי המסוגל לתמוך ביישומים רבים. אני מאמין, שאנו מובילים את השינוי, והתפיסה, שאנו מציגים, היא הטובה ביותר והמתאימה ביותר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו.
 
אנו כל הזמן מפתחים, משנים ומתאימים את ההצעות שלנו לצרכים של הלקוחות. למשל לאחרונה הכרזנו על מודלים עסקיים חדשים דוגמת חיוב לפי דקות, חיוב לפי שימוש והורדנו מחירים בכל השירותים בצורה מאוד משמעותית".  
 
שאלה: איך העסקים והארגונים בישראל מקבלים את הגישה הזו?
תשובה: "השוק הישראלי מעט שונה משאר מדינות העולם, שאני מכיר וממדינות הנמצאות בטריטוריה עליה אני אחראי. יש כאן שוק סופר טכנולוגי, בעיקר מבוסס קהילת סטארטאפים, קהילה גדולה, שלא דורשת שום שכנוע, שמה שאני מציג זו הדרך הנכונה.
 
רוב הסטארטאפים בישראל לוקחים ומשתמשים בכלים הארגוניים שלנו. יש לנו בישראל אלפי לקוחות לגוגל Apps. זה לא דורש מאתנו מאמצי מכירה. זה קורה לבד, כי הסטארטאפים מכירים אותנו, כי הם גם צרכנים פרטיים והם נחשפים די מהר לכלים הארגוניים שלנו ומוצאים, שהם מתאימים בדיוק לצרכים שלהם.
 
לגבי הארגונים הוותיקים, אני רואה שיש כיום יותר פתיחות. הסיבה: רובם איבדו שליטה על השימוש בכלים הפרטיים בתוך הארגון. לכן, ממה שאני רואה, השוק הישראלי מאוד רוצה לאמץ שירותי ענן. אולם, מעט מאוד חברות מבינות מה המשמעות של המעבר הזה. זה שינוי תרבותי, שינוי תפיסתי. מעט מאוד חברות עוסקות ומדברות בשינוי הארגוני והתרבותי הנדרש במעבר לעידן החדש של הענן.
 
אני רואה, שיש הרבה התפתחות מלמטה למעלה במקום להיפך. כי המעבר יכול להיות שלם ומוצלח רק אם זה בא גם מלמעלה, ממועצת המנהלים ומהמנכ"ל.
 
מי שגדל בעידן הדיגיטלי דוחף זאת מלמטה. זה המצב כאן בישראל. אולם, בהשוואה לנעשה בארה"ב ובאירופה, חברות ישראליות רבות נמצאות מאחור. יש לנו הצלחות יפות מאוד באירופה. למשל, צרפת היא מעצמה באימוץ גוגל Apps עם פתיחות עצומה ורצון לשנות ולהשתנות ולהעביר הכל לענן. זה עדיין לא קיים בישראל.
 
לכן, אני משקיע זמן רב בתהליכי 'חינוך שוק', ומנסה לשכנע מנהלים בכירים, שהם צריכים להטמיע את השינוי הנדרש מלמעלה למטה ולהוביל אותו ולא להיגרר. תהליכי השינוי בארגונים גדולים הם לא פשוטים ודי מאתגרים. לכן, אנו מלווים את הארגונים עם חברות ייעוץ גדולות.
 
ממה שאנו רואים, מנכ"לים רבים מוטרדים מהשינויים הטכנולוגיים הקיימים סביבם ולכן יש צורך בבניית תשתיות של אמון בכל הרמות. אנו מתנהלים מול כל החטיבות והיחידות בתוך הארגון, כי השינוי צריך להקיף את כולם. מצאנו, למשל, שיחידות HR (כוח אדם) הם 'סוכני שינוי' עבורנו להיכנס עם כלי עבודה קבוצתיים לתוך הארגונים".
 
שאלה: האם כל הפתרונות שלכם מצויים בענן שלכם?
תשובה: "כן. אבל לאור הצרכים של השוק הוספנו יכולות של Offline. דהיינו: שניתן יהיה לעבוד גם מחוץ לרשת המחוברת לענן. לפני כחודש הוספנו יכולת, כך שניתן לשמור קבצי אופיס בלי אופיס. זה מוביל לחסכון משמעותי בכל ארגון ומספק 'שקט נפשי' למנהלים, שהמערכת תמשיך לעבוד בכל מצב, גם כשאין קשר לענן מכל סיבה שהיא.
 
תפעול מערכות הענן שלנו שונה לגמרי מכל מה שמכירים בשוק העננים וה-Data Centers. יש לגוגל הרבה Data Centers, בין הגדולים ביותר בעולם. הרוב נבנה בקוד פתוח, גם החומרות וגם התוכנות. הבסיס החזק הזה קיים עם ניסיון תפעולי רב. לכן, אנו יכולים להציע את התשתיות הללו ללקוחות העסקיים שלנו".  
 
