Telecom News - בואו נתלבש - משחק חינמי להלבשת כוכבי הילדים של YES VOD

בואו נתלבש - משחק חינמי להלבשת כוכבי הילדים של YES VOD

דף הבית >> לגיקים >> משחקים חופשיים >> בואו נתלבש - משחק חינמי להלבשת כוכבי הילדים של YES VOD
מאת: מערכת Telecom News
09/08/14,  16:29
מטרת / הייעוד של התוכנה: יש לכם ילדים? אחים קטנים? אחיינים? באפליקציית "בואו נתלבש" ניתן להלביש את כל כוכבי הילדים של yesVOD במבחר בגדים ותחפושות וגם להתחפש לכל כוכב שמתחשק. אם רוצים עוד הפתעות באפליקציה יש להיכנס ל-yes VOD.
שם התוכנה: בואו נתלבש
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת להלביש את מיכל הקטנה בחצאית ורודה, לחבוש ליובל המבולבל כובע של טבח, להלביש את מיקי בפיג'מה, לענוב לקופיקו עניבה, לנעול לרוי בוי מגפיים, להרכיב לדוד חיים משקפי שמש בצורת כוכב וכד'. למעשה, ניתן להלביש את כל כוכבי הילדים של yes vod במבחר בגדים ותחפושות וגם להתחפש לכל כוכב שרוצים: אם חושבים להלביש את אמא, אבא או אולי את הסבתא? מצרפים את התמונה שלו/ה לאפליקציה וניתן להלביש גם את החברים הכי טובים בתלבושות הכוכבים ובשלל תלבושות ואביזרים.

אם רוצים לקבל עוד מגוון חדרים חדשים לחדר הכוכב יש ללחוץ  על אייקון המתנה. יש להיכנס ל-yesVOD לעולם הילדים - כוכבי הילדים ולחפש שם את הקוד הסודי.

בואו נתלבש

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share