Telecom News - AWS - Amazon Web Services השיקה גרסת חינם של Trusted Advisor

AWS - Amazon Web Services השיקה גרסת חינם של Trusted Advisor

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> AWS - Amazon Web Services השיקה גרסת חינם של Trusted Advisor
 AWS - Amazon Web Services השיקה גרסת חינם של Trusted Advisor
 מערכת Telecom News, 10.8.14, 16:40AWS
 
Amazon Web Services - AWS - שירותי מחשוב הענן של אמזון, השיקה גרסת חינם של Trusted Advisor – שירות הפועל כמומחה ענן מותאם ללקוח, שעוזר להקצות משאבים ע"י מעקב אחרי השימוש.

Trusted Advisor זמין עתה ללא תשלום לכל לקוחות AWS, שיכולים לבצע אופטימיזציית משאבי מחשוב ענן שלהם בשימוש ב-4 המלצות תהליכים הפופולריים ביותר של Trusted Advisor על הגבלות שירותים ותצורות אבטחה.

הגישה ל-4 בדיקות ותכונות החינם אינה מוגבלת בזמן ולקוחות יכולים לגשת ליתר 33 הבדיקות ותכונות נוספות ע"י שדרוג לתמיכה ברמת Business או Enterprise. ארבע הבדיקות הן: הגבלות שירות, קבוצות אבטחה ב-ports פתוחים, שימוש בניהול זהויות וגישה (IAM) , ואימות מרובה-התקנים (MFA) בחשבון הראשי (Root Account) .

החזון של AWS הוא לבנות את Trusted Advisor כשירות אופטימיזציית ענן המבדל את AWS מספקי ענן אחרים, במיוחד לאור היכולת המתמשכת לעזור ללקוחות באופטימיזציית ביצועים ועלויות.

כך עוזרת AWS  ללקוחותיה לזכות בהבנה טובה יותר על השימוש ועל העלויות שלהם ומסייעת להם להגביל הוצאה על סביבות שרתים מלאות  (instances) ופעילויות שאינן נחוצות.

AWS -  Amazon Web Services החלה להציע ב-2006 באופן רשמי גישת לקוחות לשירותי תשתית בענן המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית התשתיתית של אמזון עצמה. לפני ש- AWS הושקה בשנת 2006 נאלצו עסקים לבצע השקעות הון מסיביות לבנייה וניהול של מרכז הנתונים שלהם, מה שאומר, שהם לא השקיעו בקידום העסק שלהם בפועל או בבידול ההיצע שלהם ללקוחותיהם.

כיום, AWS מציעה מעל 30 שירותים שונים, יש לה מאות אלפי לקוחות, והיא משרתת בישראל  עסקים רבים, כגון תדיראן טלקום, GetTaxi ומכתשים אגן.
שירותי ענן



 
 
Bookmark and Share