Telecom News - 29 ש"ח לחודש ל- 3 שנים למגזר הקיבוצי בתכנית "הכל כלול" של הוט מובייל

29 ש"ח לחודש ל- 3 שנים למגזר הקיבוצי בתכנית "הכל כלול" של הוט מובייל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> 29 ש"ח לחודש ל- 3 שנים למגזר הקיבוצי בתכנית "הכל כלול" של הוט מובייל
ארגון "נס"ר להתיישבות" של הקיבוצים מדווח על חתימת הסכם מסגרת עם הוט מובייל הכולל אפשרות בחירה בחבילות מאוד אטרקטיביות עם מחיר נמוך (29 ש"ח לחודש לחבילת "הכל כלול"), מחיר שיישמר אם תהיה התחייבות של הקיבוץ ל-3 שנים.
מאת: מערכת Telecom News, 11.8.14, 08:30הוט מובייל

בניגוד למגזר הפרטי, בו נושא ההתחייבות ל-3 שנים לחברת הסלולר "עבר מן העולם" מזמן, במגזר העסקי שיטה זו עדיין קיימת. כיום, יש ייתרון להתחייבות כזו, משום שמחירי הסלולר צפויים לעלות (ואולי אף בתלילות) בשנה הבאה בגלל "מכרז התדרים ל-LTE" ודרישת "הפריסה האוניברסלית" בסלולר, כפי שנותח בהרחבה כאן, כאן וכאן. מכאן, שהחבילות המוצעות ע"י הוט מובייל למגזר העסקי והארגוני, שכבר פורסמו על ידנו כאן, הן כרגע האטרקטיביות ביותר בשוק הסלולרי.

מה משמעות ההסכם בין נס"ר להתיישבות להוט מובייל (כל המחירים ללא מע"מ)?

1. חבילת "הכל כלול" ללא התחייבות ב-39 ש"ח לחודש לכל קו, כולל שיחות, MMS ומסרונים ללא הגבלה, גלישה עד 4 ג'יגה (ולאחר מכן האטה בגלישה), שיחות לחו"ל ללא הגבלה ל-31 יעדים, "מנהל לקוח אישי" לקיבוץ, מוקד עסקים ייעודי, מבצעים על מכשירי הסלולר החדשים, מבצעים על שירותי תקשורת בחו"ל ומבצעי ביטוח למכשירי הסלולר.

2. חבילת "הכל כלול" עם אותם שירותים כמו בחבילה הראשונה, אבל עם התחייבות ל-3 שנים, במחיר של 29 ש"ח לחודש. 

3. חבילת גלישה ללא התחייבות ב-39 ש"ח לחודש, שיחות ומסרונים ללא הגבלה וגלישה של עד 7 ג'יגה בחודש. זה יכול להתאים למי שגולש הרבה וישתמש ברשת LTE (הוט מובייל תספק ללקוחותיה מהחודש הבא LTE על הרשת של פרטנר). 

4. חבילה ללא עלות חודשית וללא התחייבות, במסלול מסוג: "לא דיברת לא שילמת", במחיר עלות חד פעמית סמלי של ה-SIM והמספר, ותשלום רק על שימוש בפועל, לפי תעריף אחיד של 12 אג' לדקת שיחה\מסרון\מגה גלישה. 
נס"ר להתיישבות



 
 
Bookmark and Share