שאלה: מה מצב הכרומבוקס (Chromebooks) בשוק?
תשובה: "לעובד ממוצע בארגון יש עד 10 אפליקציות, שהוא עובד איתן ויש לו לפחות 3 מכשירים, שבהם הוא משתמש סביב השעון. ה-BYOD זו היום הנורמה בארגונים ובעסקים. ההתנגדות לתהליך הזה נכשלה. זה תפס בכל מקום. לכן, צורת העבודה של העובדים השתנתה. העובדים מכירים את ה-Chrome מהדפדפן וזה הדפדפן המוביל בעולם, בפער ניכר מול מתחריו גם בעולם העסקי.
 
על זה אנו הוספנו את ה-Chrome OS, מערכת הפעלה כרום, וזה יצר מחשב Web. מחשב הנמצא כל כולו ברשת. היתרונות המרכזיים של הגישה הזו: קלות שימוש, רמת אבטחה וזמינות. החיסכון הכלכלי הוא עצום, אלפי דולרים ל-3 שנים למי שמפעיל Chromebook. יש כיום ספקי חומרה רבים המספקים Chromebooks. זה מיוצר בגישת ה-OEM. מערכת ההפעלה כל הזמן מתעדכנת מהרשת וזה, לפי כל המבחנים, המוצר המאובטח ביותר הקיים כיום בשוק לארגונים. זה מוצר, שיש בו Policy – מדיניות אבטחה מובנית, מוצר, שנולד בענן ומאובטח בענן וגם מקומית.
 
יש 5 חברות מובילות בעולם המייצרות ומפיצות Chromebooks וזה תפס ובהצלחה רבה. בארה"ב, זה תפס כ-20% נתח שוק תוך שנה בשוק הלפטופים. אין לזה תקדים בשום מוצר בהיסטוריה של עולם המחשוב.
 
יש שווקים ורטיקליים, למשל, שוקי החינוך והאוניברסיטאות, שבהם בכמה מקומות הכרומבוק מתקרב לכמעט 100% נתח שוק. יש סגמנטים מאוד ספציפיים בשוק העולמי המאמצים את הגישה שלנו. בשוק העסקי זה נכנס כבר לכמה שווקים ורטיקאליים דוגמת: אנשי מכירות, עובדים ניידים ועוד.
 
הלקוחות בשוק מצביעים ברגליים. בלי שעשינו איזה קמפיין שיווקי ל-Chromebooks, הוא תפס בשוק. אני מאמין, שזה יגיע לכל בית ולכל עובד ולכל עסק גם בישראל".
 
שאלה: מה המיצוב של Google Apps בשוק?
תשובה: "אנו נמצאים בשוק כבר 7 שנים עם פתרונות של אפליקציות לארגונים. יש לנו כבר מעל ל-5 מיליון לקוחות בעולם לפתרונות של האפליקציות של גוגל. בישראל, יש לנו אלפי לקוחות מכל רבדי השוק. ברובד העסקים של ה-SMB אנו כבר מובילי שוק.
 
ברמת הארגונים, זה מצליח במקומות הפתוחים לבצע שינויים והתקדמות לעידן הדיגיטלי והפנימו את השינוי: אנו מאפשרים לאנשים להתחבר ולעבוד בענן הדיגיטלי ולהיות יצירתיים ופרודוקטיביים. יש חברות רבות, גם גדולות, שמאמצות כבר חלקים מהתפיסה שלנו, עם אימוץ של חלק ממוצרי הקצה שלנו.
 
כל המתחרים שלנו יצאו בשנים האחרונות בקמפיינים רעשניים, שהם עוברים לענן. אנו לא צריכים שום קמפיין כזה. אנו כל הזמן בענן. כך, שאין לנו צורך לשכנע, שהעתיד הוא בענן, כי אנו כבר מזמן בענן. ממה שאני רואה, אנו נמצאים בתהליכי שינוי בשוק. אנשים בוחנים את האפליקציות שלנו על בסיס המשאבים שלנו ומוצאים, שזה מאוד מתאים להם. לכן, אנו עובדים ביחד עם הלקוחות כדי למצוא את כיוון ההתפתחות המתאים לצרכים שלהם".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
שי מורגן: "אני רואה כבר את השינוי מתרחש. שינוי, שהיה בעבר חלום של גוגל. אני רואה את זה מתרחש בכל פלח שוק. אני שמח, שאני יכול להוביל את המהלך הזה בטריטוריה עליה אני אחראי. החלום שלי קשור לתקופה בה אנו נמצאים, תקופה של מהפכה. אני מאמין, שניתן להפוך את כל הטרנדים הקיימים בשוק ליישומים הנגישים לקהל העסקי ויכולים להביא לו תועלת.
 
אנו בגוגל נולדנו בענן. נולדנו בעולם ה-Big Data מהיום הראשון שלנו. לכן, אנו כל הזמן מפתחים וממציאים מתודולוגיות וכלים המתאימים לשוק העסקי. אני חי את החלום שלנו הלכה למעשה. אני מרגיש, שאנו משפיעים. יועצים ומנהלים רבים מבינים ומפיצים את המסר שלנו, גם כאן בישראל.
 
ההצלחה בתחום שלנו דורשת אמון ושקיפות עם מודל עסקי ברור. אנו מאמינים, שאנו יכולים לבצע את המהלך הזה ובהצלחה, יחד עם הלקוחות שלנו".


 
"Amit Singh, President, Google Enterprise - "Changing World of Work



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים